2025-03-06, 11:35
Medlem
b00b00s avatar
Det har varit tyst om Linda i det sista. Inga nya filmer. Är hon sjuk?
Citera
2025-03-06, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Hon har varit i Berlin med Siri och spelat in massa nytt content bla med Djungelmannen. Hon har en podd med Siri där hon berättar en massa
Citera
2025-03-06, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Linda tror i sin enfald att hon gör någon slags revanch på alla män som inte ville ha henne när hon var yngre och inte så känd. Att någon ens vill ta i henne med tång nu är för mig en gåta.Dessa vidriga, gula nätstrumpor på hennes bleka pojkkropp, hennes andedräkt som luktar kattmat, hennes arroganta fejkade smile mm mm. Vem vill ? Ni borde träda fram och skämmas.
Hur vet du hur hennes andedräkt luktar?
Citera
2025-03-06, 14:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00

Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Hon har varit i Berlin med Siri och spelat in massa nytt content bla med Djungelmannen. Hon har en podd med Siri där hon berättar en massa

Jag är ständigt lite orolig för Linda och att hon ska krascha. Men hon är stark som en oxe, kattmatsandedräkt eller ej. Äter man och dricker inte så mycket eller är sjuk så kan det ju lukta.

Anyways, tack för uppdateringen Badou. När hon försvinner från gammelmedia försvinner hon samtidigt från farmors radar.

På Spotify ligger generösa och roliga avsnittsbeskrivningar att ta del av. Det handlar fortfarande om samma gamla:

"Linda och Siri undrar hur i h*lv*t* andra blir ihop? Tjejerna listar vad de tror är deras för och nackdelar när det kommer till att bli ihop. De är överens om att deras respektive dygnsrytm och alkoholintag är avgörande faktorer. Siri går full blown Linda skugge och ett väl dolt manshat blossar upp. Linda hostar och asgarvar och tycker att "Såhär ska du vara jämt, bli lite mer som mig". Vad betyder det att Linda tänder på hemlösa människor på dojan? och är Siri duktig på att lägga huvudet på sned och lyssna till mansplaining? Går Lindas mothering ut på att hon öppnar swish?"
Citera
2025-03-06, 14:44
Avslutad
Avsnitt 20. Lindas tarotläsning. Det tog 20 minuter att fixa disken så jag lyssnade på 20 minuter och lyssnar nu på det sista.

Linda vill bli mormor, träffa en man som är smart, och kommer att vara stolt över sitt liv och det äventyr hon lever nu när hon blir gammal. Linda har plockat upp poddkollegan Siri ur en bonnahåla. Poddkollegan Siri tycker mycket om Linda som vän. Lindas sista röstmemo slutar med sjukdomsgnäll och drömmen om kärlek. Hon har blockat och ghostat någon person som tyckte om Linda för den Linda är och som hon hade det fint tillsammans med. Nu ska hon aldrig mer bjuda in dysfunktion och framtiden är ljus. Vänskap är viktigt. Det låter bra.
Citera
2025-03-06, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Jag är ständigt lite orolig för Linda och att hon ska krascha. Men hon är stark som en oxe, kattmatsandedräkt eller ej. Äter man och dricker inte så mycket eller är sjuk så kan det ju lukta.

Det luktar ingenting om man äter lite och hur vet du hur mycket/lite hon dricker?
Citera
2025-03-06, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Det luktar ingenting om man äter lite och hur vet du hur mycket/lite hon dricker?

Jag vet inte. Jag talade allmänt om hur det kan bli om man inte dricker ordentligt. Herregud.
Citera
2025-03-10, 21:04
Medlem
De flesta influenser brukar ha frågestund lite då och då. Men inte Linda? Undrar varför? Hon är väldigt hemlig. Jag har rätt många frågor tex vilken/vilka diagnoser hon leder av. Det skulle nog förklara en hel del! Sen hur eller hur vem, är egentligen intresserad av medelålders kvinnor och deras sexliv? Särskilt inte om de ser ut som Linda. Hoppas någon patetisk konstnär gör en seriefigur om hennes liv. Kan se slutet av serien, här sitter Linda ensam med sina katter och tonfiskburkar och längtar tillbaka till Berlin.
Citera
2025-03-10, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Avsnitt 20. Lindas tarotläsning. Det tog 20 minuter att fixa disken så jag lyssnade på 20 minuter och lyssnar nu på det sista.

Linda vill bli mormor, träffa en man som är smart, och kommer att vara stolt över sitt liv och det äventyr hon lever nu när hon blir gammal. Linda har plockat upp poddkollegan Siri ur en bonnahåla. Poddkollegan Siri tycker mycket om Linda som vän. Lindas sista röstmemo slutar med sjukdomsgnäll och drömmen om kärlek. Hon har blockat och ghostat någon person som tyckte om Linda för den Linda är och som hon hade det fint tillsammans med. Nu ska hon aldrig mer bjuda in dysfunktion och framtiden är ljus. Vänskap är viktigt. Det låter bra.
Haha!
Linda har inte insett att hon är den dysfunktionella i ett förhållande hädanefter, eftersom ingen smart man vill förknippas med en kvinna som låter sig knullas av främmande män på film.
Citera
2025-03-10, 21:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Haha!
Linda har inte insett att hon är den dysfunktionella i ett förhållande hädanefter, eftersom ingen smart man vill förknippas med en kvinna som låter sig knullas av främmande män på film.
Paul Hollender?
Citera
2025-03-11, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
De flesta influenser brukar ha frågestund lite då och då. Men inte Linda? Undrar varför? Hon är väldigt hemlig. Jag har rätt många frågor tex vilken/vilka diagnoser hon leder av. Det skulle nog förklara en hel del! Sen hur eller hur vem, är egentligen intresserad av medelålders kvinnor och deras sexliv? Särskilt inte om de ser ut som Linda. Hoppas någon patetisk konstnär gör en seriefigur om hennes liv. Kan se slutet av serien, här sitter Linda ensam med sina katter och tonfiskburkar och längtar tillbaka till Berlin.

Tips att lyssna på hennes podd Gränslöst hon har med sin kompis Siri. Där berättar hon en massa.
Citera
2025-03-11, 19:24
Medlem
Ser att polisen Simon Häggström är i Berlin för att föreläsa om prostitution.Besöker bl.a. de berömda sk ”knulltoaletterna”. Tänker osökt på Linda. Så absurt att ena dagen åker en medelålders svensk kvinna dit för att promota porr. Nästa dag en svensk polis som vill lära tyskarna lite vett. Inget är rätt inget är fel ska man väl tycka antar jag.Men jag tycker som så - att det är djupt olyckliga människor ägnar sig åt porr. Personer som Simon Häggström har sett baksidan av porren och vill rädda dem. Vem är du, team Simon eller team Linda?
Senast redigerad av HenriettaZ 2025-03-11 kl. 19:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in