2025-03-05, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Nåja, jag skulle tumma på mycket för att ha en ung flickvän. Ens partner är inte allt, men hon är en stor del, och jag kan bara inte ha en 30+ årig kvinna med icke-svarvad kropp. Jag finner mig alltid gå mot dom runt 20 år och som är allmänt blåsta. Om mina polare sa att dom har problem med mig för att min flickvän är så jävla sexig så hade jag dumpat polarna och fortsatt med min tjej. Så jag har förståelse för Chrippa. Men sedan är ju hans tjej varken ung eller sexig. Hon är väl runt 25, så hon har passerat sin prime, och sedan är hon inte vacker, och sedan har hon genomfört skönhetsingrepp. För mig, en man med bra smak, då går hon fetingbort. Men i Chrippas ögon kanske hon är en sådan kvinna som en 10-poängare är i mina ögon? Och skulle jag vilja ha Chrippa efter mig som snackar skit om mig och min drömtjej? Knappast, det skulle ju bli handgemäng. Så jag håller käften i fortsättningen och önskar Chrippa allt gott. Har aldrig haft något ont emot Chrippa egentligen.

Är det en person eller en kropp du ska bo ihop med? Hur tradigt som helst med omogna kvinnor.
Citera
2025-03-05, 14:11
Medlem
Pavics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja normalt sett går det till så. Efter förflyttning till annan avdelning brukar inte problemet kvarstå. Det är få gånger som övertrampet/skälet haft sådan dignitet att ordet får gå.

Hur som helst lär inte Chrippa få några större problem eftersom han klarar att läsa av och anpassa sig.
Hans tid i spansk fängelse ger om inte annat belägg för det.

Vad lever du i för drömvärld? Låter som något en plit skulle säga 😭. Det är så från vänt från verkligheten som det går.

Har du varit på något fängelse? Det längsta jag sett någon klara sig på en ny avdelning är en vecka. Att ta P18 är lika illa för kåkfarare som det är att dra skam över familjen för vissa muslimer/romer.

Normalt sett så kan du gå mellan avdelningarna så det skulle aldrig fungera. I de fall du inte kan det så pratas det ändå mellan avdelningarna, antingen via gården, förtroenderådet eller exempelvis bibliotekarien.

Edit:

Jag tror Chrippa kommer bli placerad i klass 3. Han kan säkert få problem för han är en karaktär. Men han ska göra en kaffe volta. Svårt o tro att han ens kommer lämna rummet.
Citera
2025-03-05, 14:24
Medlem
Vi fick aldrig någon klarhet i vem som raderade kanalen med 150 000 subs?
Citera
2025-03-05, 14:34
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
De la till ett u i slutet när det diskuterades att de hade knyckt namnet rakt av från Linnea.
Hur vet du att de "knyckt" namnet av Linnea? Dina vanliga fantasier kanske?
Hur vet du att det inte är från Lilo och Stitch, det passar i så fall bättre ihop med deras barns ålder.
Citera
2025-03-05, 14:47
Medlem
Carrocks avatar
Lite kul att Axel Lou Öhman blir kompis med Chrippa.

Är Axel medveten om att Chrippa är värsta sortens blodsrasist och har ett extrem klassförakt? (Ironosikt eftersom Chrippa själv tillhör underklassen), men det är en annan femma.
Citera
2025-03-05, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Lite kul att Axel Lou Öhman blir kompis med Chrippa.

Är Axel medveten om att Chrippa är värsta sortens blodsrasist och har ett extrem klassförakt? (Ironosikt eftersom Chrippa själv tillhör underklassen), men det är en annan femma.

Han ter sig precis som övriga oavsett "sida" han gillar inte sekten och måste därför gilla Chrippa. Tröttsamt.
Citera
2025-03-05, 15:21
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavic
Vad lever du i för drömvärld? Låter som något en plit skulle säga 😭. Det är så från vänt från verkligheten som det går.

Har du varit på något fängelse? Det längsta jag sett någon klara sig på en ny avdelning är en vecka. Att ta P18 är lika illa för kåkfarare som det är att dra skam över familjen för vissa muslimer/romer.

Normalt sett så kan du gå mellan avdelningarna så det skulle aldrig fungera. I de fall du inte kan det så pratas det ändå mellan avdelningarna, antingen via gården, förtroenderådet eller exempelvis bibliotekarien.

Edit:

Jag tror Chrippa kommer bli placerad i klass 3. Han kan säkert få problem för han är en karaktär. Men han ska göra en kaffe volta. Svårt o tro att han ens kommer lämna rummet.
Det är plitarna som har koll på vad som händer med flyttade.
Senast redigerad av micro113 2025-03-05 kl. 15:25.
Citera
2025-03-05, 15:24
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Hur vet du att de "knyckt" namnet av Linnea? Dina vanliga fantasier kanske?
Hur vet du att det inte är från Lilo och Stitch, det passar i så fall bättre ihop med deras barns ålder.
Jag vet att hon kallades det långt före Jonnas graviditet och att Jocke helt säkert var medveten om det eftersom han dammsuger allt som har med dem att göra.

Det är alltså inte Linnea som härmat dem, utan tvärtom
Citera
2025-03-05, 15:34
Avslutad
Citat:
Jag vet att hon kallades det långt före Jonnas graviditet och att Jocke helt säkert var medveten om det eftersom han dammsuger allt som har med dem att göra.

Det finns ett par andra saker som Jocke härmat Linnea i också, men det lämnar jag därhän till dom som förstår. Sjukligt
Citera
2025-03-05, 15:51
Medlem
Citat:
De la till ett u i slutet när det diskuterades att de hade knyckt namnet rakt av från Linnea.
Mycket möjligt men tramsigt oavsett.
Citera
2025-03-05, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Mycket möjligt men tramsigt oavsett.

Jag skulle kalla det som att Linnéa tillsammans med två användare här har hybris som tror att det är ett sätt att få Jocke att vilja ha det uttalet på namnet de har valt. Otroligt tramsigt.
Citera
2025-03-05, 16:19
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:

Varför skulle någon härma någon överhuvudtaget? Det är enbart en produkt av din fantasi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in