Citat:
Ursprungligen postat av
Kedox
Att du censurerar mig mig tillmälen som kreml-propaganda och vatnik-svammel borde vara tillräcklig för att jag inte borde svara dig.
Att jag beskriver hur det ryska lynnet fungerar i realiteten mals ned till någon form av propaganda får mig att på allvar fundera på hur det står till i ditt arma hjärnkontor.
De provinser du vill ta bort existensberättigandet ifrån är förövrigt Donetsk & Lugansk.
Lu
hansk (Луга́нськ), om jag får be. Vi använder inte ryzzk stavning här. Och det är inga provinser. De tillhör Ukraina och de vill tillhöra Ukraina. Googla och läs på. Det är bara ett ryzzkt svinigt sätt att antyda att de oblasterna egentligen tillhör ryzzland. Det är ingen som går på det.
Ukraina har inga provinser. Förstår du, vatnik? Det finns inget som heter provins i Ukraina.
Trots dina klagomål kunde du alltså inte låta bli att svara men jag noterar att du nog inte är så bra kompis med bajsdvärgen som du försökte påskina. Då vet vi det. Vi i den här tråden känner väl till ”den ryzzka mentaliteten” vid det här laget så du behöver inte komma hit och försöka verka märkvärdig.
Att ni ylar om propaganda så fort någon säger något som inte stämmer överens med det senaste direktivet från Kreml imponerar inte heller på någon. Lägg ner och testa tråden för alternativa nyheter. Där kan du ”diskutera” med de andra särskolebarnen utan att behöva ta hänsyn till verkligheten.
Jag noterar slutligen att du inte med en bokstav kommenterade ert ständiga tjatande om landavträdelser. Blev det för svårt att få ihop det med manus?