2025-03-04, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Jag såg dokumentären om Jocke och den var bra. Chrippas insats var mindre bra, han framstod som den som vill ha det som Jocke har. Jacke framstod som en i grunden sympatisk och inkännande person.
Jag tolkade slutet som att Chrippa kan fortsätta försöka skapa drama men det blir ju lite svårt om det inte finns någon mottagare.

Bara det att han ringde när Jocke hade en väldigt viktig tid i sitt liv så såg han till att även den dagen skulle handla om Chrippa. Jag, jag och jag. Hela tiden jag.
Jorden snurrar inte bara för Chrippa hur svårt han än har att ta in det.
Citera
2025-03-04, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Nja, tror snarare att han nu känner sig mer fri att köra sitt eget content utan att ett gäng asgamar ska slita honom i stycken.

Det tror inte jag. Han är trängd och ofri. Han styr inte sitt liv i den mån han berättat innan att han vill. Fri och göra exakt vad han vill.

Jag tror mer att det är du som vill att han ska känna som du vill och tycker.

De enda asgamarna som kan påverka hans liv är ju de rättsliga asgamarna om det nu är så de som bestämmer över honom ska kallas.
Citera
2025-03-04, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Frågan är hur snabbt han skall inställa sig ?

Snabbt hoppas jag och sen kan de påbörja det rättsliga under tiden. Då kan väl inte de 2 månader han sitter fängslad räknas av i nästa fängelsedom. Det kallas att jobba effektivt och han kan inte dra iväg om nu den tanken finns där.
Citera
2025-03-04, 17:53
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det tror inte jag. Han är trängd och ofri. Han styr inte sitt liv i den mån han berättat innan att han vill. Fri och göra exakt vad han vill.

De enda asgamarna som kan påverka hans liv är ju de rättsliga asgamarna om det nu är så de som bestämmer över honom ska kallas.

Han får nog passa på att trycka ut content för snart har han ingen möjlighet till det.

Han kan ju inte direkt göra exakt vad han vill heller om vi ska vara petiga, vilket troligtvis är att dra till Marbs och leva lajf med lite schlajf, då han har reseförbud.
Citera
2025-03-04, 17:54
Medlem
Citat:

Det finns olika typer av frihet.

Du vet mycket väl vilka asgamar som avses.
Citera
2025-03-04, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Han får nog passa på att trycka ut content för snart har han ingen möjlighet till det.

Han kan ju inte direkt göra exakt vad han vill heller om vi ska vara petiga, vilket troligtvis är att dra till Marbs och leva lajf med lite schlajf, då han har reseförbud.

Det är så jag ser på det. Chrippas prat om att vara fri ligger i att göra precis vad han vill när han vill det.
Så kan han inte göra nu.
Citera
2025-03-04, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Det finns olika typer av frihet.

Du vet mycket väl vilka asgamar som avses.

Din definition av asgamar är ju din personliga syn på det.
De enda som kan hindra honom att göra det han vill är rättvisan och nu har han reseförbud, snart fängelse och fängelse igen. Ingen annan kan göra honom något för det går ju inte har han sagt. Han gillar att vara i fokus så de du verkar mena har ju bara gjort det som han vill att de ska göra. Man kan nästan säga att det gick enligt planerna baserat på hur han har uttryckt sig.
Citera
2025-03-04, 18:11
Medlem
cerns avatar
2 månaders fängelse bara och han ska plugga upp sina betyg där? Haha snacka om semester!
Citera
2025-03-04, 18:27
Bannlyst
Killen säger i sin senaste video att han ser fram emot fängelset eftersom han då kan utbilda sig till väktare. Är det realistiskt att Chrippa jobbar som väktare? Kul att se en 50-årig Chrippa vid ingången med en keps bak och fram och släpper in 16-åringar för att dom gått med på att suga av honom senare.
Citera
2025-03-04, 18:55
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Chrippa raderar allt som inte passar nu. Märks att horungen börjar bli desperat

Ger du dig på FB medlemmar chrippa så lovar jag dig att jag kommer knulla L varje dag du sitter samt skicka brev till förtroenderådet vart du än hamnar att du är en kvinnoboxare. Lycka till gubben.

Ps, du vet lika väl som oss alla att L bjuder på fittan när hon käkat Eva sa
Citera
2025-03-04, 19:11
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Killen säger i sin senaste video att han ser fram emot fängelset eftersom han då kan utbilda sig till väktare. Är det realistiskt att Chrippa jobbar som väktare? Kul att se en 50-årig Chrippa vid ingången med en keps bak och fram och släpper in 16-åringar för att dom gått med på att suga av honom senare.

Han skulle aldrig någonsin få arbeta som väktare då han aldrig skulle klara en säkerhetsprövning som innebär klass 1 där du inte ska förekomma i något brottsregister mm. Är han så jävla dum så han tror det själv?

Han tror att 2 månader fängelse är det enda? Har han då glömt bort det stora brotten som väntar?
Senast redigerad av Horrorgram 2025-03-04 kl. 19:16.
Citera
2025-03-04, 19:30
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
C? Du menar dottern han struntade i?
Du är så blind.
Han har väl inte struntat i henne någonstans, så vad gaggar du om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in