2025-03-05, 17:55
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen
Har börjat ful-kolla på dokumentären och orkat igenom ca 15min. Det finns en hel del drönar-filmer tagna ffa över centrala Stockholm. För att få flyga drönare i detta område så råder stränga regler och att man anmäler flygningen till luftfartsverket som måste godkänna. Vidare så måste alla filmer som når allmänheten godkännas oavsett var i Sverige de filmas (pga risk för att man filmar känsliga installationer). Är det någon som vet om detta är gjort? Alla RAW-filmer som skickas in för granskning skall sparas och borde kunna begäras ut. Är själv drönar-pilot och har genomgått adekvat utbildning.

https://dronechart.lfv.se/?x=1987430.66171&y=8272019.8083&z=11&r=0&l=1001111 111

Så du menar att Anjos advokater inte har koll? Klart Anjo har tillstånd att sprida drönarbilder på svenska skyddsobjekt.... eller?
Citera
2025-03-05, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Så du menar att Anjos advokater inte har koll? Klart Anjo har tillstånd att sprida drönarbilder på svenska skyddsobjekt.... eller?

"Anjo är bäst" som hans följare hade sagt
Citera
2025-03-05, 18:00
Avslutad
Citat:
Har börjat ful-kolla på dokumentären och orkat igenom ca 15min. Det finns en hel del drönar-filmer tagna ffa över centrala Stockholm. För att få flyga drönare i detta område så råder stränga regler och att man anmäler flygningen till luftfartsverket som måste godkänna. Vidare så måste alla filmer som når allmänheten godkännas oavsett var i Sverige de filmas (pga risk för att man filmar känsliga installationer). Är det någon som vet om detta är gjort? Alla RAW-filmer som skickas in för granskning skall sparas och borde kunna begäras ut. Är själv drönar-pilot och har genomgått adekvat utbildning.

https://dronechart.lfv.se/?x=1987430.66171&y=8272019.8083&z=11&r=0&l=1001111 111

Nej, under 50 meter behöver inte LFV veta det.

Annars bara ringa tornet på Bromma så får man tillstånd direkt.
Citera
2025-03-05, 18:03
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Nej, under 50 meter behöver inte LFV veta det.

Annars bara ringa tornet på Bromma så får man tillstånd direkt.

Jag försöker inte göra mig lustig. 50m över mark eller "över havet"?

Hur som helst får man inte sprida bilder/video på svenska skyddsobjekt.

https://www.youtube.com/watch?v=yO2Pn-RzAjA
tycker denna youtuber verkar veta vad han pratar om.

många edits nu: Ander tar upp en dom där en fick böta 60,000kr för att han dela en drönarfilm/bild på facebook för sina 25st prenummeranter.... undra vad spridning av skyddsobjekt utan tillstånd kan ge?
Senast redigerad av kanblikul 2025-03-05 kl. 18:18.
Citera
2025-03-05, 18:38
Medlem
Kickassfarsans avatar
Har det sjunkit in för chipstutten vad han gjort eller är han för sjuk & grandios för att koppla?

Det vi ser är början på slutet, frågan är om det kommer bli två rättegångar eller bakar man ihop allting till ett enda stort åtal?

Till Lisen vill jag säga, din värsta rädsla är snart besannad, snart står ni där framför budgettavlan med Mange igen

Hur ska ni kunna försörja barnen när Anjo inte kommer kunna mobba människor på youtube längre? Kanske dags att söka utbildningar till hösten redan nu.. fortsättning följer
Citera
2025-03-05, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Exakt. Också bilder på deras egna knulldockor som sitter bredvid och flinar. Vad tycker deras gubbar om att deras egna knulldockor exponeras där de sitter och flinar utan att säga ett jävla jota. De sitter där som och säger ingenting om någonting. Och det är ju det Linnea kritiseras för av dessa 30-50-åriga män. De tänker inte på att deras knulldockor i många och mycket är exakt som Linnea i en studio när mannen talar.

Kanske med dagens AI det går att hitta hur många gånger Anjo säger Knulldocka. Eller Motvikt som försöker se oskyldigt ut och få det att låta som det inte var något alls när han säger knulldocka och skrattar.

Sen när han antyder att Linnea skulle vilja ligga med honom. Och försöker få det att det var ett roligt skämt från hans sida för att Linnea sa ditten eller datten. Finns ingen anledning att ställa en sån fråga alls.

Sen för alla som använder ordet HINK om Linnea när man i Skåne säger SPANN är ju intressant att de tar och vrider precis allt som att DE inte gjort något fel eller antytt något negativt sexuellt mot Linnea eller någon annan som de kallar HINK. Det är bara lite skoj med ord och lite leksamt och skojsigt och ingen som är hora på riktigt bör ta åt sig.

Anjo sa HINK flera gånger varje tub han sände, kanske 10-15 och kände hur han växte på Linneas krympande.

Vad fan är det med de här herrkreatörer som måste hålla på så för att känna att man växer som människa, man, kreatör och mänsklig resurs i samhället? Varvid många av dem har egna döttrar.

HINK, som alla vet att man samlar sperma i, och det är det de menar när de säger HINK.

Knulldocka, försökte Motvikt vända till något bra, för det var någon som knullade en man, sin egen kille. Det är den mest hjärndöda förklaring jag har hört. Han vet att den var dum, titta bara på hur han flinade för att han tycker att han var så jävla smart och att han kom undan alla kritik för den smarta retoriken, hon var ju inte det mer nedsättande slampa. Det vill säga en singelkvinna som har sex med någon när hon känner att det är vad som skulle känns bra för stunden. En slampa, jo jag tackar.

Så den här motvikt kallar den kvinna han bor med för knulldocka. För det är ju vad han är enligt honom.

Och Anjo den mest hjärndöda av dem alla: "Ja, jag har två döttrar, vad har det med den här saken att göra?"

Ja du sin dumma jävel. Dina döttrar är cirka 7-8 år gamla. De och deras vänner kan läsa, men framför allt kan de titta på videos. Dessa filmer finns både här och där. HAHAHA knulldocka, fan vad din pappa är cool. HINK hahahah vad cool. Titta han skulle försvara en våldtäktsman. Kolla här, lyssna på vad han säger ......

Vi googlar på vad han med har sagt, hejda tvillingarna nu när ni ska gå hem och äta. Vi googlar mer på deras farsa har sagt. Och där har de lite att göra.

Barnen går hem och pratar med sina föräldrar, är mamma en knulldocka, ja men va fan säger du, men titta här barnens pappa säger det?

Någon i någons familj säger att Anjos fru är en knulldocka, flickornas pappa är en knulldocka och sen så börjar papparna prata om det i kvarteret när de har grillfester, Anjos fru ...blabla bla..

Att Anjoidioten isäger "Vad är de med det här att göra" är ju bortom normalt tänkande. Han har en kort grisnäsa och längre sträcker sig inte tänkandet.

Inte nog med det, att han uttrycker sådana sexnedvärderande ord kan ju tyckas visa på var hans kvinnosyn ligger någonstans. Eller vad en kvinnas ”värde” är för honom. Att han då har två döttrar bör ju en sådan pik vara en påminnelse till honom, där han utmanas tänka extra kring hur han både uttrycker sig och resonerar. Men han är väl för korkad för att fatta det.
Citera
2025-03-05, 18:54
Avslutad
Citat:

Tror han med största sannolikhet använder stock footy för drönar scenerna. Lär finnas extremt många stock videos att få tag på med drönar shots över stockholm
Citera
2025-03-05, 19:28
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Har det sjunkit in för chipstutten vad han gjort eller är han för sjuk & grandios för att koppla?

Det vi ser är början på slutet, frågan är om det kommer bli två rättegångar eller bakar man ihop allting till ett enda stort åtal?

Till Lisen vill jag säga, din värsta rädsla är snart besannad, snart står ni där framför budgettavlan med Mange igen

Hur ska ni kunna försörja barnen när Anjo inte kommer kunna mobba människor på youtube längre? Kanske dags att söka utbildningar till hösten redan nu.. fortsättning följer

Nej, han kör på som vanligt. Krigar med Linnéa på instagram. Ett smakprov:

Linnéa:
”Detta handlar inte om att bli bortglömd din kvinnohatande mansgris.
Tror du på riktigt 2024 ska lämnas i 2024? Nej vännen, du kommer få ta ansvar för det du skapat och det du orsakat mot SAMTLIGA du har hängt ut.
INGENTING ska glömmas och du SKA dömas i en rättegång.
Och tro mig Pontus, det finns inget slut för vad du gjort mot oss 2024 förrens jag säger att det är slut.
Så det är bäst du laddar upp med antidepressiva för 2025 blir året du faller från din piedestal.

Anjo:
”Oj, nu hånar man med psykisk ohälsa också. Inte riktigt hängt med i psykosen men det sägs att det är panik för nått fängelsestraff eller nått”
Citera
2025-03-05, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Nej, han kör på som vanligt. Krigar med Linnéa på instagram. Ett smakprov:

Linnéa:
”Detta handlar inte om att bli bortglömd din kvinnohatande mansgris.
Tror du på riktigt 2024 ska lämnas i 2024? Nej vännen, du kommer få ta ansvar för det du skapat och det du orsakat mot SAMTLIGA du har hängt ut.
INGENTING ska glömmas och du SKA dömas i en rättegång.
Och tro mig Pontus, det finns inget slut för vad du gjort mot oss 2024 förrens jag säger att det är slut.
Så det är bäst du laddar upp med antidepressiva för 2025 blir året du faller från din piedestal.

Anjo:
”Oj, nu hånar man med psykisk ohälsa också. Inte riktigt hängt med i psykosen men det sägs att det är panik för nått fängelsestraff eller nått”

perfekt, allt går enligt plan
Citera
2025-03-05, 19:56
Medlem
Miys avatar
Reviewsen av hans skitdokumentär inne på IMBD är inte nådiga
Citera
2025-03-05, 20:05
Medlem
Vad tror ni han kommer komma upp med för content under 2025?
Endast drama han kan få views på ju.....
Citera
2025-03-05, 20:10
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Tycker det ser så roligt ut att det är guld och gröna skogar i Anjos kommentarer och på Bookens stories. Men så ser man kommentarsfältet på Rasks video från igår "Anjos film suger", eller hos Motvikt. Och såklart hos Medvikts senaste men det är väl mer givet.

Undra om Anjo lurkar bland deras kommentarer som han gör när skilleras är live, eller om han tycker att det är för svårt med textbaserad information.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in