2025-03-09, 14:08
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Du har själv svarat på inlägget om dokumentär så det måste du glömt.

Att Pontus är narcissist och en mobbare kan säkert stämma, men det är inte olagligt.
Och att du inte minns vad jag heter, är det försök till härskarteknik?

Nytillkomna vänner från Youtube som är viktiga? Jag är helt oviktig, BO är den viktiga för mig.
För dig däremot verkar det viktiga vara att trycka till människor som precis upptäckt Pontus projekt, trodde ditt syfte var att uppmärksamma hans beteende? Du framstår på gränsen till elitistisk..

Alltså ursäkta min framfusighet - men är du trög på riktigt?? Alltså nu börjar du fasen bli irriterande. Missförstår du mig med flit?

Du har inte ETT rätt i din ”analys”.

* fattar ej ironi

* när jag pratar om de nytillkomna vännerna på YouTube är det en HYLLNING till Medvikt, Legio, Goatbrainkebab, Brottochblandat osv

*viktigt att trycka ner människor ?

Du kan svara så mycket du vill, kommer inte lägga mer tid på dina svar mer då du verkar förstår 0.0000% av det jag menar.
Citera
2025-03-09, 14:11
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Jo jag är mycket medveten om vad du refererade till, men skulle de va kul?

Du verkar iaf vara född utan ett uns av tillstymmelse av humor. Iaf verkar det sitta långt inne. Så nej, du har rätt - jag borde förstått.

Det låter för dig som om jag var ironisk om något hemskt , herregud det rörde sig om ett ”jag kommer inte ihåg vad hem hette”. Ge dig nu.
Citera
2025-03-09, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Alltså ursäkta min framfusighet - men är du trög på riktigt?? Alltså nu börjar du fasen bli irriterande. Missförstår du mig med flit?

Du har inte ETT rätt i din ”analys”.

* fattar ej ironi

* när jag pratar om de nytillkomna vännerna på YouTube är det en HYLLNING till Medvikt, Legio, Goatbrainkebab, Brottochblandat osv

*viktigt att trycka ner människor ?

Du kan svara så mycket du vill, kommer inte lägga mer tid på dina svar mer då du verkar förstår 0.0000% av det jag menar.

Håller med om att det är helt onödigt. Härskartekniker, även ironiska, har inget i diskussioner att göra alls, och självfallet förstår jag vad du refererar till.
Du påstod att inget pratat om en eventuell dokumentär om Pontus, jag visar att du själv citerat inlägget där det står. Du undviker informationen och reagerar såhär.
Citera
2025-03-09, 14:23
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Håller med om att det är helt onödigt. Härskartekniker, även ironiska, har inget i diskussioner att göra alls, och självfallet förstår jag vad du refererar till.
Du påstod att inget pratat om en eventuell dokumentär om Pontus, jag visar att du själv citerat inlägget där det står. Du undviker informationen och reagerar såhär.

Men jag svarade på något annat i det citerade inlägget. Det skrevs OCKSÅ om att samla information. DET svarade jag på.

Snälla. Ska. Vi. Lägga. Ner? Detta tar upp för mycket BS-tid.
Citera
2025-03-09, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Skulle verkligen inte förvåna mig om pellejönsen är hårdhänt mot Lisen när han är på det humöret.

Det ligger väl i sakens natur att man får den tanken om en människa som kan bete sig som Anjo gör. Jag kallade honom tidigare i dag för sadist, för jag fick den känslan så starkt nu kring att det mycket väl kan vara så att han av ren avoghet och elakhet låter namnet finnas kvar. Han är för stor på sig för att bara erkänna att han missat att det inte är lagligt att hänga ut namn på sexuella brottsoffer.

Så av den anledningen så låter han det finnas där offentligt som om det vore ett misstag, men det är det inte. Det är av ondska och en attityd "TALA INTE OM FÖR MIG VAD JAG SKA GÖRA!" Påminner inte det lite om Chrippa: "DU TJÄNAR INGA PENGAR SÅ DU SKA HÅLLA KÄFTEN OCH STÄDA!"

Det är rätt fascinerande hur mansbranschen här delas in i två så vitt skilda grupper. Jag började läsa om Linneas anmälan om misshandel och trodde på henne, så stor förvåning när hon tar ihop det med honom igen, trots att han då ska, i mitt sinne misshandlat henne, men också då eventuellt ljugit ihop att han misshandlat henne. Och att han då tog ihop det med henne igen.

Åter till Patrik då, eller vad han heter, hans totala själlöshet när han sitter och ljuger visar ju på en bottendjup omänsklighet. Han har ingen anledning att ljuga. Folk kan ha det, i både smått och stort, men det han sitter och hittar på för att han vill bli sedd som Janne Josefsson trots att han inte kan nånting om nånting är att vara utan själ.

Vet inte vad Petrus har jobbat med i sitt liv. Han verkar ju lika lat som Rusk och Simeon. Någon som kan fylla i? Tycker att Anjo jobbar jävligt mycket på att gå omvägar i stället för att gå dit det pekar som det så vackert heter. Han går INTE dit det pekar, så mycket kan jag då säga.
Citera
2025-03-09, 14:25
Medlem
LoL! Varför tjafsar ni så mycket Rumptrollet och ExErslim? Ni har samma ståndpunkt på det stora hela: att Anjo är klandervärd...
Citera
2025-03-09, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
LoL! Varför tjafsar ni så mycket Rumptrollet och ExErslim? Ni har samma ståndpunkt på det stora hela: att Anjo är klandervärd...

Ha ha fascinerande!

Nåja, till saken då, vad har Patrik sysslat med. Innan han träffade Lilian i BL och blev förälder? Han har ju knappast något utbildning, det kan jag inte tänka mig. Har han gått ut högstadiet?

Han vill så gärna bli en stor dokumentärfilmare men är för LAT att göra jobbet. Han hade kunnat gå kurser i berättarteknik och liknande och sen sökt som volontär. För att just göra dokumentärer kräver ju lite mer än att få saker "i sitt knä" färdigt med kommentarer och allt. Och på två års tid inte förstå domen, eller att den går att begära ut. Såg Anna Book i dag när hon säger att hon har förlorat allt som hade med Antonios fall att göra på grund av en översvämning och ber om hon någon utifrån kunde ge henne kopior. Hon är ju lika dum hon.
Citera
2025-03-09, 14:55
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64

Tror mycket handlade om missförstånd och sen blev det pajkastning. Totalt onödigt från båda håll enligt min mening.

Nu ska jag gå och dansa och göra allt jag kan så jag hinner med streamen ikväll! 100% intitt i gruppen senare!

Hade/80-talist javisst!
Citera
2025-03-09, 14:57
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det ligger väl i sakens natur att man får den tanken om en människa som kan bete sig som Anjo gör. Jag kallade honom tidigare i dag för sadist, för jag fick den känslan så starkt nu kring att det mycket väl kan vara så att han av ren avoghet och elakhet låter namnet finnas kvar. Han är för stor på sig för att bara erkänna att han missat att det inte är lagligt att hänga ut namn på sexuella brottsoffer.

Så av den anledningen så låter han det finnas där offentligt som om det vore ett misstag, men det är det inte. Det är av ondska och en attityd "TALA INTE OM FÖR MIG VAD JAG SKA GÖRA!" Påminner inte det lite om Chrippa: "DU TJÄNAR INGA PENGAR SÅ DU SKA HÅLLA KÄFTEN OCH STÄDA!"

Det är rätt fascinerande hur mansbranschen här delas in i två så vitt skilda grupper. Jag började läsa om Linneas anmälan om misshandel och trodde på henne, så stor förvåning när hon tar ihop det med honom igen, trots att han då ska, i mitt sinne misshandlat henne, men också då eventuellt ljugit ihop att han misshandlat henne. Och att han då tog ihop det med henne igen.

Åter till Patrik då, eller vad han heter, hans totala själlöshet när han sitter och ljuger visar ju på en bottendjup omänsklighet. Han har ingen anledning att ljuga. Folk kan ha det, i både smått och stort, men det han sitter och hittar på för att han vill bli sedd som Janne Josefsson trots att han inte kan nånting om nånting är att vara utan själ.

Vet inte vad Petrus har jobbat med i sitt liv. Han verkar ju lika lat som Rusk och Simeon. Någon som kan fylla i? Tycker att Anjo jobbar jävligt mycket på att gå omvägar i stället för att gå dit det pekar som det så vackert heter. Han går INTE dit det pekar, så mycket kan jag då säga.

Jag tycker om ditt sätt att skriva/värderingar. Och jag älskar den lilla ironi-twisten på namn.
Citera
2025-03-09, 15:02
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ha ha fascinerande!

Nåja, till saken då, vad har Patrik sysslat med. Innan han träffade Lilian i BL och blev förälder? Han har ju knappast något utbildning, det kan jag inte tänka mig. Har han gått ut högstadiet?

Han vill så gärna bli en stor dokumentärfilmare men är för LAT att göra jobbet. Han hade kunnat gå kurser i berättarteknik och liknande och sen sökt som volontär. För att just göra dokumentärer kräver ju lite mer än att få saker "i sitt knä" färdigt med kommentarer och allt. Och på två års tid inte förstå domen, eller att den går att begära ut. Såg Anna Book i dag när hon säger att hon har förlorat allt som hade med Antonios fall att göra på grund av en översvämning och ber om hon någon utifrån kunde ge henne kopior. Hon är ju lika dum hon.

Följer inte Anna - men vet du/ni om hon nämnt något om kritiken eller ”strutsar” hon lika mycket som Sekten och Stiffy Hallgran??
Citera
2025-03-09, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Kanske vi kan ge Anjo en dokumentär.

Citat:
Förklara gärna vad syftet med att göra en dokumentär om Pontus skulle vara? Det kan komma att ge filmen och Pontus material ännu större spridning och det känns som att det riskerar att leda till pajkastning.

Citat:
Och kan tillägga till dig (kommer inte ighpg vad hen hette: ingen har väl påstått att det skulle göras en dokumentär om Anjo? Vi diskuterar kring att samla allt vi kan tillsammans för att just fullfölja vårt (i alla fall mitt personliga) mål - att få bort Anjo från YouTube. Denna pojke är skadlig där. Genom att ha samlad info på ett mer tillgängligt ställe, kan vi på detta sätt hjälpa våra nytillkomna vänner på YouTube som är SÅ viktiga..

Citat:
Du har själv svarat på inlägget om dokumentär så det måste du glömt.

Citat:
Beklagar jag tänkte inte att du INTE skulle förstå ironin i när jag just skrev ”kommer inte ihåg vad hen hette”.
Ingen mer ironi tydligen.

Påminnelse till mig själv: Det finns ungdomar i denna grupp.

Snälla kan vi skippa dessa tramsiga inläggen? De bara tar upp en massa onödig tid och handlar verkligen inte om det som borde fokuseras på…

Citat:
Men jag svarade på något annat i det citerade inlägget. Det skrevs OCKSÅ om att samla information. DET svarade jag på.

Snälla. Ska. Vi. Lägga. Ner? Detta tar upp för mycket BS-tid.

Jo jag ogillar härskartekniker och sedan komma med helt felaktig info. Svara istället för att kasta förolämpningar runtomkring dig.
Citera
2025-03-09, 15:09
Medlem
Citat:
Jag tycker om ditt sätt att skriva/värderingar. Och jag älskar den lilla ironi-twisten på namn.

Citat:
Följer inte Anna - men vet du/ni om hon nämnt något om kritiken eller ”strutsar” hon lika mycket som Sekten och Stiffy Hallgran??

Du menar Annika Bök? Jo men allt är så fint hemma vad det verkar, så mycket kärlek så det är snudd på svårt att förstå. Mat och och så nu kyrkan på det. Men alla är mycket uppskattande, hon får blommor och förståelse så än så länge är det bara finfint. Väntar på vändningen som ju alltid kommer hos såna här känslomänniskor. Ska hon gråta eller bara vara arg? Jag gissar på en kombination, eller kanske en trippeltorso. Tror hon behöver en längre semester i Secunda Casa snart. De nya tänderna i Turkiet kan också till besvär, eller inte i Turkiet, jag hoppas hon fick med sig dem hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in