Citat:
Ursprungligen postat av
vetingeteller
Vad är mitt alternativ?
Att jag ska åka till fronten och kriga tillbaka Krim? Följer du med?
Jag skiter i USA. Jag bryr mig än mindre om Ryssland och Ukraina.
Jag vill helt enkelt inte att Europa blir indraget i ett stort krig som vi inte kan vinna.
HÄRLIGT --- Mexikanska vågen på det ..
Kallades Neutralitets politik Fungerade perfekt slippa 2 världskrig nu håller Tolgfors med Kristersson få med oss i nästa " Allvarligt Läge " dra åt h..e
Hur svårt kan det vara ? --- Vladimir sade inget NATO Nära min gräns ... Juden i Kiev vägrade lyssna
" How is that working for You " Sitter i pisset upp till halsen kokta fläsket är stekt .Han själv antagligen väck vilken dag som helst. Bara frågan Hur..
Samma Jude vägrar lyssna i Washington Också -- Val är inte heller hans grej vad det hörs.
Då skall den jä..a dåren skriva in oss i samma NATO Klubb typ 14 dagar .. innan Trump ropar slut nu med stålarna pröjsa själva. Får ni fixa själva ... För h..e lets get back to reality
Om det är sort slagsmål i gränden då går man ngn annan stans i Stället för att blanda sig
Man går inte in dit blir av med framtänderna Hamnar på sjukhus " Street Smart " eller finare
" Situationsanpassat beteende "
Kalla in Tolgfors Kristersson Reinfeldt Finansministern Repmånad varför inte Blondinen också . En månad gräva värn på Vintern --- Nagellacket kanske skadas
Utan att ngn skjuter ..skall vi se om Polletten ramlar ner