2025-03-07, 01:23
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Den äckliga globalisten försvinner väl i Maj när det hålls val i Frankrike?
Slipprig barnlös NWO bög som lever med en mycket äldre transvestit. Rena satanister.
Macron sitter säkert och bekvämt till 2027
Citera
2025-03-07, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Gillade inte Macron förut men han har vuxit i mina ögon under den senaste tiden. När det är kris ser man tydligare de verkliga ledargestalterna. Europa bör definitivt brösta upp sig för att inte Ryssland ska få några idéer. Det behöver inte innebära regelrätt krig utan mer en signal till Ryssland att "hit men inte längre".
Fanns väl inte så många andra ledare som kunde stiga fram.
Starmer är bög och inte med i EU. Tyskland har haft en svag regering och hade precis val. Italien är ryssvänner. Alla andra länder är små och obetydliga.
Citera
2025-03-07, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Sverige borde gå i krig mot Frankrike. De utgör ett säkerhetshot mot oss och vi borde neutralisera Macron i självförsvar.

Förvisso utgör våra (Sveriges) politiker redan ett hot mot oss (folket) men det är ett problem som vi får skjuta
på och prioritera det större och mer omedelbara hotet från vår inkompetenta Napoleon i söder.

Exakt!
Vilket aldrig kommer hända med tanke på vår franske kung Bernadotte...
Kanske går det att påverka en del politiker men korruptionen och maktfördelningen i det här landet, kommer vi aldrig råda på om vi inte samarbetar med Ryssarna!
De är de minst korrumperade nu.
Sverige kommer få sig en svada och jag bara väntar på tillfället vi blir av med skiten på ytan!
En ny revolution vore på sin plats...
Citera
2025-03-07, 01:32
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Fanns väl inte så många andra ledare som kunde stiga fram.
Starmer är bög och inte med i EU. Tyskland har haft en svag regering och hade precis val. Italien är ryssvänner. Alla andra länder är små och obetydliga.
Italien och Meloni är intressant fall. Meloni började ändra sin kurs sedan Berlusconi dog. Salvini visade sig vara ett skämt och hans försök att bli den nya Bossi blev ett stort misslyckande
Citera
2025-03-07, 01:52
Medlem
particulum1s avatar
Fransmän. Det enda de kan kriga om är vilken ost och vin som är bäst.
Citera
2025-03-07, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Är det nu WW3 börjar på riktigt? Macron talade igår till folket i hela Europa med uppmaningen att förbereda oss på krig med Ryssland.

Citat:
BREAKING: French President Macron addressed all Europeans to prepare for war with Russia.
This was broadcast live across the continent.
Europe will not accept capitulation of Ukraine to Russia under the guise of "peace negotiations."
Americans must decide whose side we are on.
Macron måste hitta på något för att flytta intresset från hans urdåliga opinionssiffror. Det gäller också stollen Starmer. Två losers som förlorat kontakten med verkligheten.

Senast de två gav sig ut på äventyr (Suezkrisen 1956-1957) daskade USA dem på stjärten så att de fick lydigt dra sig tillbaka. JD Vance hånade pajasarna, och då i rollen som fredsbevarande styrkor i Ukraina. Undrar vad han tycker om dem i rollen som anförare i kriget mot Ryssland.

Citat:
JD Vance sparks British fury as he mocks Ukraine peacekeeping plan

U.S. vice president attacks idea of “some random country that hasn’t fought a war in 30 years” helping Ukraine, though after backlash denies he was referring to France or U.K.
https://www.politico.eu/article/jd-v...ekeeping-plan/
Citera
2025-03-07, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Är det nu WW3 börjar på riktigt? Macron talade igår till folket i hela Europa med uppmaningen att förbereda oss på krig med Ryssland.

Tänker ni fäkta eller fly? Kommer Sveriges LGBTQ-försvar kunna stå emot Ryssland när det smäller?

https://x.com/igorsushko/status/1897386604404306352

Snacka om att många av Europas ledare har "Napoleonsyndrom" eller?

Fy fan för den lille masken!

Spelar väl ingen roll vad han säger, vi är där vi är och vissa kommer fly, andra fäkta.

Att hetsa krig som de gör, masken med anhang, är bara så osmakligt så jag kräks på dem!

Jag välkomnar Ryssen med öppna armar om de eller för all del Trump och USA, vilka redan invaderat oss vill ha fred.

Fred kommer med uppoffringar, om inte kapitulation, död och elände!

Macron får vi hoppas, blir satt på plats av någon (vem som nu kontrollerar hans slyna) bättre än hans nuvarande härskare/härskarinna.

Edit on topic: Jag skiter i vem, om någon hotar mig, åker de på stryk! (Så gott jag kan ge dem)
Senast redigerad av peaceplease 2025-03-07 kl. 02:05. Anledning: tillägg
Citera
2025-03-07, 02:03
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Macron är en sociopat och hans ”fru” är bevisat en man. Dör hellre för två nävar chilinötter än dessa homofiler.
Citera
2025-03-07, 02:04
Medlem
Galejans avatar
Ja, det blir allt svårare för Ukrainavurmarna att förneka att det är Europa som krigshetsar med den här retoriken.

Citat:
Ursprungligen postat av Raidrunk
Tvärt om. Europa villa ha krig p.g.a sina stora skulder.
Europa har stora skulder p.g.a covidskiten, har satsats på climatet och sanktioner mot Ryssland.
Jag vill verkligen inte detta men EU och euron kommer att fallera, Ukraina kommer upphöra att existera och om EU/Nato startar en konflik med Ryssland kommer USA inte att backa upp. Finns en anledning till att guld förs ut ur Europa just nu.
Trump vill lägga krut på Kina som sitter i bakgrunden och ser på när tåget "väst" kör in i en vägg.
Börja bunkra.
Precis så är det sannolikt, du sätter ord på mina tankar. Västs wokeism och ekonomiska trolleritrick har kommit till vägs ände. Europa och EU håller på att fallera. Det går snabbt när korthus rasar. Nu är tanken att vi ska bli färre i rask takt i något slags patriotisk försvar av ”västerländska värderingar”, dvs bögerier, feminism och pubertetsblockerare åt barn. Många vita medelålders män kommer att falla för detta och kasta bort sina liv i skyttegravarna precis som ukrainarna gjorde. Till ingen nytta. För det kommer att bli etniska europeiska män över 35 som skickas till slakt. Ungdomarna kommer inte kriga. Invandrarna kommer heller inte kriga. Det blir den grupp eliten vill ha bort som kommer att malas till smulor. Vi har redan sett precis detta i Ukraina.

Och kriget som sådant? Det kommer naturligtvis Europa att förlora. Krigs vinns inte på slagfältet utan i trossen och industrierna som supportar soldaterna. Europa har ingen industri värd namnet. Vad ska man ersätta vapnen och materialet med när det är sönderskjutet? Ja, Europa har tre gånger så många människor som Ryssland men hur många av dessa är lämpliga soldater? Och hur många av dessa kommer vapenproduktionen att räcka till?

Ryssland kommer att mosa Europa totalt och när dammet lägger sig får de som överlever lära sig äta rödbetssoppa och plugga ryska glosor.
Citera
2025-03-07, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Macron är en sociopat och hans ”fru” är bevisat en man. Dör hellre för två nävar chilinötter än dessa homofiler.

Väl talat!

Jag håller med dig, vare sig de är straight eller inte...

/pp
Citera
2025-03-07, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Macron sitter säkert och bekvämt till 2027

Jomenvisst!

Vänta bara så får du se inte bara Macaronen men fler, kommer få problem i och med sitt krigshetsande.

Hur många Ryssar bor det i Frankrike?
Citera
2025-03-07, 02:23
Den stora fördelen blir åtminstone att atombomber släpps ju på huvudstäder. Så det blir inga problem för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in