2025-03-07, 14:04
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Uddenäs var 19 och Abraham 22, apropå en jävla skillnad. Men ja, det är inte helt analogt. Menar mest att Uddenäs inte är en sopa även om det verkar som det nu.
Ska tilläggas att Abraham dragit på sig det onda ögat efter ha valt att vanhedrat sig själv och skrivit på för RoddBull. Om han lyckas spela halva säsongen utan att bryta benet ska han vara glad.

Karma kommer. I Judas P's mun.
Citera
2025-03-07, 15:48
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Där har du väl problemet i ett nötskal, vad man än gör så är det utfallet som avgör om man är geni eller dåre. Just det uttalandet en gardering för att skydda sig i framtiden.

Men samtidigt kan man tänka på det där med börda. Är den tyngre om man får spela mycket eller är det kanske rent av lättare om man får ett större förtroende. Är väl individuellt för både spelare och tränare.

Jag hoppas att han slussar långsamt där det behövs och snabbt när de är redo.
Du har så klart rätt men aik under 10-talet var ju särskilt skickliga på just det. Malmös position idag också. Ideolog i all ära men utfall > allt
Citera
2025-03-07, 15:49
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Inte när han debuterade
Han var inte 18 när han spelade hos er.
Citera
2025-03-07, 15:58
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Han var inte 18 när han spelade hos er.
Han anslöt som 18 åring. Debuterade väl ett år efter det.
Citera
2025-03-07, 16:22
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Jordan Larsson är för divig och vill fortsatt vara utlandsproffs fast han är bänkad annars hade det kanske varit ett alternativ för AIK.
Citera
2025-03-07, 16:46
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Han anslöt som 18 åring. Debuterade väl ett år efter det.
Kom han inte 2023, året han fyllde 19? Började spela året han fyllde 20.
Citera
2025-03-07, 16:49
Medlem
Teus avatar
Citat:
Kom han inte 2023, året han fyllde 19? Började spela året han fyllde 20.
Jo, 2023. Du kan ha rätt i att han var 19/20 när han debuterade.
Citera
2025-03-07, 18:02
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ska tilläggas att Abraham dragit på sig det onda ögat efter ha valt att vanhedrat sig själv och skrivit på för RoddBull. Om han lyckas spela halva säsongen utan att bryta benet ska han vara glad.

Karma kommer. I Judas P's mun.
Ack den som tänkte att han var skadebenägen innan.

Citat:
Du har så klart rätt men aik under 10-talet var ju särskilt skickliga på just det. Malmös position idag också. Ideolog i all ära men utfall > allt
Hemska med att vara bortskämd är att man inte fattar hur bra man har det förens det är förbi.
Ideologin är väl det man faller tillbaka på när det går emot, för att köpa lite tid.
Citera
2025-03-07, 18:12
Medlem
cokehyenas avatar
Bajenmiljoner
Citera
2025-03-07, 23:39
Medlem
Bjerkebo känns mer som någon vi hade värvat in för ett par år sen, men alltid nåt? 11+4 ifjol är ju starka papper. Bara det inte är den stora anfallsvärvningen vi suktar efter, men det tror jag väl inte. Vi har ju som sagt både Ljungberg och Sjögrell på skadelistan och behöver även en ytter.
Citera
2025-03-08, 00:29
Medlem
eternussermos avatar
Den dumpade Solnaikonen Milosevic klar för Portsmouth i Chanpionship.
Citera
2025-03-08, 04:34
Avslutad
Jörgensen till Norrköping på säsongslån. Jag är inte riktigt säker ifall det är en vidare lösning för parterna. Jag ser inte Jörgensen peta någon i Norrköpings offensiv, speciellt inte DMK.

Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Bjerkebo känns mer som någon vi hade värvat in för ett par år sen, men alltid nåt? 11+4 ifjol är ju starka papper. Bara det inte är den stora anfallsvärvningen vi suktar efter, men det tror jag väl inte. Vi har ju som sagt både Ljungberg och Sjögrell på skadelistan och behöver även en ytter.

Tror inte jag heller, har svårt att se Bjerkebo vara den bärande anfallaren för er. Breddspelare absolut, men nog ska man som Siriussupporter förvänta sig fler nyförvärv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in