2025-03-06, 20:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HugoTheGreat
Ger du upp så snabbt loser? Här sitter jag och bokstavligen sätter på dej och detta är allt du har att komma med, din översittande turk-mytoman, internet-mobbare som du är?

Om du vill må lite bättre bjuder jag dej på ett av de senaste utav George Galloways videoblogg, denne skarpsynte skotte med de vassa orden som du och andra russofober är rädda att höra. Kanske kan George Galloway banka lite vett i dej?

https://www.youtube.com/watch?v=6UaPAnWl-4A

Det var alltså som jag misstänkte, att Zelensky sålt mineralerna till UK med sin 100års plan.
Intressant.

Det är därför Zelensky o cocainligan försöker ta tillbaka gruvorna i Pokrovsk nu, så att han kan sälja ut det med från sin egna befolkning. ALLT ska gå till väst, INGET kommer att gå till Ukrainarna som dör för detta.

Det märks att Zelensky är en jude, och han bryr sig inte en sekund om Ukrainare, han drar samma dag detta är över, förutsatt att han överlever tills dess.
Citera
2025-03-06, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parklane
Ukraine’s leader Volodymyr Zelensky admitted to the newspaper Der Spiegel that he refused to implement the 2015 Minsk II peace deal with Russia. Germany and France said Kiev used the agreement to “buy time” to prepare for war.

Zelensky hade rätt!!!
Kriget kom som han förutspådde.
Smart gjort av honom så Ukraina kunde bygga upp sin försvarsförmåga, annars hade Ryssland tagit Kiev på 3 dagar.
Lite som Adolf Hitler som OCKSÅ lyckades "förutspå" andra världskriget.
Citera
2025-03-06, 20:31
Medlem
BigBusinesss avatar
Det känns verkligen i denna tråd att det går uselt för ryzzarna. Mycket bittrare och högljuddare än vanligt.

Jobbigt att ni förlorade kriget? Ukraina kommer fortsätt finnas trots att puttler låter snart en miljon ryzzar gå döden eller ett liv som invalid till mötes. Måste vara bittert.
Citera
2025-03-06, 20:32
Medlem
Citat:
Jag har sagt att USA är det värsta korrumperande landet i världen. Förstår du? Korrumperande. Inte ens du, min käre Auric förstod mitt ordval och det gör mej lite besviken. Om du vill ha källor så får du gärna googla eller youtuba USAID waste and abuse. Men det kommer att ta dej en lång tid eftersom listan på organets korrumperande "bistånd" är väldigt lång.

Men om något land är mer korrumperande än andra länder så måste korruptionen likväl vara mätbar. Hur kan du annars säga att något land är mer korrumperande än något annat? Kan man mäta "korruption ut från ett land" så måste man kunna mäta "korruption in i ett land". Du kan inte ha en utgift utan att någon annan får intäkten.
Citera
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Här sitter jag och bokstavligen sätter på dej

Hörru ruskij, den där aktiviteten får du utöva med din mamma eller syster. Bland inte in oss i tråden i primitiv rysk kulturutövning. Vi i civilserade länder tycker era ryska våldtäktslekar som dedovshchina är störda och vidriga.

En sex månader lång vapenvila är på agendan enligt trump teams Witkoff.

Verkar som Trump helt övergett fred på 24 timmar, fred i januari, fred till påsk, fred om 100 dagar och fred om 180 dagar.

A 6-month ceasefire is on the agenda of the US-Ukraine meeting in Saudi Arabia.

The basis of an agreement to resolve the conflict will also be discussed, Trump's special envoy Witkoff said.

https://bsky.app/profile/militarynewsua.bsky.social/post/3ljq4ut4r622f
Citera
Medlem
%s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepyJoe
Tack för ditt kvalitativa argument. Klagomål skickas lämpligast till Världsbanken, som alltid leds av en amerikan.

https://www.intellinews.com/russia-overtakes-japan-to-become-the-fourth-largest-economy-in-the-world-in-ppp-terms-328108/
Kul att de mäter i PPP som händelsevis passar utmärkt när man har en skräpvaluta, rasande inflation och tömmer statskassan för att elda upp den i Ukraina.
Enligt GDP PPP är Indien 244% rikare än ryssen. Har Indien även gått om i toaletter per capita?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Varför inte? Kommunistiska korrupta svin. What's not to hate?

Nja, nazister har proryssar här i tråden hävdat i flera år, inte kommunister. Men åter till saken, hur påverkar den ukrainska korruptionen dig till den graden att du känner HAT mot Ukraina? Antar att du inte känner samma avsky mot det ännu mer korrupta landet Ryssland, eller?
Citera
2025-03-06, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SleepyJoe
Lite som Adolf Hitler som OCKSÅ lyckades "förutspå" andra världskriget.
Vem attackerade Tyskland och startade 2 världskriget som Hitler förutspådde?
Citera
2025-03-06, 20:35
Medlem
Hur mycket aktivt stöd måste trump erbjuda ryssen för att vända Ukrainas framgångar? Jag skulle säga de behöver nog skicka amerikansk trupp för att hjälpa till invansionen av Ukraina.

Och så långt tror jag inte Trump vill / kan gå.

Så segertåget har sedan länge lämnat ryssland och putin.
Citera
2025-03-06, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
Nä ryssland är korrupt, och det du skriver är en känd krigspropaganda från kreml... stolle

I Amerika är både senatorerna och de som sitter i Kongressen betalade av intressenter (de som stöder dem med pengar). Det betyder att de som stöder dem förväntar sig att få vad de betalar för - annars drar de snabbt bort sitt stöd.
Nu gjorde Trump en tackling och intressenterna hann inte med, så de här som har blivit köpta visste inte vad de skulle göra eller säga!
Citera
2025-03-06, 20:37
Medlem
raskenss avatar
160000ton rysk ammo förstördes. Har helt missat detta. Kollosal förstörelse

När inträffade detta?

https://www.instagram.com/share/reel/BAJJ51il3e
Citera
2025-03-06, 20:37
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Keith Kelloggs uttalar sig. Därefter en intervjus han av CBS Margaret Brennan.

LIVE: US Envoy to Russia and Ukraine gives statement
https://www.youtube.com/watch?v=0m9IHTWisSI

Tänkt på svaren på frågor på slutet.
Press på Ryssland.
Jag tolkar kellogs svar som att man inte hitintills lyckats få ryssen till bordet.
Man sätter åt Ukraina för att visa ”Resultat” mot Ryssland , för att få ryssarna till bordet.

Om inte ryssarna kommer till bordet, kommer man flöda Ukraina med vapen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in