2025-03-05, 05:04
Medlem
Kan lova att Sverige kastar bort pengar på liknande trams. Givetvis går ju inga pengar till dessa ändamål utan går rakt er i korrupa Demokrat politikers fickor. Är man emot Trump är man för korruption.

https://x.com/EndWokeness/status/1897120952066171387?t=D-1jAgvXMqNCREJB1l9mdQ&s=19
Citera
2025-03-05, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Nej nu stänger jag ner .
hans försök till att härma stora tal från stora Presidenter misslyckades .
Låt oss vara ärliga, det var inte många ord du förstod ändå. Vänta några timmar så kan du nog få med undertext boomer 🤭
Citera
2025-03-05, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
🤣

"Vårt presidentskap är det mest framgångsrika i vår nations historia", säger han.

Han säger att George Washingtons presidentskap var "nummer två" efter hans eget, vilket gör det "ännu mer imponerande".

Make America More Megalomaniac
Japp, Trump är alltid pålitligt braskande. Att säga att man gör bättre ifrån sig än Washington eller Lincoln brukar vara ett "Big No" för amerikanska ledare, ett exempel på genuint dålig smak, men Trump har lika mycket känsla för takt och gränser som en elefant i en porslinsbutik.

Harry Truman lyckades få in segern över Hitler och slutet på andra världskriget i Europa mot slutet av sin första månad som president i Vita huset, men han hade aldrig valt attt formulera sig så.
Citera
2025-03-05, 05:07
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Bästa presidenten någonsin.

Folk som hatar honom visar bara hur sjuka många är och hur sjukt starkt hjärntvättarverktyg medier är. De som vill ha krig och hatar honom till döden kan väl själv donera pengar till zlembögen.
Oj, hur kom den slutsatsen? Jag har förvisso läst biografer om ett femtiotal amerikanska presidenter. men vet inte om jag baserat på dessa kan påstå att Trump är bästa presidenten någonsin. Brukar ta några år att bedöma presidentskap.
Citera
2025-03-05, 05:08
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snairbox
Islamister snart att han börjar prata om att rensa upp i våra förorter.

Äntligen! MSGA

MSGA? Helt OK med mig. Det första Sverige borde göra är att kräva tillbaka våra landområden i Delaware. Det grämer mig. Det är svensk mark!
Citera
2025-03-05, 05:08
Medlem
sonicguides avatar
Lite konstigt att Grönland tas upp från en säkerhetssynpunkt.
Grönland är ju redan danskt och tillhör därmed ett NATO-land.
USA ska ju dra ner sina militära utgifter ganska rejält och är nu kompis med Putin så inga
hot finns ju därifrån.
Likaså kommer man ju att överge hela Sydkinesiska havet till Kina så inga hot framöver från dem.
Även Nordkoreas ledare är han ju sedan tidigare kompis med.
Citera
2025-03-05, 05:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Sektmöte. Lögnfest.

Benito Trump.
Kongressen är nu en sekt? Ett otroligt bra tal av Trump.
Citera
2025-03-05, 05:09
Medlem
MrsEjPKs avatar
Nancy Pelosi ultimate Trump Hater tror jag behöver något lugnande..Ser såååå upprörd ut gumman ! TDS in full action ! 🤣🤣
Citera
2025-03-05, 05:11
Medlem
acid marias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Vad var det develi missade? Jag hörde, reagerade och tänkte det samma.

För övrigt tror jag Trump skulle behöva en ny talskrivare. Det mesta har vi hört förut. Det är tjatigt.
Jag tror han hade fått fler att lyssna till honom om han hade kortat ner talet rejält och kommit med lite nytt.

Han upprepar vinsterna och framgångarna, förstår att det kan vara jobbigt för en del.

Igår kunde man se en grupp demokratiska senatorer som är mer marionetter än folkvalda representanter. 22 demokratiska senatorer spelade in videor som följde ett manus som knappast kan ha skrivits av dem själva. De säger samma identiska meningar och tyvärr blir man inte längre förvånad över deras dumhet.
Senast redigerad av acid maria 2025-03-05 kl. 05:19.
Citera
2025-03-05, 05:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Hur går det alla barn? Kul att se på cirkus? Är clownen rolig? 😂
Ja du sitter väl och tjurar med de andra demokraterna. Talet var lysande och effektivt enligt experter.
Citera
2025-03-05, 05:13
Medlem
acid marias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellerinen-2
Återigen så går han emot sig själv, Musk är en icke-vald byråkrat! 🤣🤣🤣

Han säger väl inte emot sig själv ditt spån. Elon Musk arbetar för Trumps administration.
Citera
2025-03-05, 05:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Frågan vi ska ställa oss är vilken nivå kommer den oranga apan att prata på!

Jag gissar på en 3 årings nivå. Men det kanske är att sikta för högt.
Va? Är du full?

Talet var bra enligt alla utom patetiska demokrater som satt och tjurade som idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in