2025-03-08, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
På N låter det som att pappa är en roll vem som helst kan ta på sig. Som att hennes nästa partner automatiskt blir C:s nya pappa redan innan han träffat henne.
"När kan man presentera en ny pappa?"

Jag har en killkompis som träffade en tjej med barn som ej hade någon fader, efter många år kunde han börja kalla sig själv pappa.
Den nya killen måste ju veta att A finns och att han kämpar för sitt barn. (Om han nu gör det) Känns konstigt att den nya killen är med på att utesluta honom.
Citera
2025-03-08, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Den nya killen måste ju veta att A finns och att han kämpar för sitt barn. (Om han nu gör det) Känns konstigt att den nya killen är med på att utesluta honom.
Jag tänkte bara på det N själv sagt. Hon verkar vilja ha en ny pappa oavsett vad A gör eller inte gör.
Citera
2025-03-08, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Som svar på din fråga. JA, A kämpar fortfarande för sin dotter och har även sedan en ganska lång tid tillbaka kopplat in advokat i ärendet eftersom N vägrar att samarbeta.
Säger ej att A är felfri, det är ingen...men att helt utesluta en fredlig person från sin dotter är inte fullt så friskt oavsett vad som än skett i relationen mellan dem.

Det som N och J återkommande bedriver mot A i SM är en form av psykisk terror & hetsjakt.
N har även gjort sig skyldig till förtal. Ex. i Nessas Podd och helt plötsligt är det helt ok att ljuga öppet om C pappa?

Så snart A själv yppar något på Instagram om hur han känner i allt detta så är de tvä där (Mor & dotter) och hugger tilbaka som ormar. Varför då kan man undra?

A har enl. dem inte rätt till att varken yttra sig eller visa vad han känner?
Men N ger sig själv ständigt rätten till att lägga ut precis vad som helst och infria sina krokodiltårar när något i hennes väg inte blir som hon tänkt. Och nåde den som kritiserar henne för det.
Hur kommer det sig?

N utser sig själv inte alltför sällan till ett offer och underminerar gärna de som inte gör som hon vill. Hur är man funtad då? Har inte N själv något ansvar i det hela?

N skyller alltjämt på att hon "måste" lägga ut och berätta om dramat med A eftersom hon är "offentlig" vilket är rent skitsnack.
Allt handlar i detta fall om uppmärksamhet, bekräftelsebehov, content och pengar.
Jaget före Laget.
Att det beteendet kan medföra att lilla C längre fram i livet kan komma att fara väldigt illa och påverka lill-flickan negativt verkar vara helt ovidkommande för fam.H.
Hur kan man bli så ego?

Känner inte till någon annan influenser som betett sig på det här sättet. Oavsett vad A än har gjort så rättfärdigas inte att behandla honom som ett avskum och frånta honom rätten till sin egen dotter.

De få gånger A verkligen lägger ut något så säger N & J att han ljuger.
Ljuger om vad kan man undra? Hur kan det vara fel att A visar vad han känner utan att för den saken skull hänga ut någon?

A har aldrig öppet dragit in eller baktalat N i det här dramat utan väljer istället att hålla det privat för flickans och övriga familjemedlemmars skull.

Det skulle jag säga är att visa på både mognad och respekt.

Exakt så upplever jag det, är dock
förundrad att inte fler ser igenom
det N och fam.H gör 🤷‍♀️ här pratar
vi om att manipulation på hög nivå.
Allt dravel om att N och J är ickedömande
samtidigt som de dömer A så hårt, rimmar illa.
Han har som du säger visat på sin
EGNA KANAL vad HAN KÄNNER.
Undrar vem som stalkar vem!
Citera
2025-03-08, 17:28
Medlem
Citat:
Tack för svaret !
Hade önskat lite mer om vad A gör och om man vet nåt om vad advokaten säger.
Det blev mest text om N.

Han och familjen kanske inser vad de har att göra med (N och många i fam H är narcissister enligt mig) och vill ge så lite info som möjligt till N och J så de inte kan ljuga ihop något nytt, eller åka utomlands för C "har ingen pappa".

Ofattbart att inte fler ser igenom vad de pysslar med. A kanske har på inrådan från advokat fått rådet att han inte bör yppa sig om sina förehavanden innan allt är klart, också en tanke?! Man ser ju hur illa DE beter sig när A på sin EGNA KANAL visar SINA KÄNSLOR. N anmälde honom för stalking, man kan ju undra vem som stalkar vem!

Narcissister hatar att inte ha kontroll, det måste göra dem tokiga (hoppas det). Jag brukar vara girlsgirl, men i detta fallet 🙅‍♀️ NO!!

Jag för egen del tycker att de borde INTE komma undan av det karaktärsmord det gjort och gör mot A!!! Oavsett om han är guds bästa barn eller inte eller varit omogonen i början.
Vad är inte Nicci då, extremt omogen skulle jag säga! Flänger och far och "jobbar" och letar efter en "ny pappa" med en mamma påhejandes, usch.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-03-08 kl. 17:41.
Citera
2025-03-08, 20:44
Medlem
BallaBellas avatar
Det sämsta man som mamma kan göra är att inte låta sitt barn träffa sin biologiska pappa.
Citera
2025-03-08, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Det sämsta man som mamma kan göra är att inte låta sitt barn träffa sin biologiska pappa.
Fast det är den biologiska pappan som inte vill vara pappa. Tyvärr.
Citera
2025-03-08, 21:38
Medlem
VARFÖR har inte lilla C hörlurar när de är på hockey och så hög ljudnivå????? stackars barn🥺 Sjukt så ignoranta dessa två är. Viktigare att gå på hockey och spela in content🤮
Citera
2025-03-08, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella

Ja verkligen, hon kommer bli varse om det i framtiden, titta på Ben vars mamma ljög om hans pappa och han mådde skit över det under sin uppväxt! Han bröt med sin mamma ett
tag (vet ej nu) p g a lögnerna.
Finns några N och J bland annat som påstår annat om pappan, stämmer inte då pappan sagt, mer än en gång att han vill ha en relation till dottern med egna ord!! De vill ändra narrativ och är lögnaktiga egon N och J. Tror mer på honom alla dagar i veckan och de i hans närhet!!
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-03-08 kl. 21:48.
Citera
2025-03-08, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
VARFÖR har inte lilla C hörlurar när de är på hockey och så hög ljudnivå????? stackars barn🥺 Sjukt så ignoranta dessa två är. Viktigare att gå på hockey och spela in content🤮

Reagerade också på det. C är för liten för detta höga ljud. N är så korkad & jagcentrerad så hon begriper inte bättre, tyvärr.
& vem blir lidande, jo lilla C.
Citera
2025-03-08, 23:42
Medlem
Citat:
Tack för svaret !
Hade önskat lite mer om vad A gör och om man vet nåt om vad advokaten säger.
Det blev mest text om N.
Det finns ingen som kan berätta om vad A gör för dottern eftersom han inte gör ett skvatt. Så enkelt är det.
Tro mig, hade någon vetat något så hade det skrivits här.
Istället väljer man att skriva att ”han jobbar i det tysta” ….jo men visst !! 😉
Citera
2025-03-09, 00:26
Medlem
Jag tycker det är stort och fint att det finns män som vill axla ansvaret som pappa när den biologiska pappan inte vill. Gäller inte bara dom aktuella här, utan alla som vill det.
Kan bara skriva utifrån vad jag vet.
Citera
2025-03-09, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Reagerade också på det. C är för liten för detta höga ljud. N är så korkad & jagcentrerad så hon begriper inte bättre, tyvärr.
& vem blir lidande, jo lilla C.

Ja så är det, det är inte mycket de begriper🤦‍♀️ Tycker verkligen myndigheter att det är normalt beteende och bästa för flickan att sitta på en hockeymatch i över 2 timmar utan hörlurar??
Hoppas verkligen hon inte tog skada🙏🙏 (ska vi slå vad om att nästa match har hon hörlurar, för det har de läst här, ignoranta idioter som inte fixade det innan, pardon my french).

Plastmorfar såg lagom road efter matchen, blev väl dittvingad av frun och plastdotter.
Är inte idrottsmän skockfulla? Undrar hur färjestad tar det att förlora på hemmaarenan när Nicci var där på plats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in