2025-03-03, 05:18
Medlem
Ja, just ja. Den stora humanisten Elon Musk som behandlar sina anställda som slit och släng-varor. Han borde nog se efter sina företag lite bättre istället för att spela co-president.
Citera
2025-03-03, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/musk-till-attack-mot-zelenskyj/

[b]

Håller ni med Musk? Är det verkligen omänskligt att Zelensky är emot fred osv?

Fast det gör han ju inte, vad Musk ohederligt håller ute är att Putin har motsatt sig fredsförhandlingar 20 ggr och brutit vapen vila.

Så om det inte finns en säkerhetsskydd från USA/EU så kommer det inte hålla borta Putin i framtiden. Ukrainarna kommer inte kunna sova tryggt om det inte finns en säkerhetsklausul i detta. Men det vill inte Trump ge av någon jävla oförklarade anledning.

För mig är det helt sjukt att vi har ett sånt jävla korkat ledarskap i USA som inte kan bryta igenom bruset och tala klarspråk med världen om Putin. De är fega och idioter.
Citera
2025-03-03, 05:24
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selor
Helt beroende vet jag inte om jag håller med om, Europa står redan för majoriteten av bidragen. Men alla bidrag hjälper förstås till. Europa kommer garanterat täcka upp eventuella bortfall, det ligger i dess intresse.

Kanske kan de äntligen ta emot svenska Gripenplan nu när USA tagit steget till att bli nästa fasciststat och inte längre behöver PR för sina f-16.
Kommer du vara lika positiv till fortsatt krigande den dagen de drar dig i kalsongerna mot frontlinjen, såsom de gör i Ukraina? 👇
https://x.com/DonaldJTrumpJr/status/1895983497464225938
Citera
2025-03-03, 05:24
Medlem
Rybars avatar
Vad är problemet, USA drar sig ur och sen får zelensky kriga sig till slutet. Zelensky är förblindad av hat och kan ej uppnå fred, byt ut Zelensky mot en som är pragmatisk eller låt zelensky/ukraina bli helt krossat och tvingad till fred. Som Trump sa, det kommer inte bli vackert och fantisera inte att Europa gör någon skillnad utan usa.
Citera
2025-03-03, 05:31
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Det sjuka är att Usa ska dras in överhuvudtaget. Om dina grannar som bor tre kvarter bort har en fejd och den ena plötsligt knackar på sin dörr (för du är den i området med mest pengar) och ber om att få dina pengar för att köpa vapen så han kan avsluta fejden för gott. Är det ditt då ditt fel fejden fortgår ifall du vägrar? Du har själv ingenting med fejden att göra och du är inte ens närmsta granne.
Det är det vi såg i vita huset
Citera
2025-03-03, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Kommer du vara lika positiv till fortsatt krigande den dagen de drar dig i kalsongerna mot frontlinjen, såsom de gör i Ukraina? 👇
https://x.com/DonaldJTrumpJr/status/1895983497464225938
De kommer inte att behöva dra mig i kalsongerna. Det är min plikt att försvara de mina och jag ger mig av frivilligt den dagen det sker.

Du sitter kvar och runkar till Trump på x antar jag, fram tills dess att patrioter kommer och rycker dig i kalsongerna dvs.
Citera
2025-03-03, 05:42
Medlem
swimmingpools avatar
Om Ryssland (hypotetiskt) hade tagit över delar av USA, hade amerikanarna velat ha fred också då? Eller hade dom försvarat sig?
Citera
2025-03-03, 05:44
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Helt uppenbart att Den fantastiska rättrådiga humanisten Elonia är sur för att Zelenskyj inte signade the mineral deal. Inget gratis material till hans teslor och raketer.
Citera
2025-03-03, 05:46
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
De kommer inte att behöva dra mig i kalsongerna. Det är min plikt att försvara de mina och jag ger mig av frivilligt den dagen det sker.

Du sitter kvar och runkar till Trump på x antar jag, fram tills dess att patrioter kommer och rycker dig i kalsongerna dvs.
Men du ser ju hur människorna i klippen lider och skriker på hjälp när de blir kidnappade av staten i Ukraina. Vi bör göra vad vi kan för att avsluta konflikten för deras skull. Inte skänka pengar och vapen till råskinnen.
Citera
2025-03-03, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Men du ser ju hur människorna i klippen lider och skriker på hjälp när de blir kidnappade av staten i Ukraina. Vi bör göra vad vi kan för att avsluta konflikten för deras skull. Inte skänka pengar och vapen till råskinnen.
Dit når vi när invasionsarmén har blivit besegrad eller går hem självmant. Slava Ukraini. Död åt Ryssland.
Citera
2025-03-03, 06:05
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Dit når vi när invasionsarmén har blivit besegrad eller går hem självmant. Slava Ukraini. Död åt Ryssland.
Har du bokat biljetten till fronten än? Åk du ned och kriga i en östeuropeisk gränskonflikt om du finner mening i det men lämna oss fredsälskande människor i Norden utanför.
Citera
2025-03-03, 06:06
Medlem
Gift44s avatar
Citat:

Men tills dess sitter du kvar bakom tangentbordet och offrar gladeligen andra länders befolkning ditt fega jävla kräk.
Gôtt att ni syltryggar snart hittar nåt annat att engagera er för.
För det är så ni funkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in