2025-03-06, 08:14
Medlem
Verkar som att Medvikt inte var så bra som man trodde. Han har tagit bort videon där han ger Anjo kritik. Hur kommer detta sig?
Citera
2025-03-06, 08:15
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallerallera
Verkar som att Medvikt inte var så bra som man trodde. Han har tagit bort videon där han ger Anjo kritik. Hur kommer detta sig?
Anjo & Leo har hotat honom
Citera
2025-03-06, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01

Så...du menar att Anjo än en gång lajvat "maffiaboss" på YT? Tveksamt enligt mig, men medvikt borde för säkerhets skull berätta varför videon är raderad - om inte annat än för att undvika spekulationer.
Citera
2025-03-06, 08:25
Medlem
kirugumis avatar
Det blir värre och värre.

Motvikt får på YouTube frågan om han skulle vända sig till Anjo för en dokumentär om nåt såhär hemskt skulle hända hans barn.

Motvikt: Nej, jag hade anlitat Simon att göra roliga sketcher! Han är grym på sketcher!

Låt vidrigheten i det svaret sjunka in.
Han förlöjligar helt öppet ett brottsoffer. Hennes trauma är sketchmaterial.
Citera
2025-03-06, 08:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Vart ser man den där dokumentären?

Här!
https://vimeo.com/ondemand/antonio
Citera
2025-03-06, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Det blir värre och värre.

Motvikt får på YouTube frågan om han skulle vända sig till Anjo för en dokumentär om nåt såhär hemskt skulle hända hans barn.

Motvikt: Nej, jag hade anlitat Simon att göra roliga sketcher! Han är grym på sketcher!

Låt vidrigheten i det svaret sjunka in.
Han förlöjligar helt öppet ett brottsoffer. Hennes trauma är sketchmaterial.
De är veritabla as allihop och då infattar det även Jocke Lundell
Citera
2025-03-06, 08:42
Medlem
0.1s avatar
Det känns som att den där fake-bilden på Lisen var för att svärta ner tråden.
"Flashback säger att jag hatar kvinnor men kolla vad de sprider därinne!!! 😡 Ni ser ju själva, flashback är bara fullt av losers som sprider lögner och de hittar på vad som helst för att sänka mig och nu ger de sig på min fru??? De är bara avundsjuka. Har ni ens sett filmen? 🤣🤣🤣🤣 Just ja, glöm inte att bli medlem på kanalen för att bli den första att ta del av nästa vlogg med JOAKIM LUNDELL på Leos lekland"

Jävla falukorvsgubbe. Säkert lurad i PM.
Citera
2025-03-06, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Men va fan, helt galet.
Är inte detta något för gammelmedia att ta upp?
Nu har det väl gått för långt?
Anjo med sitt entourage måste klämmas åt så de gråter som små barn, deras levebröd ska strypas så de resten av sina liv får leva på vad naturen ger.
Vill även ha en förklaring av Medvikt?
Citera
2025-03-06, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
"Flashback säger att jag hatar kvinnor men kolla vad de sprider därinne!!! 😡 Ni ser ju själva, flashback är bara fullt av losers som sprider lögner och de hittar på vad som helst för att sänka mig och nu ger de sig på min fru??? De är bara avundsjuka. Har ni ens sett filmen? 🤣🤣🤣🤣 Just ja, glöm inte att bli medlem på kanalen för att bli den första att ta del av nästa vlogg med JOAKIM LUNDELL på Leos lekland"

Blir inte förvånad om Anjo ligger bakom för att rikta fokus mot Flashbackfolket, hans våta dröm är ju att kunna stänga ned trådarna om honom och de andra rövhålen. Då det verkar vara enda stället folk vågar öppna munnen utan att bli hotade och/eller uthängda.
Citera
2025-03-06, 08:51
Avslutad
Kan man kolla trovärdiga siffror på hur många som hyrt eller köpt filmen? Att använda Anjo som källa blir bara bananas
Citera
2025-03-06, 08:52
Medlem
Deimos01s avatar
Anjo som tyckte yttrandefriheten var sååå viktigt har nu börjar strika ner folks videos och ska försöka få deras kanaler nedstängda, eftersom de använder yttrandefriheten och uttrycker sin åsikt. Nu är plötsligt inte yttrandefriheten okej enligt Anjo?

Anjo, dubbelmoralernas Konung.
Yttrandefrihet gäller bara Anjo. Om man inte älskar Anjo ska man tystas.

Visar bara vilken osäker liten människa han är.

Du kan strika hur många kanaler du vill, ingen kommer låta sig skrämmas till tystnad av dig.
Citera
2025-03-06, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1

Nja, han raderade sitt konto omedelbart efter detta så han visste nog vad han gjorde. Det är inte otänkbart att detta är påverkansoperation från Anjo och sekten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in