Citat:
Ursprungligen postat av
ConvoPost
Vi räddade dessa rara rader åt eftervärlden:
Spännande. Avpublicerad artikel. Man blir nyfiken.
Vilka sportstjärnor kan hon ha nämnt mer än Nacka Skoglund? Mike Tyson?
Tugga med öppen mun om sitt sexliv, hm. Det låter äckligt. Inte prata om sex alltså. OK. Men andra kan inte
göra nånting utan att elden släpps lös. Göra vad?!
Alltså Åsa Linderborg har en rätt märklig kvinnosyn. Den här krönikan där hon tycker synd om Donald Trump?
Citat:
Varje gång jag ser Donald Trump tillsammans med Melania tycker jag synd om honom.
I måndags försökte han kyssa sin fru på kinden, men det gick inte då hon hade tryckt en Zorro-hatt över huvudet. Förmodligen hade han inte fått komma till ändå, eftersom Melania alltid vrider bort kroppen så fort han vill nudda vid henne.
Det är förnedrande scener som Melania utsätter sin man för.
Man kan skratta åt det skadeglatt, men inget blir bättre av att de farligaste ledarna har miserabla äktenskap.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/mPWd4l/inget-blir-battre-av-att-melania-gor-donald-olycklig
Kvinnan måste släppa till om mannen vill och helt oavsett om hon vill. Inte bara för att han kräver det utan för att det är hennes plikt att hålla en farlig världsledare på gott humör.
Obs tycker inte synd om Melania Trump. Men blir nästan lite, lite rädd när jag läser en kvinna som har samma syn på kvinnokroppen som... tja, Pastor Gregorius.