2025-03-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det är herr zigenar tårar som hävdar det och han har väl daglig kontakt med Sara gissar jag så.

Klart att det kan vara så att det inte räcker till men det betyder inte att det är mindre.

Men en del inkomster har dom förlorat med IK helt klart! Sen är det nog skillnad mellan att haft ett privat Swish nummer till ett företags nummer. Så visst är det svårare att få pengarna räcka.

Jag kan tycka att det är dålig insyn i vad donationer används och det hade varit bra fall dom delade med sig till sin förening.

Aldrig bra att ha ett AB som drivs av donationer eller journalistik som drivs av donationer. Helt omöjligt att vara opartiskt för pengarna måste ju in.
Citera
2025-03-04, 18:47
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Klart att det kan vara så att det inte räcker till men det betyder inte att det är mindre.

Men en del inkomster har dom förlorat med IK helt klart! Sen är det nog skillnad mellan att haft ett privat Swish nummer till ett företags nummer. Så visst är det svårare att få pengarna räcka.

Jag kan tycka att det är dålig insyn i vad donationer används och det hade varit bra fall dom delade med sig till sin förening.

Aldrig bra att ha ett AB som drivs av donationer eller journalistik som drivs av donationer. Helt omöjligt att vara opartiskt för pengarna måste ju in.

Ja verkligen speciellt med tanke på att Sara har ADHD det brukar vara lite si och så med impulskontrollen där samt kunna hålla i pengar. Har donationer gått till pälsar och bröst inplantat är det ju verkligen illa och då har ju givare definitivt rätt att vara förbannade och känna sig lurade. Däremot ska dom ju kunna färdas och bo/äta bekvämt och bra när dom far kors och tvärs
över sverige. Dom ska ju liksom inte behöva sova på vandrarhem och äta i soppkök.
Dumpen kanske ska utvidga verksamheten till Norge är ju inte så långt att åka och det går ju att förstå vad Gäddorna säger, Danmark Finland är ju rätt kört då skulle det ju krävas tolk.
Citera
2025-03-04, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligagurra
Japp silicon tuttar
Kolla gamla bilder på henne mot nu så ser du dom är större!

Större tuttar får du om du går upp i vikt eller sillis
Så hittills har Sara Nilsson köpt följande för swish pengar om jag har förstått saken rätt. Nya tänder, tuttar, körkort, resa till Thailand och filipinerna. Men undrar hur mycket det är som vi inte vet.
Citera
2025-03-04, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Nya sillisar är det silicon inplantat det?

Ja men precis. Sara har själv svarat i tråden att hon har 85D. Hur jäkla läcker är inte Sara när "Gubbkuken" konfronteras vid färjeterminalen i Helsingborg? Jag hade kunnat varit en av sektmedlemmarna idag pga Sara/tack vare men så blev inte utfallet och jag börjar förstå att jag hade röta men det hade inte varit fel att skryta med som stolt donator.

Sara skriver om sina tuttar: (FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Var syns det att swishas mindre?

Mer än dom säger att dom vill ha mer.

Det är Dumpens presstalesperson som hävdar att det snålats på bidragen i Dumpen live Youtube. Kan givetvis vara bullshit och är hen smart nu så slängs ett ess fram lagom till skatteåtebäringen för annars blir det betalvägg på Saras blogg och hon har verkligen lyckats få oss beroeonde.

Det är lite tomgång på Dumpen, mega kåt fjortis som raggar gamla vrak. Ok det vanliga alltså. Folk vill ha action och då kommer pengarna, jag lovar. Runka upp gubbarna under helgkvällarna när det krökas var ju framgångsrikt tidigare så gå all in nu!
Citera
2025-03-04, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Han är avstängd, varpå det nu är skattebetalarna som får bekosta hans försörjning i fortsättningen. Precis vad Sverige behöver idag. Bra jobbat av Patrik.
Men är det vårt problem att han inte kan försörja sig. Du skriver att han ör 60 år, då borde han tagit bättre beslut än att kontakta barn på nätet. Men barnet som han skulle våldta, har du tänkt på de när du skriver som du gör?
Citera
2025-03-04, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Jag frågade varför han tyckte att hennes silikontuttar var relevant för tråden om Dumpen. Han svarade goddag yxskaft. Babblade en massa om saker som inte hade någon relevans eller verklighetsgrund.

Dumpens kassa är ansträngd och då är det direkt olämpligt att ta pengar därifrån ifrån för tuttförstoring, är du med? Sara är fin som hon är och ska absolut inte ha sina smutsiga fingrar i kakburken.

Givetvis är det lockande att stoppa ner lite i egna fickor för eget bruk men då är det McDonalds eller ciggpaket vi pratar om. 65.000 kr till nya sillisar fattas i kassan, det kommer märkas liksom.

Jag hade kunnat gett henne det i julklapp om den där skiten är så viktig.
Citera
2025-03-04, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Dumpens kassa är ansträngd och då är det direkt olämpligt att ta pengar därifrån ifrån för tuttförstoring, är du med? Sara är fin som hon är och ska absolut inte ha sina smutsiga fingrar i kakburken.

Givetvis är det lockande att stoppa ner lite i egna fickor för eget bruk men då är det McDonalds eller ciggpaket vi pratar om. 65.000 kr till nya sillisar fattas i kassan, det kommer märkas liksom.

Jag hade kunnat gett henne det i julklapp om den där skiten är så viktig.
Är du säker på att hon har köpt nya tuttar. Det kan ju va cancern som gör att hon har fått proteser eller något i den stilen.
Citera
2025-03-04, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Är du säker på att hon har köpt nya tuttar. Det kan ju va cancern som gör att hon har fått proteser eller något i den stilen.

Sara skrev det ju själv och jag har aldrig hört talas om att en cancer-patient uppmanats till att skaffa sillisar. Har själv varit på sjukan och hälsat på men Saras nya verktyg kommer inte stärka Dumpens anseende, eller vad säger du?

Det var givetvis ett groteskt inlägg av Prutt-Sara på fyllan och tanterna i Facebookgruppen blev svettiga men ändå helt ok att Sara visar sån mänskliga sidor men fuckade med tajmingena. Alkolås på Saras lur/dator borde införts från dag 1 så klart.

Sara slängde ur sig det sköna mittinatten och sosse-tanterna fick skiten till morgonkaffet vilket inte blev bra men det krävs stake av Sara att skriva så och det respekterar jag henne för, varumärket Dumpen stiger.
Citera
2025-03-04, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Sara skrev det ju själv och jag har aldrig hört talas om att en cancer-patient uppmanats till att skaffa sillisar. Har själv varit på sjukan och hälsat på men Saras nya verktyg kommer inte stärka Dumpens anseende, eller vad säger du?

Det var givetvis ett groteskt inlägg av Prutt-Sara på fyllan och tanterna i Facebookgruppen blev svettiga men ändå helt ok att Sara visar sån mänskliga sidor men fuckade med tajmingena. Alkolås på Saras lur/dator borde införts från dag 1 så klart.

Sara slängde ur sig det sköna mittinatten och sosse-tanterna fick skiten till morgonkaffet vilket inte blev bra men det krävs stake av Sara att skriva så och det respekterar jag henne för, varumärket Dumpen stiger.
Det var bara en tanke att efter operationen om jag inte misstar mig så öppnade dom hennes mage och då kanske det hände något med tuttarna. Men det är enbart mina spekulationer tycker bara det vore konstigt om hon köper tuttar för pengarna dom får in.
Citera
2025-03-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eva1981
Så hittills har Sara Nilsson köpt följande för swish pengar om jag har förstått saken rätt. Nya tänder, tuttar, körkort, resa till Thailand och filipinerna. Men undrar hur mycket det är som vi inte vet.

Ja kläder,pälsar,bil, mat, mm
Troligen pengar på sparkonto utomlands, kan säga är heldel som inte redovisas!
Skatteverket säger jo med en hel del pengar inte är skattade
Liksom är skulder till fogden på ca 700tkr med räntor o allt så skiter jo betala sånt
Citera
2025-03-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eva1981

Hon har jo sagt det själv i podden
Citera
2025-03-04, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975

Men sluta är inte bröst chanser hon har , är chanser i tjocktarmen magen!
Har ingen anslutning till pattarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in