2025-02-24, 22:55
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Oavsett vad som har fört fram MD i influenservärlden, så kan det väl ändå inte vara hennes utseende?
Här är en bild på henne med en lookalike i baksätet på en bil:

Googla: margaux dietz svd 2022-12-25 och välj bilder.

Jag har absolut inget emot hennes utseende. Nej inte är hon så där modellsnygg, men personligen ogillar jag sådana plastansikten starkt.

Det känns ju snarare som att det är rätt kontakter som tagit henne dit hon var. Hon blev väl en sån där som det ofta skrevs om i Aftonbladet och i kvinnomagasin och sånt skit.

Den där tråkmånsen hon var gift med var väl en jude eller? Jag tyckte jag såg en bild där han hade en tallrik på huvudet. Det förklarar ju den mediala uppmärksamheten.
Citera
2025-02-27, 12:04
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Är det inte dags att vi förlåter Margaux nu? Jag kommer knappt ens ihåg vad hon gjort längre.

Jo visst skall man förlåta, men varför skall man bry sig om henne?
Varför skall man göra någon som redan är stormrik ännu mer rik när de i princip bara säger samma saker som du får från vem som helst.
De största dårarna är de som gör sådana här influencers rika. Fattar inte ens att de blir spelade som en fiol.
Citera
2025-03-02, 22:19
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Är det inte dags att vi förlåter Margaux nu? Jag kommer knappt ens ihåg vad hon gjort längre.
Nej det är definitivt inte dags. Jag kommer ihåg vad hon gjorde. Hon använde omgivningen som kuliss och sina medmänniskor som ofrivilliga statister. Och efter hon gjort det så medverkade hon i en dokumentär där hon grävde sig ännu längre ner i skiten, genom att visa sig totalt oförstående för kritiken. .

Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
M.D har flyttat (igen). Huserar tydligen på Narvavägen i en stor våning.
Lite ” kul” är att allas vår gode T*mas L€din bor i samma port…
Ja lägenheten låg ute till försäljning. Det intressanta ve att den var en total motsats till den pastelliga flickdröm hennes tidigare lägenhet var.

Citat:
Det är det väl ingen som vet. Det gäller ju de flesta så kallade influensers i hennes kategori.

Jag tycker bara det är så konstigt att hon blivit så hårt cancelled. Det här hände ju för länge sen. Hon skulle ju bara ha dragit ihop en insamling till hemlösa och gjort en video när hon går omkring och kramar om lodisar på något härbärge och sen skulle allt vara förlåtet.
Hon var den första som lade ut sin förlossning på You tube. Det var så hon blev känd.

Nu var ju mannen i trapphuset en av Margaux grannar. En man viste vem det var redan i videon. Hon köpte en bakis korg åt honom och skrev ett kort där hon bad om ursäkt för hon ringt snuten på honom.

Så vad hon skulle engagera sig i hemlöshetsfrågor har jag ingen aning om. Men om mannen varit hemlös. Hade dina förslag varit ungefär lika värdelösa idéer som dokumentären var. Det vill säga det hade bevisat att hon inte fattade ett smack av kritiken.

Margaux har fått sina 15 minuter av fame. Vill hon ha mer så får hon väll ge sig ut och slåss för dom. För någon union förlåtelse har hon inte förtjänat.

Förlåtelse får man om man inser sina brister och ändrar sitt beteende. Inte för att det gått en viss tid.
Citera
2025-03-03, 08:08
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Nej det är definitivt inte dags. Jag kommer ihåg vad hon gjorde. Hon använde omgivningen som kuliss och sina medmänniskor som ofrivilliga statister. Och efter hon gjort det så medverkade hon i en dokumentär där hon grävde sig ännu längre ner i skiten, genom att visa sig totalt oförstående för kritiken. .

Ja lägenheten låg ute till försäljning. Det intressanta ve att den var en total motsats till den pastelliga flickdröm hennes tidigare lägenhet var.

Hon var den första som lade ut sin förlossning på You tube. Det var så hon blev känd.

Nu var ju mannen i trapphuset en av Margaux grannar. En man viste vem det var redan i videon. Hon köpte en bakis korg åt honom och skrev ett kort där hon bad om ursäkt för hon ringt snuten på honom.

Så vad hon skulle engagera sig i hemlöshetsfrågor har jag ingen aning om. Men om mannen varit hemlös. Hade dina förslag varit ungefär lika värdelösa idéer som dokumentären var. Det vill säga det hade bevisat att hon inte fattade ett smack av kritiken.

Margaux har fått sina 15 minuter av fame. Vill hon ha mer så får hon väll ge sig ut och slåss för dom. För någon union förlåtelse har hon inte förtjänat.

Förlåtelse får man om man inser sina brister och ändrar sitt beteende. Inte för att det gått en viss tid.

Folk kollar på TLC och Paradise Hotel och allt sånt skit för att falskheten, idiotin och fattiga ursäkter är exakt sån drama som ger visningar. Det enda egentliga fel hon gjort är hur hon skötte efterspelet.
Hon borde ha anlitat en PR-firma så skulle det här ha blivit något positivt för henne.
Citera
2025-03-03, 08:10
Medlem
Får alltid plocka fram spypåsen när man stöter på inslag om henne i media. Mer osympatisk person får man leta efter.
Citera
2025-03-03, 09:23
Medlem
StoreSvartes avatar
Vad lever hon på nuförtiden då?
Citera
2025-03-03, 11:55
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Tjackballe & gamla meriter. Har hon råd med samma bruk av kola längre, har svårt att tro
Citera
2025-03-03, 12:54
Medlem
Såg något klipp/intervju med henne nyligen hon var lika kola-hes som hon brukar låta. Dock har hon en rejäl basstämma vilket göra att jag ifrågasätter om personen är kvinna?

Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Tjackballe & gamla meriter. Har hon råd med samma bruk av kola längre, har svårt att tro
Citera
2025-03-03, 23:07
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Folk kollar på TLC och Paradise Hotel och allt sånt skit för att falskheten, idiotin och fattiga ursäkter är exakt sån drama som ger visningar. Det enda egentliga fel hon gjort är hur hon skötte efterspelet.
Hon borde ha anlitat en PR-firma så skulle det här ha blivit något positivt för henne.
Jaa folk kollar på mycket skit, om Margaux vill vara som dom, finns det säkert någon såpa hon kan ansöka till.

Men att det går att jämföra vad Margaux gjorde med vad som sker i dom programmen är inte sant. I dessa program spelar alla och alla har valt att medverka. Margaux valde att göra content på en människa som inte alls har valt offentligheten. Och hon gjorde det dessutom vid ett tillfälle när han
inte kunde säga ifrån. Det är en jävla skillnad.

Du har helt rätt i att Margaux skulle haft en bra medierådgivare i efterspelen av hennes övergrepp på mannens integritet. Då hade hon helt klart sluppit göra bort sig så mycket.

Men hur i herrans namn kan du tro att detta någonsin skulle kunna bli något positivt för henne? Du har alltså inte fattat vad som är fel i hennes handlade. Precis som Margaux inte själv fattat.

Hon hade fått jobba lika hårt för att komma tillbaka även utan dokumentären, intervjuerna eller hur hon ville jobba med ungdomar som for illa.

För från den dag hon fick postade ödesinlägget, kommer det för evigt att stå inristat i pannan på henne. Vill hon göra comeback får hon göra det med vetskapen om ty det är så. Och att hon inte har rätt att kräva någon förlåtelse.
Citera
2025-03-07, 09:25
Medlem
Merrybums avatar
https://www.facebook.com/stories/101709451775281/UzpfSVNDOjExNDQ3OTg4NjM4MDM0OTE=/?view_single=1&source=shared_permalink

Nu är hon igång igen. I klippet talar hm om hur många som saknat henne på YouTube, och hur skaror ur trasproletariatet tjatat om att hon skall återuppta sitt influenser liv (Jag gissar att det är några lågt stående medlemmar i Hillsongs som tjatat).

Och hon ska gå skarorna till mötes och dela på snapshot (använder folk fortfarande snap), det kommer att bli samma sak som det var på youbeltuben säger hon.

Det ska bli spännande att se hur hennes comeback går, hon verkar ju dock fortfarande inte riktigt förstå varför folk blev så upprörda sist.
Citera
2025-03-07, 09:56
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Hade hon varit intressant för en come back hade hon redan öst på i 120, men hon är inte i ropet längre och hon börjar nog bli medveten om det.

Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
https://www.facebook.com/stories/101709451775281/UzpfSVNDOjExNDQ3OTg4NjM4MDM0OTE=/?view_single=1&source=shared_permalink

Nu är hon igång igen. I klippet talar hm om hur många som saknat henne på YouTube, och hur skaror ur trasproletariatet tjatat om att hon skall återuppta sitt influenser liv (Jag gissar att det är några lågt stående medlemmar i Hillsongs som tjatat).

Och hon ska gå skarorna till mötes och dela på snapshot (använder folk fortfarande snap), det kommer att bli samma sak som det var på youbeltuben säger hon.

Det ska bli spännande att se hur hennes comeback går, hon verkar ju dock fortfarande inte riktigt förstå varför folk blev så upprörda sist.
Citera
2025-03-10, 11:37
Medlem
Gravid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här