2025-03-06, 04:52
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Den enda som inte spridit naket är Chrippa & Linnea, dom människorna är det lite klass på.
😂😂😂
Citera
2025-03-06, 06:12
Medlem
Det är inte helt lätt att fatta vad som är påhittade rykten eller ens vem det handlar om när man läser tråden..

Såg en bild som alla verkar vilja låtsas är lis*n

Såg något rykte om läkta filmer på Linn*a?

Nån som vet vad som händer på riktigt?
Citera
2025-03-06, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balanseradsans
Det är inte helt lätt att fatta vad som är påhittade rykten eller ens vem det handlar om när man läser tråden..

Såg en bild som alla verkar vilja låtsas är lis*n

Såg något rykte om läkta filmer på Linn*a?

Nån som vet vad som händer på riktigt?

Det är deep fake. Vem som ligger bakom är oklart. Kan vara Anjos följare i syfte att skaffa sympatiröster till Anjo. Det kan också vara Anjohatare som spårat ur.

Ingen vet vad som händer på riktigt, tyvärr.
Citera
2025-03-06, 06:44
Medlem
Vart ser man den där dokumentären?
Citera
2025-03-06, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Först Raskens barn och nu Anjos.

Tre oskyldiga barn till som nu måste gå till skolan med en klump i magen därför Lisen tyckte det var en bra idé att sära på fittan framför kameran.

Stackars barn säger jag bara, Jockeboy, Rasken & nu Anjo&Lisen, lika perversa allihop. Den enda som inte spridit naket är Chrippa & Linnea, dom människorna är det lite klass på.

Ingen av dessa människor är medveten om att deras barn blir snart tonåringar och att tonåringar är väldigt känsliga och vilken typ av förnedring det kommer att vara för deras barn, att ha föräldrarna på YouTube.
Citera
2025-03-06, 06:49
Medlem
Är det bara jag som tycker att Linnea är den klokaste, mognaste kvinnan av alla di inblandades kvinnor? Fastän du försökt smutskasta Linnea allt di kunnat. .
Citera
2025-03-06, 06:54
Medlem
Vart ser man den där dokumentären?
Citera
2025-03-06, 06:58
Medlem
Det här med att sprida intima bilder på andra än sig själv utan samtycke är alltid en jävligt fittig grej. Spelar ingen roll om det är någon som gjort det i hemlighet för sin fru eller i hämndsyfte mot nån man hatar..

Also Det är en vuxen kvinna i 30 års åldern.
Jag gissar att hon som precis alls andra har gjort betydligt snuskigare saker än att fotas av sin man.
Lek med tanken att baronen gillar bdsm och är undergiven med sin fru. Att det skulle finnas filmer där cfar får förnedrande smisk av terrorese.
Det är den som sprider det vidare som gör bort sig inte den som blir förnedrad av sin fru.
Bara att försöka använda nån annans sexliv emot dom själva är fett jävla dumt.. HAHA ni knullar som ni vill!!
När skiten sprids runt överallt så borde alla som tittar på sånt ställa sig frågan hur det hade känts om det va tvärtom.

Tror Anj* och hans traktor skulle kunna göra rätt bra med pengar på onlyfans.
Verkar finnas en himla massa människor som skulle betala bra för en video där anj* blir pissad i ansiktet. Naturligtvis av sin egna knulldocka.
Lis*n får upprätta sin heder utåt sett iaf.
Alla kommer se henne som en powerkvinna om hon tjänar pengar på att förnedra an*o

Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Det är deep fake. Vem som ligger bakom är oklart. Kan vara Anjos följare i syfte att skaffa sympatiröster till Anjo. Det kan också vara Anjohatare som spårat ur.

Ingen vet vad som händer på riktigt, tyvärr.
Citera
2025-03-06, 07:17
Medlem
kirugumis avatar
Nakenbilder behöver vi absolut inte sprida. Det ger bara Anjo och hans dumma följare ammunition.
De flesta av oss har nu uttryckt att sånt inte är okej.
Anjo, när du präntar ner din nästa Instastory så behöver du således inte dra det kortet.

Läses med EmfasAnjoröst:
”Amen, Flashbacktråden då, tydligen så är det HEEEELT OKEJ med kvinnohat mot Lisen.
Dom är hycklare, att jag kallar Linnea hink är tydligen JÄTTEhemskt men DOM får lägga upp NAKENbilder? Det är så här dom gör, men Lokal då? Som HITTADE PÅ en v-täkt”

Jag har inte Facebook men skulle gärna se vad som pågår i Pinkroom? Nån som har koll?
Citera
2025-03-06, 07:49
Medlem
2023-01-01s avatar
Bilden på Lisen är ju fake
Citera
2025-03-06, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Aah okej då är jag med! Men tragikomiskt varje gång han blir ifrågasatt så är de "lokal lokal " men Anjo går på riktiga offer. Offer som faktiskt blivit våldtagen men de är tydligen värre med en fiktiv person olof k hittade på för 3 år sedan och som lokal flertalet gånger tagit avstånd från och bett om ursäkt. Han är ju den som sänker kvinnors trovärdighet mest då han ifrågasätter ETT RIKTIGT FALL. MED ETT RIKTIGT OFFER. Hjärnkontoret har gått i konkurs hos den där slabbtratten

Det är ju ungefär som att när Chrippa och Linnea vid kritik skyllde på "men Jocke då" och detta var ju Anjo väldigt på att kommentera och kritisera men nu så gör han ju precis samma sak. Nu när det är han som kritiseras och ifrågasätts så ska allt skyllas på vad lokal gjorde för flera år sedan.
Varför måste det skyllas på någon annan, ta bara eget ansvar någon gång!!
Som exempel (som även medvikt lyft) bara för att exempelvis en mördare säger att man inte ska göra en sak, tex äta glas så blir ju inte det något man kan göra "för att mördaren är fel person att säga något".

Jag skiter i vad lokal gjorde för 3 år sedan när frågan och kritiken rör dokumentären - jag bryr mig dock och förkastar lokals handling när det är lokal man pratar om och diskuterar. Men lokal har inget med Anjos dokumentär att göra.
Precis på samma sätt som jag inte bryr mig om vad Jocke kan tänkas gjort när det gäller en diskussion om vad Chrippa gjort och vilka brott han begått men tycker att om/vad Jocke gjort så ska han självklart få stå till svars för det för dig.
Det här är ju bara en sandlåda där de kritiserade sitter och kastar sand på andra.
Citera
2025-03-06, 08:11
Medlem
Skulle någon kunna sammanfatta gårdagen/natten känns som jag missat nåt. 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här