Citat:
Ditt sista stycke håller jag med om. Min kommentar till det första, den som ger sig in i leken... precis som vilka aktier man köper ska föregås av noggrant begrundade, så ska beslutet att fläka ut sig på internet för att söka främlingars uppmärksamhet i vinstsyfte göra det också. För det är inte alltid det går som man tänkt sig, med varken det ena eller med det andra.
Citat:
Skitsnack. Kallar man sig själv för Gudens börschef och världens bästa investerare får man tåla kritik. Dessutom har han grovt missvisat folk i privata videosamtal genom att föreslå hans tillvägagångssätt för investeringar som han påstått skulle göra att man tjänade miljoner.
Känner noll sympati med den herren.
Känner noll sympati med den herren.
Citat:
Jag menar inte att man ska bry sig om honom, utan sig själv. Om han tar livet av sig vill man inte ha det på sitt samvete. Han har satt saker i rullning i och med sitt beroende av orealistisk avkastning och youtubeintäkter som han inte klarar att hantera. Jag rekommenderar att hålla sig borta från detta. Men ingen kommer väl lyssna, jag ville bara för mitt eget samvete ha skrivit detta och märkte att jag hade ett 9 år gammalt konto jag aldrig använt.
Eftersom herr AA läser detta och inte kan blocka kommentarer här: ta kontroll över din situation, det är ännu inte för sent.