2025-01-30, 00:41
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langtranggang
Också tänkt på det. Låter så dumt.
Hon är ett kebabluder är det så svårt förtå?
2025-01-30, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Har inte Nathalie blivit avig och vresig nu när hon inte längre är storbonde. Då var allt frid och fröjd nu klagar hon på det mesta. Robert som lämnar spår av smuts efter sig och Niklas är svag och borde karska upp sig.

Om Niklas är en osäker person och inte är van att leda andra starka personligheter (som han själv sa) så lyft honom istället för att klanka ner.

Det är förjävla drygt att ha någon hos sig som inte kan vara i möblerade rum, det är ju iofs hemma det är drygt.

Niklas fy fan, killen blir ju rädd så fort han slår upp ögonen på morgonen.
2025-01-30, 01:29
Medlem
Jag har inte sett alla avsnitt, men är det fortfarande ingen som blivit utslagen (eller hamnat på klassiska Torpet)?

Tre har lämnat, men frivilligt. Inga ersättare för dem
2025-01-30, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Fattar inte. Varför släpps nu TV4 play på fredagen och inte nu torsdag natt?

Det är ju vecko"finalen" som sända på natten mot Fredag, inatt är det som vanliga dagsavsnitten som släppts.
2025-01-30, 13:19
Medlem
Statistiskt imponerande att ingen på två gårdar med vuxna människor inklusive ett fåtal lantisar vet vad ett monogram är
2025-01-30, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Statistiskt imponerande att ingen på två gårdar med vuxna människor inklusive ett fåtal lantisar vet vad ett monogram är

Antar att castingen enbart väljer teflonhjärnor till programmet.
2025-01-30, 17:30
Medlem
santos_devilles avatar
Fy fan vad dåligt farmen är 2025. Två gårdar. Ingen åker ut. Inga drama. 30 svennebananer där ingen bråkar förutom hon skåningen som är den som vågar öppna käften. Alla andra sitter och vill vara alla till lags.

TV4, kom igen jävla muppar
2025-01-30, 18:00
Medlem
Riktigt rörigt. Enligt TV-tablån så ska det vara 1 timme Torpet ikväll kl 20.00-21.00. På TV4 Play är det dock ett 15-minutersavsnitt av Torpet. Nästa avsnitt av Torpet kommer på Måndag kl 0:00 står det. Jag fattar ingenting av årets Farmen. Tror jag missat något avsnitt av Farmen/Torpet för att allt är så oklart kring hela TV-serien.
2025-01-30, 18:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Hur kan jonna klaga på gröten?! Den kommer smaka likadant hur man än gör, det enda som kan påverkas är konsistensen. Och hon säger att det smakar skit? Sjukt jobbig jävla människa
Det var ju två till som gnällde på gröten före "Jag tar lite extra vatten här så att det blir extra gott mums!" den andra snubben accepterade inte doften av havregryn! sen kom Jonna in som Nr3 triggade av grötmobbarna & hon försökte debattera inte raljera, och ändå är det enbart henne du & "grötbögen" noterar klagar på gröten, hur kan det komma sig? https://imgbox.com/dGCua8Cf

Hon säger helt korrekt "Det var kanske bara mig du hörde"
Stör folk sig redan på en person så slås dövörat till mot dom man gillar, för
uppmärksamhetsfiltret är partiskt och räcker inte till åt alla
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-30 kl. 18:26.
2025-01-30, 18:20
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Riktigt rörigt. Enligt TV-tablån så ska det vara 1 timme Torpet ikväll kl 20.00-21.00. På TV4 Play är det dock ett 15-minutersavsnitt av Torpet. Nästa avsnitt av Torpet kommer på Måndag kl 0:00 står det. Jag fattar ingenting av årets Farmen. Tror jag missat något avsnitt av Farmen/Torpet för att allt är så oklart kring hela TV-serien.

Hela denna säsong är strulig. Riktigt dåligt med två gårdar
2025-01-30, 18:21
Medlem
Tattar-Robban får hålla på och mala om hur potatis och gröt inte är någon bra mat eftersom de bara fyller upp kuken tillfälligt. Och så jämför han dem med effekten av cheeseburgare från Donken, som tydligen också först fyller kuken men sedan är de bara borta...
Vad menar han?
Använder han hamburgare som afrodisiaka?
Usch och fy på produktionen att den tillåter dylika monologer! Kuken hit och kuken dit! Jag är visserligen litet lomhörd men säger då det.
Senast redigerad av GregersWerle 2025-01-30 kl. 18:23.
2025-01-30, 18:22
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Bäst i år: kruttanten Marica. Grym på sågen, vettig och verkar rolig. Vill se henne domdera som storbonde!

Hatar tanter som henne irl men jag håller med. Alla andra slätstrukna bananer inne på farmen är så sjukt jävla tråkiga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in