2025-03-04, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Han babblade nåt om att han endast menade att orden knulldocka och slampa har olika definition. Jag vet inte om han spelar dum eller om han på riktigt inte kan förstå hur märkligt hans uttalande är.

Just det. Motvikt passade även på att berätta för sina 15 000 följare att Anjos film finns gratis att se på Flashback. Det var vänligt gjort så att fler människor får möjlighet att se mästerverket gratis.

Vad tyckte vännen Anjo om det uttalandet?
Citera
2025-03-04, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Tittade på Motvikts senaste video igår betitlad: "Jag talar ut".

En mer korrekt titel borde: "Jag svamlar i 1 och en halv timme".

Intressantast var hans försvarstal att han minsann inte står bakom att kalla någon varken för knulldocka eller hora. Han gjorde enbart en "analys" och ville att hans följare skulle förstå skillnaden mellan dessa begrepp.

Frapperande är även hans totalt vansinniga besatthet av flashback. Mellan raderna i sitt svammel försöker han driva tesen att den värsta kritiken han får bedrivs av "nystartade konton" - ett tiotal personer som "triggar varandra i grupp". (underförstått: de är flashbackare).

Om Skilleras svamlar han också följande: han vill inte gå in i Skilleras live och prata eftersom de båda skulle "triggas" av chatten - som i Skilleras fall består till stor del av flashbackare. För mycket negativitet enligt Daniel.

Karln Motvikts tankegångar om kommentarer och kritik handlar enbart om flashback.

Flashback lever hyresfritt i hans huvud.

Ja, Daniel borde helt klart prata med psykiatrin om Flashback och om flashbackarna som finns överallt och bara vill sprida ondska.
Han verkar manisk den stackaren. Ett LPT skulle möjligen hjälpa. Han behöver vara i en trygg miljö några veckor.

Gällande knulldocka svamlade han nåt om att det föddes på Flashback. Och i kommentarerna får han det till att ondskefulla personer har fabulerat ihop att det är Daniel som "myntat" uttrycket om Linnea.
Men så är det ju inte. Ingen har påstått det.

Hoppas att Skilleras orkar reagera på eländet. Det vore faktiskt kul.
Även om man nu kanske inte ska driva med uppenbart psykiskt sjuka människor.
Senast redigerad av falukorvsgubbe 2025-03-04 kl. 16:27.
Citera
2025-03-04, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad tyckte vännen Anjo om det uttalandet?

Jag tror inte Anjo prioriterar att spendera 1.5 timme med att glo på Motvikts svammel.
Motvikt är en nyttig idiot som börjar nå bäst-före-datum för Anjo.

Anjo är nog upptagen med krishantering och kommentarsraderande.
Citera
2025-03-04, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Jag tror inte Anjo prioriterar att spendera 1.5 timme med att glo på Motvikts svammel.
Motvikt är en nyttig idiot som börjar nå bäst-före-datum för Anjo.

Anjo är nog upptagen med krishantering och kommentarsraderande.

Någon borde informera Anjo om att Motvikt marknadsför hans "dokumentär", och att den finns gratis att hämta på flashback
Jag gillar inte drama, men när det gäller klubben för inbördes beundran så får det gärna skallra lite
Citera
2025-03-04, 17:56
Medlem
Glömde nämna en sak angående Motvikts senaste video, som stör mig å det grövsta.

1:01:54 in i svamlet torgför han detta som en "sanning" (om Anjos "dokumentär"):

"//...och vi VET idag att det sitter (i fängelse - min anmärkning) VÄÄLDIGT många oskyldiga, det är ett ämne som diskuterats nu på senare tycker jag, det har dykt upp lite artiklar och så..."

Frågor till Motvikt

1. Vadå vi vet?! Menar du att DU vet? Hur då? Visa statistik och belägg för fan. Vad menar du med vääldigt många?

2. Vilka artiklar? Källhänvisningar tack.

3. "Och så"? Vafan menar du mannen?
Citera
2025-03-04, 18:06
Medlem
Wooqiprwos avatar
Började följa Motvikt då jag gillade namnet och konceptet, men till min besvikelse blev jag snabbt varse om att han inte alls var någon medvikt utan snarare en bruntunga.
Citera
2025-03-04, 22:39
Medlem
Det är ju extremt pinsamt att han nu publicerar en print som ska bevisa att Axel nu inte vill träffa honom som nån sorts bevis för att axel är problemet.
Axel släppte hela konversationen och den visar en helt annan sak..

Han är så jävla korkad
Citera
2025-03-04, 22:40
Avslutad
Legio är grovt underskattad och förtjänar mer subscribers.

Här har han klippt ihop lite om bland annat Motvikts ÄCKLIGA SEXISM :

https://www.youtube.com/watch?v=U3Ue6LmAt6g

Den hjärndöda byfånen Simon får sig en känga också.

Fy fan vilka AS dom är. Den här gubbmaffian måste plockas ned på jorden nu.
Senast redigerad av falukorvsgubbe 2025-03-04 kl. 22:55.
Citera
2025-03-04, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balanseradsans
Det är ju extremt pinsamt att han nu publicerar en print som ska bevisa att Axel nu inte vill träffa honom som nån sorts bevis för att axel är problemet.
Axel släppte hela konversationen och den visar en helt annan sak..

Han är så jävla korkad
Han är skoförsäljare så att han är korkad var redan fastställt.
Citera
2025-03-05, 00:13
Medlem
Legios senaste video som belyser "sektens" kvinnosyn:

https://www.youtube.com/watch?v=U3Ue6LmAt6g

Mest Motvikt men även Vad är problemet och Anjo förekommer i hans klippvideo. Alla ni som följer dessa pajaser får här något att fundera över.
Citera
2025-03-05, 09:32
Medlem
0.1s avatar
Motvikt-gubben tog bort videon där han bad om frågor sedan hoppade han över att svara på nästan alla frågor som var ställda där.
Citera
2025-03-05, 11:41
Medlem
nullbytes avatar
I vilken video kritiserar han Rask? Försökt titta igenom videos men kan inte hitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in