Citat:
Ursprungligen postat av
Enuddafigur
Helt otroligt att han drar in 50.000 senaste kvartalet på Youtube och Paetreon. Videorna är ju till 98% återkommande upprepningar om hur han började köpa aktier under pandemin och att han är världsmästare.
Analyserna är ju ex "Min dotter använder Snapchat varje dag. Det har inte börsen förstått och aktien har gått ned jättemycket så den köper jag". En annan viktig del i hans investeringsfilosofi är att välja aktier med högt belåningsvärde, ibland verkar det vara hans viktigaste kriterium

Drar han inte in lite på sina "aktiesnack" samtal också?
Följer inte hans videos men när jag kollat något gång nämnde han något om hur nöjda alla är som använt sig av det......
Man kanske skulle satsa på det så man blir proffs och inte stannar kvar på en treårings nivå

200 spänn för 15 min och 300 spänn för 20 min för att prata med BastuAnalytikern där den bästa på börsen kan ge mig råd är ju som hittat.
""Aktiesnack
För dig som så önskar finns det möjlighet att ha ett enskilt samtal med mig, via telefon.
Syftet med samtalet är att du ska kunna ställa frågor till mig kring ekonomi i allmänhet och aktier i synnerhet.
OBS! Jag ger inga personliga råd till dig utan jag svarar på dina frågor utifrån hur jag tänker och tycker, inte vad jag tycker att du ska göra. Det är alltid helt upp till dig hur du hanterar din ekonomi och vilka aktier du väljer att placera i och jag tar således inget som helst ansvar för vilka val du gör.
Jag har inte koll på alla aktier som finns så det är därför inte lämpligt att ställa frågor om hur jag ser på en viss aktie. Risken är stor att jag inte har någon uppfattning om just den aktien. Allmänna frågor är därför att föredra.""