2025-03-09, 15:09
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Jo jag ogillar härskartekniker och sedan komma med helt felaktig info. Svara istället för att kasta förolämpningar runtomkring dig.

Suck.
Citera
2025-03-09, 15:13
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Du menar Annika Bök? Jo men allt är så fint hemma vad det verkar, så mycket kärlek så det är snudd på svårt att förstå. Mat och och så nu kyrkan på det. Men alla är mycket uppskattande, hon får blommor och förståelse så än så länge är det bara finfint. Väntar på vändningen som ju alltid kommer hos såna här känslomänniskor. Ska hon gråta eller bara vara arg? Jag gissar på en kombination, eller kanske en trippeltorso. Tror hon behöver en längre semester i Secunda Casa snart. De nya tänderna i Turkiet kan också till besvär, eller inte i Turkiet, jag hoppas hon fick med sig dem hem.

Ja menade Bök ja.
Haha spot on!

Btw: önskar de kunde skriva en självhjälpsbok och lära mig tekniken hur man sätter händerna framför ögonen och så ”BOOTTTA”! Skulle köpa 100 ex. Minst
Citera
2025-03-09, 15:16
Medlem
Citat:

Det är rätt fascinerande hur mansbranschen här delas in i två så vitt skilda grupper. Jag började läsa om Linneas anmälan om misshandel och trodde på henne, så stor förvåning när hon tar ihop det med honom igen, trots att han då ska, i mitt sinne misshandlat henne, men också då eventuellt ljugit ihop att han misshandlat henne. Och att han då tog ihop det med henne igen.

Ja tror definitivt chrippa misshandlat henne, de har nog haft en extremt destruktiv relation. Men när chrippa häktades och drevet satt igång mot henne började hon nog ifrågasätta sig själv. De är väldigt vanligt att kvinnor i destruktiva relationer går tillbaka och sedan ljuger om att de ljugit för att skydda sin förövare. Jag har själv varit i den situationen och tror mig kunna läsa av linneas betende men tur hade ja vänner som höll kvar mig i förståndet än att kasta mig åt vargarna (som anahit gjorde mot linnea)

När de sen visade sig att chrippa ville gå tillbaka till henne trots deras påbörjade kampanj var de han som skulle svartmålas för att publiken inte skulle se vilket drev och lögner de skapat mot linnea i syfte att rädda chrippas image.
Citera
2025-03-09, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Ja menade Bök ja.
Haha spot on!

Btw: önskar de kunde skriva en självhjälpsbok och lära mig tekniken hur man sätter händerna framför ögonen och så ”BOOTTTA”! Skulle köpa 100 ex. Minst

Ja det blir mer att de tittar ner på golvet mellan sina fötter och så "POOOOTTA". Nu drar vi snart ner oväder.
Citera
2025-03-09, 15:27
Medlem
Dr.mjaos avatar
Om vi analyserar hur Anjo är som förälder så får man fram hur fruktansvärd han är.

Han är en mobbare - hur många gånger har barnen hört hur han skriker psykopat, pissluffare osv framför sina barn?
Anjo är fruktansvärd mot kvinnor - lyssnar inte på kvinnor, inte ens sin fru, kallar kvinna psykosluder, slampa, knulldocka osv.
Anjo är lite rasistisk - antisemitiska filmer, har negativ ton mot muslimer, hänger gärna med SD folket på Riks.
Livsstil - äter absolut inte nyttigt och ger barnen dålig relation till mat.
Levnadssätt - föräldrarna är hemma och göttar sig hela dagarna, umgänge är Lisens släkt och andra Youtubers med psykiska problem.
Anjo är inte en närvarande förälder, spenderar otroligt med tid på sociala medier och tar bort all kritik som riktas mot han.
Har aldrig hört att Anjo pratar med sina barn på ett normalt sätt - söker bekräftelse hos barnen kring hur bra han är som köper saker. Har pratar om barnen inte med barnen.
Han kan inget - är rent utav lite dum, ohändig kan endast snacka skit om folk och föra drev i förhoppning om att få pengar och förstöra andras karriärer och liv.

Hur ska barnen lära sig sociala koder i samhället med Anjo som förälder?
Hur skiljer sig Anjos föräldraskap från en förälder med beroendeproblematik?

Bästa Anjo skulle kunna göra för barnen är att ta ett vanligt jobb, lära sig laga hälsosam mat, klä sig i annat än mjukisar och bli en vettig människa.
Hoppas det bästa för barnen. Tur dom har Lisen!

Har familjen blivit anmälda till socialen någon gång?
Citera
2025-03-09, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Ja tror definitivt chrippa misshandlat henne, de har nog haft en extremt destruktiv relation. Men när chrippa häktades och drevet satt igång mot henne började hon nog ifrågasätta sig själv. De är väldigt vanligt att kvinnor i destruktiva relationer går tillbaka och sedan ljuger om att de ljugit för att skydda sin förövare. Jag har själv varit i den situationen och tror mig kunna läsa av linneas betende men tur hade ja vänner som höll kvar mig i förståndet än att kasta mig åt vargarna (som anahit gjorde mot linnea)

När de sen visade sig att chrippa ville gå tillbaka till henne trots deras påbörjade kampanj var de han som skulle svartmålas för att publiken inte skulle se vilket drev och lögner de skapat mot linnea i syfte att rädda chrippas image.
Det där var jävla märkligt på det hela taget. Och jag blev förbannad för att involvera en massa människor i något som kan vara dödligt som den typen av misshandel är, även om det kan ta tid ibland. Jag vet fortfarande inte vad jag ska tro om det där. Men de inspelningar man hört på Chripp när han SKRIKER till Jullan om att hon ska hålla käft och städa, och är det så illa nu att du åker buss när han själv just blivit av med körkortet. Och jag är ganska övertygad om att han tänkte dra med ungen till Dubai. Det var ju dit han var på väg med barnet och Julia när hon anklagade honom för misshandel. Det är egentligen en fin jävla romanintrig men i verkligheten med ett barn iblandat så är det inte så jävla fint.

Citat:
*BOOOTTTTTA ska det vara

"TOOOTTTTTTOAREN ska det vara
Citera
2025-03-09, 15:32
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Om vi analyserar hur Anjo är som förälder så får man fram hur fruktansvärd han är.

Han är en mobbare - hur många gånger har barnen hört hur han skriker psykopat, pissluffare osv framför sina barn?
Anjo är fruktansvärd mot kvinnor - lyssnar inte på kvinnor, inte ens sin fru, kallar kvinna psykosluder, slampa, knulldocka osv.
Anjo är lite rasistisk - antisemitiska filmer, har negativ ton mot muslimer, hänger gärna med SD folket på Riks.
Levnadssätt - föräldrarna är hemma och göttar sig hela dagarna, umgänge är Lisens släkt och andra Youtubers med psykiska problem.
Anjo är inte en närvarande förälder, spenderar otroligt med tid på sociala medier och tar bort all kritik som riktas mot han.
Har aldrig hört att Anjo pratar med sina barn på ett normalt sätt - söker bekräftelse hos barnen kring hur bra han är som köper saker. Har pratar om barnen inte med barnen.
Han kan inget - är rent utav lite dum, ohändig kan endast snacka skit om folk och föra drev i förhoppning om att få pengar och förstöra andras karriärer och liv.

Bästa Anjo skulle kunna göra för barnen är att ta ett vanligt jobb, lära sig laga hälsosam mat, klä sig i annat än mjukisar och bli en vettig människa.

Trots min avsky av Anjo måste jag tyvärr säga att jag anser att man behöver skilja på sak och sak. Att Anjo är en vidrig människa med galna värderingar och livssyn, gör inte per automatik honom till en dålig förälder. Att börja gå in i det spåret som du gör, kommer enligt mig bara ge motsatt effekt. Man kan vara en idiot OCH vara en bra förälder. Jag säger inte ATT han är det ena eller andra - men att spela dem korten tycker jag är låg nivå.

Och NEJ. Jag försvarar inte Anjo. Jag rent av avskyr det jag ser av honom. Och har gjort länge.
Citera
2025-03-09, 15:32
Medlem
Citat:

Vet inte om hon är så vettig heller, sitter och tycker de är roligt att hon sålde tröjan med cluees barn på på vinted. Rätt äckligt betende av en såkallad morsa
Citera
2025-03-09, 15:35
Medlem
Citat:

Det är en bra fråga, har de blivit anmälda? Samma liga som Rask och Chrippa?

För bara ett kort tag sen när han talade om Lisens uppväxt i Chile, frn 3 - 10 år så menade han att det är väldigt strikt där. Och så berömde han sig själv om att han var den som gärna gav godis till barnen lite när som helst med uppmaningen att inte säga något till mamma.

Sånt är så jävla dålig stil. Att sätta in en kil mellan den andre föräldern och barnet. Om du får sprit när du är ute på skogsknallarna när du är tretton så säg inget till mamma. Hur funkar sånt?
Citera
2025-03-09, 15:36
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:

"TOOOTTTTTTOAREN ska det vara

HAHAHAHAHHA. Jag dör.
Citera
2025-03-09, 15:37
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Trots min avsky av Anjo måste jag tyvärr säga att jag anser att man behöver skilja på sak och sak. Att Anjo är en vidrig människa med galna värderingar och livssyn, gör inte per automatik honom till en dålig förälder. Att börja gå in i det spåret som du gör, kommer enligt mig bara ge motsatt effekt. Man kan vara en idiot OCH vara en bra förälder. Jag säger inte ATT han är det ena eller andra - men att spela dem korten tycker jag är låg nivå.

Och NEJ. Jag försvarar inte Anjo. Jag rent av avskyr det jag ser av honom. Och har gjort länge.

Jag förstår exakt vad du menar. Ingen här kan veta om Anjo är en bra förälder eller inte.

Men han är inte en bra förebild hur han porträtterar sig själv på sociala medier.

Barn till youtube-drama kreatörer kan ha en skev uppfattning av samhället, konflikthantering och vilka beteenden som är acceptabelt.
Citera
2025-03-09, 15:41
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Jag förstår exakt vad du menar. Ingen här kan veta om Anjo är en bra förälder eller inte.

Men han är inte en bra förebild hur han porträtterar sig själv på sociala medier.

Barn till youtube-drama kreatörer kan ha en skev uppfattning av samhället, konflikthantering och vilka beteenden som är acceptabelt.

Där håller jag med dig till punkt och pricka.

Oh vad skönt det är med mogna människor som kan diskutera och ha meningsskiljaktigheter UTAN att det ska tas som kritik. TACK!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in