Citat:
Ursprungligen postat av
Haddoque2
Och sen tar dom vapenlicenserna och vårdnaden om barnen.
Men ingen bryr sig.
Nja lite bryr vi oss här men vem fan lyssnar på något inlägg på flashback, men vi är ju tafatta Svenskar som finner oss i allt som myndigheterna hittar på.
Ja nu skall vi ta ett litet blodprov för din sänka och blodtryck och ett test avseende om du dricker för mycket, även när du inte framför ett fordon.
Nja tyvärr skall du få svar på övrig hälsa så blir det så här.
PEth-resultatet får bara Transportstyrelsen reda på, dina övriga värden hanterar jag som din läkare.
Behöver du medicin för blodtryck så ordnar jag det, körkortet blir Transportstyrelsens sak, jo jag vet att du nyligen vart på semester men det påverkar ju inte blodtrycket negativt så jag skriver ut kandesartan så får vi se vad som händer framöver, mvh leg läkare Mustafa el tranprorto.
Edit: Jag glömde fråga om du har skjutvapen? För då behöver jag ett intyg till som jag återkommer om när jag fått svar hur säpo eller vad heter i Sverige, men du kan i värsta fall köpa dig en moped bil den kan du köra med eller en sådan där A-traktor, jag bokar in dig för en tid om 14 dagar så får vi se om jag skall öka dosen för kandesartan till det dubbla vi får prova oss fram men börja med 38 gram om du blir yr skall du inte köra bil eller cykla.