2025-03-05, 05:24
Medlem
evertduvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Al Green var modig och stod upp för demokraterna. Han uppvisade värdegrund och sunt förnuft. Önskar fler visade samma. ♀️

Att bryta mot ordningsregler och bli utslängd, jojo javisst. Han bara bekräftar varför Trump vann stort med sin politik.
Citera
2025-03-05, 05:25
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Om Zelensky skriver upp avtalet så hamnar ju den röda glödheta bollen hos Putin. Putin är mycket väl medveten om att en fred skulle innebära en havererad Rysk ekonomi, då hela landet ställts om till krigsekonomi med skyhöga räntor. Undrar vad Trumps drag blir efter att Putin vägrar skriva på ett avtal.

Jag antar att Putin gärna skriver på eftersom han har fingrarna i kors när han skriver under.
Citera
2025-03-05, 05:27
Medlem
evertduvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Jag antar att Putin gärna skriver på eftersom han har fingrarna i kors när han skriver under.

Mot svaga Sleepy Joe ja och Obama.
Citera
2025-03-05, 05:28
Medlem
Masingas avatar
Varför är MSM alltid vänsterdriven fastän de inte har makten?
Citera
2025-03-05, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evertduvet
Du vet att han var ironisk va med en nuance av upphöjande av sig själv, mycket taktfullt.
Självironi? Nej, inte en chans.
Citera
2025-03-05, 05:31
Medlem
evertduvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Självironi? Nej, inte en chans.

Kolla på den igen: han nämnde att inte var helt säker på den listan där han rankades högst. Om du inte fattar efter det så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.
Citera
2025-03-05, 05:32
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Varför är MSM alltid vänsterdriven fastän de inte har makten?
Det känns som om du börjar ana att Trump ljuger konstant....
Citera
2025-03-05, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium

Typ det som var Zelenskyjs poäng när fick akut trotssyndrom i det ovala rummet. Men Trump hade ju redan innan mötet aviserat att det inte blir några säkerhetsgarantier från USAs sida, utöver mineralerna. Hoppas Zelenskyj följer planen, undviker att käbbla om redan överenskomna saker, och att han inte kallar VPn för bitch inför hela världen än en gång.
Citera
2025-03-05, 05:33
Medlem
acid marias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Vad var det develi missade? Jag hörde, reagerade och tänkte det samma.

För övrigt tror jag Trump skulle behöva en ny talskrivare. Det mesta har vi hört förut. Det är tjatigt.

Jag tror han hade fått fler att lyssna till honom om han hade kortat ner talet rejält och kommit med lite nytt.

Citat:
Ursprungligen postat av acid maria
Trump upprepar vinsterna och framgångarna, förstår att det kan vara jobbigt för en del.

Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
OK. Du kommenterar någon helt annan del av Trumps tal. Jag och develi kommenterade den delen när han påstod sig vara den mest framgångsrika presidenten efter George Washington. Det förstod du tydligen inte.

Jag läser vad du skriver, du kanske har ett kort minne vad vet jag.

Som helhet var talet bra, jag hade önskat lite hårdare ordval men det passar ju inte alltid.
Senast redigerad av acid maria 2025-03-05 kl. 05:38.
Citera
2025-03-05, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flapperhaha
President Trumps första state of the union tal sker i natt, och det ryktas redan om att Kanada och Mexico gått med på något avtal angående strafftrullar.

Dessutom ryktas det om att Trump kommer att prata om förhandlingarna mellan usa och Ukraina. Trump har fått en riktigt bra start och får han till fred i våran värld så blir han historisk trots alla vänsterhjons skrikande här på FB.

Talet är 9PM E.T dvs 03:00 Svensk tid. Vad tror vi förlorarna inom Demokraterna kommer att ställa till med för att störa talet?
Dems har slupat sina tungor och sänkt vikynen, sååå trist, älskade hysterin fr förra gången-not!
Citera
2025-03-05, 05:34
Medlem
Rybars avatar
Demokraterna visar som vanligt vilka nazzar dom är, Musk gör ett fint jobb åt skattebetalarna👍

Trump har gjort mer på en månad än creepy Joe på 4år✌️
Citera
2025-03-05, 05:34
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertduvet
Du vet att han var ironisk va med en nuance av upphöjande av sig själv, mycket taktfullt.
En allvarlig fråga till dig. Tycker du är lämpligt (taktfullt) av en amerikansk president att använda sig av ironi i ett tal till kongressen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in