2025-03-04, 04:02
Avstängd
Prova DP, få två snablar i dig samtidigt alternativt ha en dildo inne medans kuken mörbultar dig inuti. Då kanske det känns bättre?
Citera
2025-03-04, 04:29
Avstängd
Snusfris avatar
Slapp fitta är som att doppa kuken i en hink med vatten. Är du slapp som en sugga i underlivet får du lära dig ta den i tvåan. Om din kille nu gillar det.
Citera
2025-03-04, 06:03
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Dock tar de 30-40 min för han att komma när man suger eller runkar av han… vaginalt sex har alltid gått snabbare men verkar som de nu också tar tid….

Ja ok men då har han ju en rätt okänslig kuk med. Tar det så lång tid med munnen tycker jag faktiskt inte du ska vara särskilt orolig.
Jag har tex aldrig kommit på kokain, spelar ingen roll att vi försökte i 8 timmar och hon var svintight.

Dom kvinnorna jag träffat som varit slappa hade jag kunnat fista tämligen enkelt och det är ju inte heller du.
Citera
2025-03-04, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja ok men då har han ju en rätt okänslig kuk med. Tar det så lång tid med munnen tycker jag faktiskt inte du ska vara särskilt orolig.
Jag har tex aldrig kommit på kokain, spelar ingen roll att vi försökte i 8 timmar och hon var svintight.

Dom kvinnorna jag träffat som varit slappa hade jag kunnat fista tämligen enkelt och det är ju inte heller du.

Porrskadad, högst troligt. Alternativt någon medicin/drog som dövar kuken. Det är uppenbart någon fel om det tar 40 min att komma av en avsugning.
Citera
2025-03-04, 10:13
Avslutad
Citat:
Alltid fått höra av dom jag legat med att jag är tight, även haft problem med vestibulit och samlagssmärtor. Efter att jag fick mina barn så upplever jag ingen smärta längre(vilket jag är tacksam över att slippa känna) dock känner jag lite mindre vid sex och känns inte så min nuvarande partner är nöjd med mig. Sex är sällan en snabbis som det kunde vara tidigare… vi ligger sällan, men när vi väl gör det så är det så länge. Tolkat det som att han vill hålla på länge, men börjat ana att det kan vara som så, att de tar längre tid för han att komma numera.. kanske låter ”barnsligt” och fel, men jag frågade honom om jag blivit slappare och uppskattningsvis hur jag ligger till på en skala 1-10, där 10 är jätteslappt och 1 lite för tight. Han svarade 5, alltså mittemellan..
vad innebär 5 för er killar? Hade ni blivit besvikna om tjejen ni låg med var en 5a där nere i storlek och inte tight?
Känner mig osexig och känns som killen är missnöjd med mig…
Börjat göra knipövningar ännu oftare och köpt hem knipkulor, men hjälper tyvärr inte:/

Liggandes på mage med en kudde under höftpartiet och benen ihop, gärna med en plugg i och honom bakom på knä. Life changing!
Citera
2025-03-04, 10:51
Avslutad
Skit i vad din man tycker och tänker här. Det är din kropp och ditt underliv.

Hur känner du själv? Är det en vardagsproblem för dig ?

Stör det dig, så finns det hjälp att få. Tyvärr är det inte gratis och det är ett skam att det är inte det, och att många kvinnor är tvungen att leva med det. Men har du råd så finns det hjälp att få.
Senast redigerad av Blackrose23 2025-03-04 kl. 10:55.
Citera
2025-03-04, 16:58
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Porrskadad, högst troligt. Alternativt någon medicin/drog som dövar kuken. Det är uppenbart någon fel om det tar 40 min att komma av en avsugning.

Fast ts sa ju att han alltid varit sån men håller annars med tar hennes avsugning 40 min så är jag antingen full, hög eller så har vi knullat som kaniner hela dagen.
Citera
2025-03-08, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Slapp fitta är som att doppa kuken i en hink med vatten. Är du slapp som en sugga i underlivet får du lära dig ta den i tvåan. Om din kille nu gillar det.

2an är alltid lyckat !
Citera
2025-03-08, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Fast ts sa ju att han alltid varit sån men håller annars med tar hennes avsugning 40 min så är jag antingen full, hög eller så har vi knullat som kaniner hela dagen.

Så kan jag ha det när jag dragit en brorsan samma dag eller 2 dagen/ natten innan.
Låter som runket tagit över.
Men de lätt att det händer när tjejen inte ger nog eller typ skapar en stämning o man vet att man ska få kuken avsugen senare eller imorgon kväll. Då gäller de o ladda upp.

Var runkfri i thailand, varje gång ja knullade någon så gick det snabbt. 10-15 max. Vilket aldrig händer.

Men de inte samma spänning att käka samma kycklingfilé varje gång. Gäller o variera lite.

Vill du göra dig trång där nere, stoppa upp en buttplug i röven. Helst en som vibrerar. Sen be han knulla dig.

Funkar för mig varje gång. Blir trångt där nere, vem vet. Du kanske till o med gillar det. Många gör det.
Citera
2025-03-15, 20:45
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Dock tar de 30-40 min för han att komma när man suger eller runkar av han… vaginalt sex har alltid gått snabbare men verkar som de nu också tar tid….

Har han trång förhud?, blivit om skuren pga detta, tar han antidepression tabletter eller liknande, åldern? ja det finns många saker som kan göra att det tar längre tid för honom och gör att han inte har lika bra känsel längre, jag tror inte ett dugg på att felet ligger hos dig utan hos honom med tanke på hur du beskriver det. (medicinska problem)
vi blir alla äldre och allt går inte som när vi var 20 år
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in