Citat:
Ursprungligen postat av
Josefsmaria66
Tack för svaret !
Hade önskat lite mer om vad A gör och om man vet nåt om vad advokaten säger.
Det blev mest text om N.
Han och familjen kanske inser vad de har att göra med (N och många i fam H är narcissister enligt mig) och vill ge så lite info som möjligt till N och J så de inte kan ljuga ihop något nytt, eller åka utomlands för C "har ingen pappa".
Ofattbart att inte fler ser igenom vad de pysslar med. A kanske har på inrådan från advokat fått rådet att han inte bör yppa sig om sina förehavanden innan allt är klart, också en tanke?! Man ser ju hur illa DE beter sig när A på sin EGNA KANAL visar SINA KÄNSLOR. N anmälde honom för stalking, man kan ju undra vem som stalkar vem!
Narcissister hatar att inte ha kontroll, det måste göra dem tokiga (hoppas det). Jag brukar vara girlsgirl, men i detta fallet 🙅♀️ NO!!
Jag för egen del tycker att de borde INTE komma undan av det karaktärsmord det gjort och gör mot A!!! Oavsett om han är guds bästa barn eller inte eller varit omogonen i början.
Vad är inte Nicci då, extremt omogen skulle jag säga! Flänger och far och "jobbar" och letar efter en "ny pappa" med en mamma påhejandes, usch.