2025-03-02, 21:12
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revlissniper
Jag hoppas verkligen inte att Micke vinner. För han är lat och vill bara ha tjejer där och han hade passat bättre i PH. En magaluf grabb och jag vet att stavningen blir fel. Han fejk gråter när hans enda spelpjäs Robban lämnat och bryr sig inte om Alidas känslor. Han är helt sjuk i huvudet.

Lat? Han har ju förfan byggt allting på den där gården haha. Du grinar för att han vill ha brudar där, men du kanske föredrar män?
2025-03-02, 21:30
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Lat? Han har ju förfan byggt allting på den där gården haha. Du grinar för att han vill ha brudar där, men du kanske föredrar män?

Stängslet på torpet var riktigt kasst även efter att Micke ”fixat” det. Rökarna blev inte nog bra. Han misslyckades som storbonde. Byggde ett helt efterblivet högt vindskydd till hästarnaoch slösade med virke .

Han tjatar mer om hur bra han är än visar något. Och var det inte Micke som fick rykte om att vara tvestjärt?
2025-03-02, 21:37
Medlem
Jag vet att känslor blir starkare där inne osv, men herregud. Börja lipa för att någon lämnar, han är ju inte död. Plus att han har 3-4st andra där inne. Han är ju inte ensam precis. Men nu när de är mindre än hälften av tiden kvar på denna säsongen så kan man ju börja spåna lite på vem man tror vinner hela skiten. Och för mig börjar de luta lite åt att Sofia kommer vinna allt. Hon har börjat imponera lite på mig faktiskt.
2025-03-02, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde

Han har gjort det han känner sig mest hemma med. Men hur mycket har han arbetat med djuren? Det har han utnyttjat Marica till.
2025-03-02, 21:40
Avslutad
Är det Mickes adhd mediciner som Robban stal kanske? Båda två har haft den där stirriga, blanka blicken som man kan få av elvanse eller koncerta. Först trodde jag det var Jesper som kanske hade lite adhd eftersom han är så energisk.
Men han känns mer som någon med adhd utan mediciner 😅 älskar Jesper!!
2025-03-02, 21:48
Medlem
[quote=ElementarSturgeon|91181793]

Hoppsan, Robban kom ej tillbaka - så jag kunde inte vispa äggvita

😂 Alltså hans bortförklaringar börjar sina 😂
2025-03-02, 21:59
Avslutad
Micke och Andreas har skrivit på sina insta att de skulle starta lajv kl 21 men det verkar inte ha blivit av.
2025-03-02, 22:03
Medlem
Vems instagram???
Mickes är kvar.....

Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Vattenskallen med det tunna håret har tagit bort sin Instagram. Skäms han ? Kanske han inte står för sitt beteende ?

Har någon annan tänkt på att han ser svullen ut och har väldigt glansig hud ? Ser man ofta hos missbrukare eller hos folk på mediciner
2025-03-02, 22:15
Medlem
Abelssuns avatar
Det är mycket gnäll på Micke. Han har byggt det mesta och vad gäller hans s.k. "gliringar" mot Alida, så kan man klart se att det är med glimten i ögat, så barnsligt. Vad gör Alida ens på Farmen om hon inte klarar av klimatet?
2025-03-02, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Det är mycket gnäll på Micke. Han har byggt det mesta och vad gäller hans s.k. "gliringar" mot Alida, så kan man klart se att det är med glimten i ögat, så barnsligt. Vad gör Alida ens på Farmen om hon inte klarar av klimatet?

Varför ska Alida acceptera hans mansgris mentalitet? Hon gör helt rätt och visar att hon tänker vara med honom om hon tycker det är mysigt, inte för att han är storbonde.
2025-03-02, 22:39
Medlem
Intressant att Amanda nu får det till att bara ha varit ett "missförstånd" när hon berättade åt Micke att Alida ville ha ut honom.
2025-03-02, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Gänget eldar upp röken två! gånger. Släcker med brandsläckare istället för att ha en vattenspann tillgänglig. Släckarna behövs för farliga bränder inomhus. Nu måste det skaffas nya släckare/återfylla.

Och därtill låter man en hel djurkropp förfaras i värmen!

Och för dessa monumentala misslyckanden som visar oförmågan att ta ansvar belönas dom med majs. Skärpning produktionen.

Ja grisen slaktades i onödan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in