2025-03-04, 03:27
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Jag gillar Jesper mer och mer. Tror att han är den enda i Farmens historia som öppet talat i synkarna vad han ärligt tycker och tänker. Eller vill Tv4 & prod.teamet släppa fram en vältalig och modig bög i TV?
Marica är behov av bekräftelse. Hela tiden. Av yngre människor.
Att superstekaren Micke kallar henne för "Morsan" bekräftar det.
Amanda som fick missfall (enligt skvallerpressen) har tydliga problem.
Sitta i en YT-kanal tillsammans med Robban & tigga om att få vara med I TV igen säger det mesta om henne.
Jesper och Niklas är det ärligaste deltagarna, de är de enda som inte håller på och snackar skit och går bakom ryggen på folk, och som du säger säger i synkarna vad de verkligen känner och gör, det var ett tag sedan man såg sådana deltagare gå ganska långt i ett sådant här program, men frågan är om det kanske blir deras fall tillslut ändå.
2025-03-04, 03:29
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Var bor Magic Mike?
I Trosa står det i trådstarten, egen företagare ifrån Trosa står det, om det stämmer vet jag ej.
2025-03-04, 03:34
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Men han har ju byggt mycket bra också, sen är just det att man försöker det viktiga. "Slösade virke med ett högt vindskydd till hästarna" Bättre för högt än för litet, blev snarare bättre med ett högt och stadigt vindskydd, snyggare också, sen var det inte ens han som mätte upp vindskyddet.

Blir bara löjligt när ni påstår att han inte gör något då han har gjort mest på gården, ni kommenterar ju endast det pga att ni ogillar han som person.

Jag förstår verkligen inte vad folk har emot Micke, han sprider ju god stämning.
Han gjorde mest ifrån början ja, för visa sig duktig och få med sig andra deltagare, nu är han varm i kläderna och har sin pakt, och gör ingenting numera tycker jag, eller vad tyckte du han gjorde under sin storbondevecka? Förutom elda ner sitt eget bygge då.
2025-03-04, 06:03
Medlem
Litauens avatar
Passade Amanda på att ta ett tjackrace när hon var hemma några dagar? Ser mer tjackad ut denna vecka än tidigare.
2025-03-04, 07:27
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Brölar med Robban om att vill ha mer tvtid så ge det nån månad sen kommer kameltån va exponerad på of. Tror inte hon har nåt annat att komma med

Citat:
Ursprungligen postat av Litauen
Passade Amanda på att ta ett tjackrace när hon var hemma några dagar? Ser mer tjackad ut denna vecka än tidigare.
2025-03-04, 07:36
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Brölar med Robban om att vill ha mer tvtid så ge det nån månad sen kommer kameltån va exponerad på of. Tror inte hon har nåt annat att komma med

Förstår inte varför ni stör er så otroligt mycket på Amanda, ja hon är ung och bäng, och borde verkligen inte vara kvar i tävlingen, men hon hade tur och sedan har hon klarat sig mycket på att folk därinne verkar gilla henne ändå, och jag tror hon är ganska rolig att ha omkring sig för hon gör och säger säkert bänga och roliga grejer hela tiden.

Hon är bara 23år jag var med ganska bäng i huvudet när jag var 23år, sedan har hon ljugit littegrann men det tror jag bara beror på att hon är kär i Micke, och då håller en del tjejer på sådär, inte alls ovanligt faktiskt.

Hon kommer ändå åka ur så fort hon ställs inför någon form av tävling, kanske hon kan spöa Alida i något om de ställs emot varandra, men sen är det nog stop.
2025-03-04, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jesper och Niklas är det ärligaste deltagarna, de är de enda som inte håller på och snackar skit och går bakom ryggen på folk, och som du säger säger i synkarna vad de verkligen känner och gör, det var ett tag sedan man såg sådana deltagare gå ganska långt i ett sådant här program, men frågan är om det kanske blir deras fall tillslut ändå.

Åtminstone när det handlar om Jesper så är han ju mycket starkare än vad man skulle tro. Har vunnit en del och visat att han är både handlingskraftig och är en tävlingsmänniska. Tycker nog att Niklas också har vunnit tävlingar och därför är kvar. Om det är några som borde ha åkt ut så är det framför allt Adam, Alida och Amanda. Hur kommer det sig att Adam lyckas fjäska in sig hos alla? Han har inte lyckats med någonting på bondgården, inte vunnit tävlingar och var en av orsakerna till att röken förstördes.
2025-03-04, 10:04
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Adam eller Amanda kommer säkert hamna på 2:a plats, dumt att släppa någon man garanterat vinner mot

Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Åtminstone när det handlar om Jesper så är han ju mycket starkare än vad man skulle tro. Har vunnit en del och visat att han är både handlingskraftig och är en tävlingsmänniska. Tycker nog att Niklas också har vunnit tävlingar och därför är kvar. Om det är några som borde ha åkt ut så är det framför allt Adam, Alida och Amanda. Hur kommer det sig att Adam lyckas fjäska in sig hos alla? Han har inte lyckats med någonting på bondgården, inte vunnit tävlingar och var en av orsakerna till att röken förstördes.
2025-03-04, 11:08
Medlem
chipstutte1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Hygienen är ju inte direkt som hemma om man befinner sig på farmen, har uppmärksammat att vissa deltagare har ringar på sig när dom knådar mat, känns förjävliga äckligt, går och skiter på utedasset typ och sen knådar i maten, sett både Marika och Amanda knådar mat med smycken på händerna, får nästan kväljningar så vidrigt.

Bara jag som tycker det är sjukt vidrigt?

Håller med, reagerar också på detta varje gång. Tar sig i håret och i ansiktet. Och så stoppar de fingrarna i munnen och slickar dem. Har aldrig sett någon tvätta händerna.
2025-03-04, 11:25
Medlem
Rodwizards avatar
Den som vinner farmen borde överraskas med ett avdrag från vinstsumman om 10 000 spänn för varje gång han/hon använt någon av fraserna "sedan dag ett", "kommit mest nära", "största hot". Att se "vinnaren" bli skyldig TV4 några hundra tusen vore bra TV.
2025-03-04, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamiVV
Så länge inte Marika vinner så spelar det ingen roll. Trött på kärringar som tror dom är tonåringar.

Att hon och hela produktionen ljuger om hennes jobb är stört! Hon kör partybuss som extraknäck hon är ju för fan kriminalvårdare!

Hon är fan hemsk på riktigt!
2025-03-04, 12:09
Medlem
langtranggangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodwizard
Den som vinner farmen borde överraskas med ett avdrag från vinstsumman om 10 000 spänn för varje gång han/hon använt någon av fraserna "sedan dag ett", "kommit mest nära", "största hot". Att se "vinnaren" bli skyldig TV4 några hundra tusen vore bra TV.

”Taggad” ”kötta på” och ”sjukt asså”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in