2025-03-04, 17:54
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Och du har bara tagit Kratom? 🤨 i så fall är du ett unikt undantag.
Jag tar ju en massa andra lagligare mediciner, antidepp, div blodtryck, sömntabletter m.m.
Citera
2025-03-04, 18:45
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Och du har bara tagit Kratom? 🤨 i så fall är du ett unikt undantag.
Det ser inte direkt ut som att jag är ett undantag, här är några exempel jag hittade i tråden.

Escalora
Känner i kroppen som jag druckit för mycket kaffe, en slags ångest. Jag fryser också trots varmt i rummet.

Rockyvonfjutt
Har gått hela helgen utan kratom. Fick utsättningssymtom som Rockyvonfjuttmyrkryp, ont i kroppen, svettas/frysa om vartannat, rinnig näsa och ångest.

slimshaddy
Bara jag som fryser så in i helvete om jag inte tagit kratom på 10-12 timmar? Speciellt fötter.

deadset
Det räckte med ett par dagars bruk för mig, och sedan började symptomen yttra sig i form av ångest, frossa och överdriven slemhinneproduktion.

Miy
själv fick jag dock en JÄKLIGT jobbig at efter 4-5 dagars
bruk (yrsel, fetångest, värk, frossa och svettades som en gris)

Royal
-Vad får ni för sympton när ni får AT?
Feber
Frossa
Grinig
Inte motiverad till att göra saker
Fryser

Någon som har samma?
Citera
2025-03-04, 19:29
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Det ser inte direkt ut som att jag är ett undantag, här är några exempel jag hittade i tråden.

Escalora
Känner i kroppen som jag druckit för mycket kaffe, en slags ångest. Jag fryser också trots varmt i rummet.

Rockyvonfjutt
Har gått hela helgen utan kratom. Fick utsättningssymtom som Rockyvonfjuttmyrkryp, ont i kroppen, svettas/frysa om vartannat, rinnig näsa och ångest.

slimshaddy
Bara jag som fryser så in i helvete om jag inte tagit kratom på 10-12 timmar? Speciellt fötter.

deadset
Det räckte med ett par dagars bruk för mig, och sedan började symptomen yttra sig i form av ångest, frossa och överdriven slemhinneproduktion.

Miy

Royal
Feber
Frossa
Grinig
Fryser

Någon som har samma?
Jag känner igen mig i det där men då ligger jag på runt 30-40g om dagen också.
Citera
2025-03-04, 19:37
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh

Escalora

Rockyvonfjutt

slimshaddy

deadset

Miy

Royal
Feber
Frossa
Grinig
Fryser

Någon som har samma?
Jag får också fett med AT på kratom, gör ont överallt, känns hela tiden som om jag antingen är naken i en snöstorm eller sitter i en bastu med vinterjacka. Känslor går på högvarv, börjar gråta för minsta lilla.
Citera
2025-03-04, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
Jag får också fett med AT på kratom, gör ont överallt, känns hela tiden som om jag antingen är naken i en snöstorm eller sitter i en bastu med vinterjacka. Känslor går på högvarv, börjar gråta för minsta lilla.

Lipsillar som ni som ligger till grund för lagstiftningen.
Citera
2025-03-05, 23:39
Avslutad
Citat:
Handlar nog om hur mycket man tar.
Kratom blir inte bätttre om man tar mer.
Smartast att hålla sig till max 10-15g per dag. Samt uppehåll ofta om man vill undvika jobbig AT.

Är man ute efter rus finns det andra saker att ta som är bättre. Tom öl skulle jag säga.

Kratom dock bra för tillfälig smärtlindring och andra symtom. Synd att dom gör det olagligt.
Citera
2025-03-07, 06:10
Medlem
Sen när klassningen kommer kan ni väl säga till om ni får husis så vi andra kan vara lite förbereda!
Citera
2025-03-07, 11:14
Medlem
Citat:
Kan ge dig lite rätt. Sett i backspegeln var (vant mig vid tanken på att vara utan) det ett oförargligt kosttillskott som gjorde livet lättare för många. Tror fortfarande inte på ett enda dödsfall med enbart Kratom inblandat.
Citera
2025-03-07, 12:29
Medlem
Vore intressant om folk i tråden kunde berätta vad de tänker ersätta Kratom med?

Är lite besviken på att det inte blev någon kratomutförsälning, antar att butikerna kan skicka tillbaka till leverantören.
Citera
2025-03-07, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vore intressant om folk i tråden kunde berätta vad de tänker ersätta Kratom med?

Är lite besviken på att det inte blev någon kratomutförsälning, antar att butikerna kan skicka tillbaka till leverantören.

Det blir Mitragyna Hirsuta och Javanica
Citera
2025-03-07, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Will88
Det blir Mitragyna Hirsuta och Javanica

Har du hunnit prova det? 🤔
Citera
2025-03-07, 13:49
Medlem
Citat: