Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Har det sjunkit in för chipstutten vad han gjort eller är han för sjuk & grandios för att koppla?
Det vi ser är början på slutet, frågan är om det kommer bli två rättegångar eller bakar man ihop allting till ett enda stort åtal?
Till Lisen vill jag säga, din värsta rädsla är snart besannad, snart står ni där framför budgettavlan med Mange igen
Hur ska ni kunna försörja barnen när Anjo inte kommer kunna mobba människor på youtube längre? Kanske dags att söka utbildningar till hösten redan nu.. fortsättning följer
Nej, han kör på som vanligt. Krigar med Linnéa på instagram. Ett smakprov:
Linnéa:
”Detta handlar inte om att bli bortglömd din kvinnohatande mansgris.
Tror du på riktigt 2024 ska lämnas i 2024? Nej vännen, du kommer få ta ansvar för det du skapat och det du orsakat mot SAMTLIGA du har hängt ut.
INGENTING ska glömmas och du SKA dömas i en rättegång.
Och tro mig Pontus, det finns inget slut för vad du gjort mot oss 2024 förrens jag säger att det är slut.
Så det är bäst du laddar upp med antidepressiva för 2025 blir året du faller från din piedestal.
Anjo:
”Oj, nu hånar man med psykisk ohälsa också. Inte riktigt hängt med i psykosen men det sägs att det är panik för nått fängelsestraff eller nått”