2025-03-02, 22:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Letsdothisnow
Tattaren skrev inte under ett slavavtal för sitt folk. Måste kännas tungt att någon visade sig ha
ballar att pissa på din kära idol, och dessutom live.

Vilken jävla ångest ni måste leva med dessa underbara dagar

Tattaren pissade bara på sig själv och kollar man ansiktsutrycket och kroppsspråket det ögonblick han inser att han gjort bort sig grovt så är det inte helt omöjligt att han bokstavligen kissade i brallan.

Enorma ballar har han som skickar fler och fler av hans landsmän mot döden medans han reser runt och tigger.
Dom enorma ballarna kan ju förklara varför han ständigt har på sig samma mjukiskläder också.
Citera
2025-03-02, 22:48
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Tattaren skrev inte under ett slavavtal för sitt folk. Måste kännas tungt att någon visade sig ha
ballar att pissa på din kära idol, och dessutom live.

Vilken jävla ångest ni måste leva med dessa underbara dagar

Du måste ha en väldigt påvert liv om du betecknar dessa dagar som underbara. Vad är det för underbart som skett?

Det som är bra (men inte underbart) är att Trump få Europa att vakna och inse att det är mot fred de måste leda Zelenskyj. Synd att de inte tänkte så redan i december 2021. Då hade nog världen sett bättre ut med färre ruiner och spillda människoliv.
Citera
2025-03-02, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Du måste ha en väldigt påvert liv om du betecknar dessa dagar som underbara. Vad är det för underbart som skett?

Det som är bra (men inte underbart) är att Trump få Europa att vakna och inse att det är mot fred de måste leda Zelenskyj. Synd att de inte tänkte så redan i december 2021. Då hade nog världen sett bättre ut med färre ruiner och spillda människoliv.

Du menar att Ukraina ringde och bad Ryssland invadera de så de kunde tigga pengar?
Citera
2025-03-02, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApansPappa
Börjar fan fundera på om du är ett troll. Nej jag är inte din informationsansvarig. Och JAG ska inte köra ner något i halsen på dig som stödjer min uppfattning. Du måste vilja ha sanningen, och då får du söka den, och hitta den.

Hint: du finner nog vad du söker på en googling.

Jeffery Sachs intervju inför FN får du söka efter själv. Om du söker sanningen. Har en känsla av att du inte bryr dig egentligen vad som hände.

Så kan du sluta försöka köra med härskartekniker som ”min herre putte i Kreml” osv. Det är bara onödigt för dig som behöver lägga energi på det. Kostar dig mer energi, än vad det skadar mig, om vi säger så. Jag bryr mig inte.

Sök sanningen och du skall finna den. Peace out

Seek, and you shall find, says I.

"No, an agreement between Ukraine and Russia was not reached in Istanbul. The Istanbul Protocols refer to the peace talks held in March 2022, which ultimately failed due to Russia's maximalist demands. Although there were significant negotiations, the talks did not result in a final agreement. Recently, there have been discussions about using the Istanbul Protocols as a framework for a potential peace agreement, but nothing has been finalized yet".
Citera
2025-03-02, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Tattaren pissade bara på sig själv och kollar man ansiktsutrycket och kroppsspråket det ögonblick han inser att han gjort bort sig grovt så är det inte helt omöjligt att han bokstavligen kissade i brallan.

Enorma ballar har han som skickar fler och fler av hans landsmän mot döden medans han reser runt och tigger.
Dom enorma ballarna kan ju förklara varför han ständigt har på sig samma mjukiskläder också.

Som jag nämnde innan, vilken jävla ångest ni måste ha

Kung Trump blev nerpissad i sitt eget slott.
Citera
2025-03-02, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApansPappa
Du är ett troll. Det vet jag nu.

Är du dessutom lite korkad börjar man ju fundera på.

Du håller alltså med om att "avtalet" du hänvisar till, som du tycker det är dumt att Ukraina inte gick med på, innebar mer eller mindre villkorslös kapitulation inför den vidrige angriparen?
Citera
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temptedmania
Nej det går inte med en överraskningsattack med så få soldater. Helt omöjligt
Hundratusentals soldater plus specialförband och agenter. Ryssland gjorde sitt bästa och misslyckades, eftersom det är ett korrupt skithål.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbyboi

"No, an agreement between Ukraine and Russia was not reached in Istanbul. The Istanbul Protocols refer to the peace talks held in March 2022, which ultimately failed due to Russia's maximalist demands. Although there were significant negotiations, the talks did not result in a final agreement. Recently, there have been discussions about using the Istanbul Protocols as a framework for a potential peace agreement, but nothing has been finalized yet".

Du ljuger och vrider sanningen.

”The negotiating teams produced the Istanbul Communiqué, "Key Provisions of the Treaty on Ukraine's Security Guarantees" – a framework of a possible agreement. The treaty would declare Ukraine to be allowed to apply for EU membership and to be a neutral state; put a limit on the size of its military forces; cease NATO membership plans; forbid foreign military bases; and list Russia and Western countries, among which were the US and the UK, as guarantors, obliged to assist Ukraine in case of aggression against it . The status of Crimea would have to be negotiated after 10 to 15 years.”

Du KAN inte mena att kraven är värda 1 miljon dödsoffer?

Du måste vara ett troll, eller utvecklingsstörd.
Citera
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Du menar att Ukraina ringde och bad Ryssland invadera de så de kunde tigga pengar?

Svara på min fråga och försök inte hitta på något om vad jag menar.
Citera
2025-03-02, 23:04
Medlem
dansquelcass avatar
Citat:
Den psykotiske dvärgen i kreml anser som bekant att sovjetunionens oundvikliga sammanbrott var tjugonde århundradets största geopolitiska katastrof och drivs av sin "vision" om att "återupprätta" det ondskans imperium hen är en produkt av, men även av att stjäla Ukrainas naturtillgångar, inklusive gas, olja och de sällsynta jordartsmetaller som finns där.

"Ukraine has tremendous natural resources for meeting domestic oil and gas production needs, with estimates of approximately 900 billion cubic meters of proven reserves of natural gas. In Europe, Ukraine ranks second for gas reserves. Three Ukrainian regions contain hydrocarbons resources: the Dnipro-Donetsk basin, the Carpathian region in western Ukraine, and the Black Sea and Crimea region in the south. The Dnipro-Donetsk basin is a major oil and gas producing region accounting for 90 percent of all current Ukrainian production."

https://www.trade.gov/energy-resource-guide-ukraine-oil-and-gas

"Som av en slump" sammanfaller naturtillgångarnas koordinater med de områden den psykotiske dvärgen i kreml "förklarat" som ryska och annekterat...

Varför önskar DU att putain skall tillerkännas överhöghet över Ukraina (och andra länder)? Varför kan hen inte stanna inom det enorma landet rysslands gränser? Det är förvisso synd om ryssarna som tvingas leva under en narcissistisk megalomanisk psykopat, men varför vill du att andra folk skall tvingas till detsamma?

Så du vill att dvärgen från Ukraina som släpade sitt land in i inbördeskrig och eskalerade det ska fortsätta eskalera till WW3?

Jag tror att det är sunt förnuft av den nya ledningen för den amerikanska administrationen att den inte vill backa upp dvärgen eftersom han är inställd på att få tillgång till mer vapen för att fortsätta sin galenskap.

Det är galenskap det som händer i Ukraina.
Citera
Medlem
Citat:

Men snälla här vill vi gärna få källan på det du kopierar och vi skriver på svenska.

Är du en Illegalist här på fb med tanke på din registreringtid?

Hur kan du få det till att Ukraina påbörjade aggressionen och hetsade dvärgen Putin till att anfalla och mörda civila i Ukraina?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Vad är mitt alternativ?
Att jag ska åka till fronten och kriga tillbaka Krim? Följer du med?

Jag skiter i USA. Jag bryr mig än mindre om Ryssland och Ukraina.
Jag vill helt enkelt inte att Europa blir indraget i ett stort krig som vi inte kan vinna.

HÄRLIGT --- Mexikanska vågen på det ..
Kallades Neutralitets politik Fungerade perfekt slippa 2 världskrig nu håller Tolgfors med Kristersson få med oss i nästa " Allvarligt Läge " dra åt h..e

Hur svårt kan det vara ? --- Vladimir sade inget NATO Nära min gräns ... Juden i Kiev vägrade lyssna
" How is that working for You " Sitter i pisset upp till halsen kokta fläsket är stekt .Han själv antagligen väck vilken dag som helst. Bara frågan Hur..
Samma Jude vägrar lyssna i Washington Också -- Val är inte heller hans grej vad det hörs.

Då skall den jä..a dåren skriva in oss i samma NATO Klubb typ 14 dagar .. innan Trump ropar slut nu med stålarna pröjsa själva. Får ni fixa själva ... För h..e lets get back to reality

Om det är sort slagsmål i gränden då går man ngn annan stans i Stället för att blanda sig
Man går inte in dit blir av med framtänderna Hamnar på sjukhus " Street Smart " eller finare
" Situationsanpassat beteende "

Kalla in Tolgfors Kristersson Reinfeldt Finansministern Repmånad varför inte Blondinen också . En månad gräva värn på Vintern --- Nagellacket kanske skadas
Utan att ngn skjuter ..skall vi se om Polletten ramlar ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in