Perfekt genomfört lopp av Frida. Johaug va lite sur för att Frida vid nåt tillfälle va på hennes skidor, men sett till loppet i sin helhet så va det Frida som gjorde det mesta av jobbet längst fram.
Bäst åkare vann och egentligen va det inte riktigt nära heller.
Grattis Frida till första VM guldet