Delar inte alls din uppfattning här tyvärr. Bitcoin är en risktillgång och är att betrakta som en beta på tech. Har börjat att bekanta mig med tanken på att jag kanske måste sälja rubbet, rullar SPX över här så vill jag definitivt inte sitta med en massa krypto i portföljen. Bara att hoppas att Trumps tal inför kongressen imorgon lyfter marknaden på ett meningsfullt sätt.
Vad är rädlsan just nu? Krach på SPX som sedan även gör att Bitcoin kraschar?
Vad är din tänka strategi då? Sälja innan kraschen för att köpa in igen på botten?
Vad är rädlsan just nu? Krach på SPX som sedan även gör att Bitcoin kraschar?
Vad är din tänka strategi då? Sälja innan kraschen för att köpa in igen på botten?
I korta drag, ja.
Min strategi tills vidare är att invänta stängningen på 1D, se hur priset reagerar på talet kongressen och hur prisutvecklingen ser ut resten av veckan. Men om vi får en veckostängning som inte respekterar det diagonala stödet på veckan på SPX så kommer jag att dumpa rubbet i rent förebyggende syfte. Sen får vi se.
Tydligaste blankningen i mannaminne, men visst, jag satte mig ner och photoshoppade så att jag skulle kunna lägga upp bilden här och vinna låtsaspoäng.