2025-03-03, 13:13
Medlem
Nu har även jag sett dokumentären och fattar inte riktigt vad som skulle vara orättvist med domen mot Antonio. Emma i dokumentären var nykter och såg vad hon såg, han är korrekt dömd. Det blev en form av snyftdokumentär hur jobbigt det varit för Familjen Book, och som att det vore någon annans fel, dom har bäddat för detta själva så att säga. Det går inte bara att säga att det är andras fel bara för att dom har kaos i familjen av olika anledningar.

Det kändes också som att Anna Book egentligen var mest missnöjd med att den andra killen bara blev dömd för våldtäkt och inte våldtäkt mot barn som Antonio blev.

Förstår inte vad juristen i dokumentären fyllde för funktion heller. Hon sa bara självklara saker som en normal-allmänbildad vuxen redan vet om och ingenting om det specifika fallet.

Nej. Det var inte bra nånstans det här.
Citera
2025-03-03, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Nix, den fungerar inte från dator. Men gissar att de flesta laddade ner den så den lär nog dyka upp här o var framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jobbigt när det är så många som redan laddat ner den

Citat:
Ursprungligen postat av Boss-Lady
Finns det någon fungerande länk på att se videon gratis nu?

Dessa funkar oförändrat:

Citat:
Jag laddade upp den här:
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY
och här:
https://gofile.io/d/L5CYvi

Spara gärna ner så den finns bevarad.

Gött att se nästan 7000 nedladdningar!
Citera
2025-03-03, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal

Gött att se nästan 7000 nedladdningar!

Fy fan det är många Donken-frukostar upp i rök där för Köttbullen.
Citera
2025-03-03, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Mer godis på yt
https://www.youtube.com/watch?v=CLRKtpFYujU&ab_channel=Legio

Legio/ Anjo brände sin kärriär

Det här var riktigt bra och dessutom snyggt paketerat.
Citera
2025-03-03, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Fy fan det är många Donken-frukostar upp i rök där för Köttbullen.

Fast å andra sidan kommer ett eventuellt skadestånd till brottsoffret, om nu en sådan process inleds och vinns av brottsoffret, baseras på Anjos intäkter...

Det hela är sorgesamt. Anjos "dokumentär" borde aldrig ha publicerats!
Citera
2025-03-03, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Nu har även jag sett dokumentären och fattar inte riktigt vad som skulle vara orättvist med domen mot Antonio. Emma i dokumentären var nykter och såg vad hon såg, han är korrekt dömd. Det blev en form av snyftdokumentär hur jobbigt det varit för Familjen Book, och som att det vore någon annans fel, dom har bäddat för detta själva så att säga. Det går inte bara att säga att det är andras fel bara för att dom har kaos i familjen av olika anledningar.

Det kändes också som att Anna Book egentligen var mest missnöjd med att den andra killen bara blev dömd för våldtäkt och inte våldtäkt mot barn som Antonio blev.

Förstår inte vad juristen i dokumentären fyllde för funktion heller. Hon sa bara självklara saker som en normal-allmänbildad vuxen redan vet om och ingenting om det specifika fallet.

Nej. Det var inte bra nånstans det här.

Vet inte om någon har tagit upp det än men juristen i dokumentären sa egentligen bara allmän information som vi vanliga människor lärde oss i grundskolan.

Juristen i trailern däremot, som Anjo valde att klippa bort, hon yttrade ju sig om fallet och sa att ”det kunde bli förödande konsekvenser om det blir fel, vilket jag anser att det blev”.

Är ju väldigt anmärkningsvärt att Anjo klippte bort det och ersatte med generell information. Även om den tidigare juristen så inte hade någon som helst erfarenhet av den här typen av mål.
Citera
2025-03-03, 13:46
Medlem
0.1s avatar
Är det bara jag som upplever vissa svårigheter med att kommentera vad jag tycker och tänker om filmen? Har du ångrat dig anjo? Hmmmm

https://gofile.io/d/iXicns
Citera
2025-03-03, 13:50
Medlem
miapetters avatar
Något jag kan tycka är lite intressant att, när intervjun av Riks med Anjo skedde - Hur kom det sig att de inte interjuade deras före detta medarbetare, numera talesperson för ungsvenskarna D*nis* *st*rb*rg? Som ju dessutom var på plats den aktuella kvällen. Varför uttalade inte hon sig? För jag förutsätter att Riks försökte. Det kan naturligtvis handla om dgms etnicitet. Men jag kan inte låta bli att undra varför hon inte uttalade sig?

*=e
Citera
2025-03-03, 14:00
Medlem
In på Cluee:s instastory och rösta om vad ni tkr om filmen. Såhär ser det ut just nu:
Jag älskar den 22%
Jag hatar den 17%
Jag har inte sett den 61%
Citera
2025-03-03, 14:08
Medlem
abvs avatar
Anjo är till och med dålig på att rensa kritiska kommentarer. Han måste jobba hårdare! Varför aktiverar han inte bara förhandsmoderering vid det här laget? Han är nog den känsligaste människan i landet, jävla pappersclown.
Citera
2025-03-03, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
In på Cluee:s instastory och rösta om vad ni tkr om filmen. Såhär ser det ut just nu:
Jag älskar den 22%
Jag hatar den 17%
Jag har inte sett den 61%

Och alla de som inte har instagram kan alltså inte rösta? Varför inte göra en omröstning på flashback Cluee? - sen jämföra resultaten. Jag misstänker att resultatet kan skilja något.
Citera
2025-03-03, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Det här var riktigt bra och dessutom snyggt paketerat.

Det är en tecknad gubbe som pratar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in