2025-03-02, 18:37
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Micke visar verkligen vilken sorts ”man” han är när Alida tar upp att hon inte gillar hans små nedlåtande kommentarer. Hans blick sa allt… den blev svart och hotfull.
Jag fick kalla kårar.
Skriker narcissist om killen.

Snarare Alida som är skum, får intrycket av att det inte är hela historien heller, hon knullar storbonden för att slippa bli vald till tävlingar, hon har ju inte levererat i en enda tävling.
2025-03-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Micke visar verkligen vilken sorts ”man” han är när Alida tar upp att hon inte gillar hans små nedlåtande kommentarer. Hans blick sa allt… den blev svart och hotfull.
Jag fick kalla kårar.
Skriker narcissist om killen.

Exakt det var också min första tanke angående hans blick.
2025-03-02, 19:47
Medlem
Jag saknar introt. Nu visar de bara loggan och en helikoptervy över inspelningsplatsen.
2025-03-02, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Snarare Alida som är skum, får intrycket av att det inte är hela historien heller, hon knullar storbonden för att slippa bli vald till tävlingar, hon har ju inte levererat i en enda tävling.

Har du ens kollat alla avsnitt?
2025-03-02, 19:52
Medlem
1 647 korkade inlägg om absolut ingenting.

Det enda jag vill veta är:

1) Varför lämnade Robban?
2) Robban och Micke som var bästa vänner på Farmen, vad hände sen? Varför blev de ovänner?
2025-03-02, 20:23
Medlem
Värdiga vinnare enligt mig är Niklas eller Sofia.
2025-03-02, 20:23
Medlem
ChiCoLas avatar
Vattenskallen med det tunna håret har tagit bort sin Instagram. Skäms han ? Kanske han inte står för sitt beteende ?

Har någon annan tänkt på att han ser svullen ut och har väldigt glansig hud ? Ser man ofta hos missbrukare eller hos folk på mediciner
2025-03-02, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pj759170
1 647 korkade inlägg om absolut ingenting.

Det enda jag vill veta är:

1) Varför lämnade Robban?
2) Robban och Micke som var bästa vänner på Farmen, vad hände sen? Varför blev de ovänner?

Om du hade lästa alla ”onödiga” inlägg hade du kanske fått svar på dina frågor.
2025-03-02, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Jag tror inte att han uppfattar sig själv som Alida påstår. Inom byggbranschen har det, i alla fall tidigare, varit en ganska hård jargong, som folk förväntas stå pall för, glimten i ögat liksom. Samma sak inom restaurangbranschen, som Robban kommer ifrån. Tror inte att någon av dem menar något illa. När Alida börjar tveka på om hon vill vara i storbondestugan, tycker Micke antagligen att hon "gör slut" och blir ledsen, vilket inte får framgå inför kompisarna, han ska ju vinna Farmen, och därför skyndar han sig att prata med Andreas.

Nej han uppfattar sig säkert inte som Alida lägger fram det. Men det är ju sanningen, hon har ju rätt. När Micke svarar henne att han ”tar åt sig”, så ser man att han i samma microsekund sneglar mot kameran och blir väldigt medveten om att han filmas.
Hade han varit ödmjuk så hade han rannsakat sig själv efter vad Alida sa. Inte gått ut till de andra och smutskastat henne.
2025-03-02, 20:34
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
förrådd?? För att Alida berättade för honom när de var själva, att hon tyckte det var jobbigt med alla nedlåtande kommentarer ifrån alla, och att det blev lite för mycket? Hade han verkligen tyckt om Alida så hade han sagt det var inte så han menade, och att han ska tänka på det i fortsättningen.

Men han blev bara introvert, och i nästa live började han slänga tillbaka skit på henne och sa han inte var ansvarig för vad andra sa till henne och därmed helt oförstående över hon kunde känna sådär.

Micke är nog en sådan som inte har haft så många långa relationer i sitt liv, om han inte ens kunde hantera det där.
När kameran var borta kom hans svar;
-Ja ja, ta av din tjocktröja nu så jag kan klämma på tuttarna
2025-03-02, 20:37
Medlem
picapicans avatar
Får nog säga att Alida känns lite vek, som inte tål jargong på Farmen. Man deltar väl inte i en dokusåpa för att skaffa sig bättre självkänsla. Hon är på helt fel plats.
2025-03-02, 21:03
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Vattenskallen med det tunna håret har tagit bort sin Instagram. Skäms han ? Kanske han inte står för sitt beteende ?

Har någon annan tänkt på att han ser svullen ut och har väldigt glansig hud ? Ser man ofta hos missbrukare eller hos folk på mediciner

Förmodligen för att det finns sjuka människor som tar såna här program så pass seriöst att dom t.o.m hotar deltagarna på sociala medier, hänt förut med Robinson deltagare, sinnessjukt att man kan ta såna här program så pass seriöst.

Micke har ändå byggt det mesta på gården och varit hjälpsam så förstår inte hatet mot personen i fråga.

Hoppas Micke,Jesper,Nicklas eller Sofia vinner farmen i år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in