2025-03-08, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Är jag ovanligt trög? Menas det att dom tre dumparna skulle vara en konversation mellan Anjo och brottsoffret?
Det första ”Hej Pontus. Jag skulle kunna prata med dig” är väl från vittnet Emma? Han visade väl det när han satt i bilen?
Och det andra som innehåller ”det mål där DU är dömd” måste väl vara från offret till Antonio?

Det är för att se skillnaden mellan hur det ser hur när det är skickat och mottaget. Om det hade varit till Antonio hade det varit grått och inte blått.
Citera
2025-03-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggamygga
Det är för att se skillnaden mellan hur det ser hur när det är skickat och mottaget. Om det hade varit till Antonio hade det varit grått och inte blått.
Tack, då var jag trög🤣
Citera
2025-03-08, 20:48
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Är jag ovanligt trög? Menas det att dom tre dumparna skulle vara en konversation mellan Anjo och brottsoffret?
Det första ”Hej Pontus. Jag skulle kunna prata med dig” är väl från vittnet Emma? Han visade väl det när han satt i bilen?
Och det andra som innehåller ”det mål där DU är dömd” måste väl vara från offret till Antonio?
Poängen är att meddelanden Anjo eller Antonio skickat har blå bakgrund.
Och meddelanderna de får skickade till sig ifrån vittnet, offert eller någon annan har ljusgrå bakgrund.

Så hur de kan ha ett meddelande ifrån offret med blå bakgrund är omöjligt. Om inte offert skickat meddelande, tagit en print screen och sen skickat bilden till Anjo, vilket är totalt ologiskt.
Citera
2025-03-08, 20:52
Medlem
Gubbvikt la ut en video precis... Så JÄVLA roligt!
Idioten har inte ens lyckats att spela in den i fokus.
Helt fantastiskt usel, och sen lägger man ut det ändå ... hahahaha Inte klokt
Citera
2025-03-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Undra om mejlet också är fejkat.
Tänk så var aldrig riktiga vittnet med i dokumentären
Senast redigerad av What-do-u-meanhi 2025-03-08 kl. 21:01.
Citera
2025-03-08, 21:08
Medlem
kirugumis avatar
Han drar verkligen allt till sin spets.
Provocerar mig helt i onödan.
https://ibb.co/B5xbpRGN
Citera
2025-03-08, 21:12
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Poängen är att meddelanden Anjo eller Antonio skickat har blå bakgrund.
Och meddelanderna de får skickade till sig ifrån vittnet, offert eller någon annan har ljusgrå bakgrund.

Så hur de kan ha ett meddelande ifrån offret med blå bakgrund är omöjligt. Om inte offert skickat meddelande, tagit en print screen och sen skickat bilden till Anjo, vilket är totalt ologiskt.
Varför skulle det användas fejkade sms?
Ger det Pontus mer trovärdighet?

Har för mig att pontus använder iphone.
Det är inte meddelande från iMessage utan ser ut som han använder facebook messenger. Kolla inlägget som är Ponte har hjärtamarkerat, överensstämmer med FB messenger.

Solklart är att sista meddelandet är tagit en print av den som skickat. Varför skulle Anjo ha telefonen till målsägande? Varför fejka? Eller kom det ett meddelande som togs bort som anjo var tvungen återskapa med så lite ansträngning som möjligt?

Helt rätt om hon anmäler han!
Anjos print:BILD

iMessage exempel:Apple exempel

FB messenger exempel:aids-Messenger
Citera
2025-03-08, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Pontus går ut med statistik för försäljning av filmen: https://ibb.co/QjMX3dX4
Totalt 23 874
I skrivande stund har privatversionerna som jag känner till minst 13 967 visningar och 16 492 nedladdningar.

4674 köp 129 kr, 602 946 kr
19200 spelningar 49 kr, 940 800 kr

sjukt
Citera
2025-03-08, 21:29
Medlem
Hillsongsekts avatar
Tycker det är otroligt intressant att Anjo tror att hans standard modus kommer att rädda honom.

Han kommer att gräva fram lik i garderoben på samtliga som kritiserar honom på youtube. Det kommer dock inte att göra kritiken mindre legitim eller få honom att framstå i bra ljus när han väljer att ducka den.

Kritiken från andra typ bloggbevakningen, Edvin Törnblom kommer han helt ducka. Vilket bara kommer befästa bilden av honom som en grälsjuk dåre från youtube och ingen som en seriös aktör skulle ta i med tång.

Så han får hitta något nytt offer och fortsätta livet som skvallerkärring på youtube. Tror att den enda från sekten som faktiskt kommer kunna komma ut på topp är vad är problemet iaf om han går tillbaka till tiktok sketcher och lite diskret glider ut ur dramascenen.
Citera
2025-03-08, 21:33
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Bevingade citat och klipp från Pontus borttagna video ”Förlåt” fr 8 feb

”Jag är glad om jag får vara med i någonting folkkärt nån gång vi får väl se”

Bjud in både Anjo och Anna Book till Renées Brygga säger jag. Sen ser vi båtfan sjunka av ren självömkan och övervikt på bästa sändningstid. En symbolisk Titanic-ögonblick där viktfördelningen av offerkoftor får hela skutan att kapitulera. Klockren TV-underhållning!
Citera
2025-03-08, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Varför skulle det användas fejkade sms?
Ger det Pontus mer trovärdighet?

Har för mig att pontus använder iphone.
Det är inte meddelande från iMessage utan ser ut som han använder facebook messenger. Kolla inlägget som är Ponte har hjärtamarkerat, överensstämmer med FB messenger.

Solklart är att sista meddelandet är tagit en print av den som skickat. Varför skulle Anjo ha telefonen till målsägande? Varför fejka? Eller kom det ett meddelande som togs bort som anjo var tvungen återskapa med så lite ansträngning som möjligt?

Helt rätt om hon anmäler han!
Anjos print:BILD

iMessage exempel:Apple exempel

FB messenger exempel:aids-Messenger

Tack! Du har helt rätt. Det är märkligt att han fejkat och tagit med det i trailern men inte tagit med det i dokumentären.
Citera
2025-03-08, 21:52
Medlem
Hans bästis Jocke har väl inte gjort ngn reklam alls för dokumentären?
Bör väl betyda att han troligtvis inte är super imponerad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in