2025-03-04, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Hoppsan. Nu kallar gängfolk från Norrköping Anjo för smuts.

Gött, på tiden, kanske Pontus kan få känna på hur det är att vara brottsoffer. Och polisen kan han väl knappast gå till när han anser dom vara så inkompetenta. 😂
Som nkpg-bo är man väl insatt i hur låg utredningsgrad brott här har, polisen är så underbemannad och underfinansierad och det är så jäkla mycket bus.
Citera
2025-03-04, 17:52
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY?fb...bfgOQ-E-VUe2iQ

Länk för er som vill se pissdokumentären. Betala absolut inte för skräpet.
Ni som fortsätter dela dessa länkar är bäst.
Anjo kokar nog av ilska
Citera
2025-03-04, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Glöm inte att trycka fejset mot fönstret som en gris för att kolla om någon är hemma, det är ju så man gör enligt Anjo.
Det går ju även att flyga en drönare och försöka filma in genom barnens fönster för att kolla om någon är hemma, det är ju så man gör enligt Anjo.

Nej barnen och frugan ska hållas helt utanför, de kan inte hjälpa att de har en narcissist till far. Men hade rekommenderat Pontus att skicka iväg familjen någon annanstans? De borde inte utsättas för faran att befinna sig under samma tak som honom.
Citera
2025-03-04, 18:00
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Haha så jävla kul att han anlitat en ca 20 årig biträdande jurist med cirka 0 erfarenhet. Ingen advokat ville ställa upp på skiten XD aldrig sett en ”dokumentär” innan med en bitis som expert ist för en advokat.

Det roliga med henne är ju att hon jobbar på samma byrå som Mark Safaryan - advokaten som han kontaktade för detta för en möjlig resning. Istället för att prata själv i dokumentären så skickade han fram en tjej med en nylig jur. kand. för att göra allmänna uttalanden om sexualbrottsmål. Det säger en del vad han själv egentligen tycker, men kanske kan han få Anna och Anjo att betala en massa timmar för att titta över målet?

Inget ont om tjejen egentligen - hon gjorde ju inga vilda påståenden, men det kopplas inte direkt till fallet i fråga på ett effektivt sätt.
Citera
2025-03-04, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Ni som fortsätter dela dessa länkar är bäst.
Anjo kokar nog av ilska

Garanterat hahahaha

Finns här också:

https://www.bitchute.com/video/6gVqoxMIRXXt
eller här:

https://ok.ru/video/10076630616581
Citera
2025-03-04, 18:21
Gubbkast - en av Skilleras trogna följare reagerar på Anjos skitfilm : https://www.youtube.com/watch?v=NHbMRYPhkRY

Bästa intromusiken.

En grej tanten säger har jag faktiskt inte tänkt på. Men själva titeln är ju faktiskt ett påstående. När rättvisan blir orättvis.
Annars kan man ju tänka att titeln skulle kunna vara en frågeställning.
Senast redigerad av falukorvsgubbe 2025-03-04 kl. 18:24.
Citera
2025-03-04, 18:22
Medlem
Undra om Cluee kommer göra något uttalande om hur olämplig dokumentären är? Vad tror ni?

Personligen tror jag han är för rädd för Anjo.
En nyhetskanal som inte vågar rapportera nyheter 🤡🤡🤡

Om man har iq nog att förstå problematiken i dokumentären så borde man inte heller ha en nyhetskanal.
Vi alla vet att Cluee ser samma som lokal osv ser.
Men ha kommer ändå gå ut i en video: "Tycker ni följare att det var fel av Anjo att göra dokumentär, skriv i kommentarerna"

Herregud Cluee, om någon dödar en annan människa kommer du fråga följarna även där om det är fel?

Du kan göra ställningstagande när det är uppenbart att Anjo gör fel!! Skäms du inte?
Senast redigerad av What-do-u-meanhi 2025-03-04 kl. 18:27.
Citera
2025-03-04, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Undra om Cluee kommer göra något uttalande om hur olämplig dokumentären är? Vad tror ni?

Cluee är för feg för det tyvärr, han har ett guldläge att sänka Anjo och efter allt Anjo har utsatt Cluee för så fattar jag inte varför han inte tar denna chansen. Som sagt han är för feg. Anjo är en skit hahah vad ska han göra? 🤣 inget o va rädd för, bara en tönt.
Citera
2025-03-04, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Cluee är för feg för det tyvärr, han har ett guldläge att sänka Anjo och efter allt Anjo har utsatt Cluee för så fattar jag inte varför han inte tar denna chansen. Som sagt han är för feg. Anjo är en skit hahah vad ska han göra? 🤣 inget o va rädd för, bara en tönt.

Cluee saknar ryggrad och jag hoppas Anjo printar upp nya T-shirtar på hans barn om inte Cluee tar ställning i detta.

Nu är det någon annans barn som blir uthängd och Cluee är tyst!!! IDIOT är han
Citera
2025-03-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin

Teoretiskt skulle det kunna bero på att Cluee faktiskt har ett hjärta och han har inte som mål att "sänka" folk. Eller möjligen vill han helt enkelt inte bli alltför indragen i drama-drev?

Cluee verkar snäll.

Tyvärr är det ett problem att vara alltför snäll i dramaslafset som Anjo anstiftar. Det kan tom bli Cluees undergång?
Citera
2025-03-04, 18:39
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

Om man har iq nog att förstå problematiken i dokumentären så borde man inte heller ha en nyhetskanal.
Vi alla vet att Cluee ser samma som lokal osv ser.
Men ha kommer ändå gå ut i en video: "Tycker ni följare att det var fel av Anjo att göra dokumentär, skriv i kommentarerna"

Herregud Cluee, om någon dödar en annan människa kommer du fråga följarna även där om det är fel?

Du kan göra ställningstagande när det är uppenbart att Anjo gör fel!! Skäms du inte?

Tror inte Cluee är rädd för Anjo, men varför lägga tid på något som redan diskuteras och är så fullkomligt uppenbart? Anjo har gjort en skitdokumentär. Du vet det, jag vet det, ALLA vet det. Inga nyheter överhuvudtaget. Det skulle vara slöseri med tid, tid som Cluee kan lägga på annat
Citera
2025-03-04, 18:45
Medlem
kanblikuls avatar
I intervjun med Riks så talar Anjo mycket om att Antonio inte fick byta advokat, vilken var orättvist. Varför tog inte Anjo med det i dokumentären(rätta mig om jag har fel)? Va Anna/Antonios ord falska, dvs mytomaner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in