Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531

Vad dillar du om?
Hur får du det till att jag har fel?
Och din sista mening är sann,
MEN STÄMMER JU INTE ALLS MED VAD TRUMP SÄGER. Trump har ju sagt MOTSATSEN till det du hävdar, vilket jag antar gjorde Zelinski förbannad.
Det är precis vad donalds sagt, men först såklart sade hen att det var Ukraina´s fel.
Men sen blev kritiken så massiv att donalds ändra sig och att det är rysslands fel och det är samma sak som putin.
Vet du ingenting?
Finns en hel tråd om detta och hur donalds kom till fakta till slut.
Och USA startade aldrig några krig, inte Ukraina heller och inga andra länder heller, utan det var nassen i moskva som gjorde
Citat:
Ursprungligen postat av
Tomtekukar
Trump vet vad han gör. Du däremot har köpt all skit som hysteriska aktivister på CNN, NYT, Bonnier, svt, och Schibsted mm trycker ut dygnet runt.
Svårt och tro på, men vi sakliga berättade vad som skulle ske, och vi fick rätt.
Jag var dock inte en so hoppa på att donalds skulle starta tredje världskriget, vilket man ångrar idag och när donalds gör vad hen kan för detta ska ske, du vet fredens president
(Funderar också på att sluta svara dig, då du bara svamlar om annat än det du citerar om, och vad är då för mening att citera och om du inte ens bryr dig det allra minsta om vad du citerar?)