2025-03-02, 19:19
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Nån som vet om Anders och Margareta håller ihop?…

Citera
2025-03-02, 20:37
Medlem
Addhocs avatar
Nej men far ända in i helvete, hur ser karln ut i det där tältet de övernattar i!? Morgonrock, barbent och uppdragna sockor i skor 😂😂😂😂
Han gör allt för att INTE va sexyyyyyy
Citera
2025-03-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nej men far ända in i helvete, hur ser karln ut i det där tältet de övernattar i!? Morgonrock, barbent och uppdragna sockor i skor 😂😂😂😂
Han gör allt för att INTE va sexyyyyyy

Citera
2025-03-02, 20:53
Medlem
Addhocs avatar
Kan det vara så att Birger haft sin storhetstid sent 80- tidigt 90-tal och att han definierar sig lite efter den perioden, för han verkar ha fastnat i en klädstil från den tiden.

Det är nästan obegripligt hur dum han ser ut i det här avsnittet.
Senast redigerad av Addhoc 2025-03-02 kl. 21:02.
Citera
2025-03-02, 21:19
Medlem
Margareta kanske inte kör med botox i läpparna, det bara ser ut så. Annars ser hon bra ut, men charmlös. Inget som jag behöver bekymra mig om 😁
Däremot bekymrade det mig att jag inte såg något av snyggingen Tino (?) på efterfesten. Han som blev dumpad av Otti, salig i åminnelse (säsong ?) och sen fann kärleken i Roooogers ex. Den otäcka lilla finskan dök minsann upp på en bild, liksom den mystiske Lasse (?), han flirtade med alla men ville inte ha någon…
Birger är nog en lyxlirare, som skrivits, och fena på att försöka få andra att jobba för sig. Men Carina ville tydligen inte vara passopp åt en småtramsig gubbe?
Citera
2025-03-02, 21:51
Medlem
Addhocs avatar
Carinas hårfäste verkar ha krupit ytterligare norröver sedan sommarflirten på polska landsbygden.
Citera
2025-03-02, 22:09
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Margareta kanske inte kör med botox i läpparna, det bara ser ut så. Annars ser hon bra ut, men charmlös. Inget som jag behöver bekymra mig om 😁
Däremot bekymrade det mig att jag inte såg något av snyggingen Tino (?) på efterfesten. Han som blev dumpad av Otti, salig i åminnelse (säsong ?) och sen fann kärleken i Roooogers ex. Den otäcka lilla finskan dök minsann upp på en bild, liksom den mystiske Lasse (?), han flirtade med alla men ville inte ha någon…
Birger är nog en lyxlirare, som skrivits, och fena på att försöka få andra att jobba för sig. Men Carina ville tydligen inte vara passopp åt en småtramsig gubbe?

Vad i hela Småland hade Miss Piggy (Margareta) och Långben (Anders) råkat ut för under den första helgen tillbaka i Sverige?? Meningsskiljaktigheter av sådan sort att han kände sig befriad när hon klev ur bilen😂😂😂
Dom som efter en vecka i Polen sa att de älskade varandra. Alltså man tar sig för pannan och tänker att de inte utvecklats mentalt efter tonåren.
Citera
2025-03-02, 22:13
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Vad i hela Småland hade Miss Piggy (Margareta) och Långben (Anders) råkat ut för under den första helgen tillbaka i Sverige?? Meningsskiljaktigheter av sådan sort att han kände sig befriad när hon klev ur bilen😂😂😂
Dom som efter en vecka i Polen sa att de älskade varandra. Alltså man tar sig för pannan och tänker att de inte utvecklats mentalt efter tonåren.

Jag vill verkligen veta.... något de inte pratat om på telefon??
Citera
2025-03-02, 22:15
Medlem
Crapmagics avatar
Vid stanna eller åka hem ceremonin introduceras tittarna för en tant Harriet

Vilket fiasko, merparten åkte hem, kul!
Kan inte Lennart betala för Kristins resor ut i världen?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-02 kl. 22:40.
Citera
2025-03-02, 22:23
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Jag vill verkligen veta.... något de inte pratat om på telefon??

Obegripligt faktiskt. Kan det vara så att de står i var sin ände på den politiska skalan och att de blev irriterade på varandra kring det?

Jag menar ALL attraktion bara tvärdog ju
Citera
2025-03-02, 22:48
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Obegripligt faktiskt. Kan det vara så att de står i var sin ände på den politiska skalan och att de blev irriterade på varandra kring det?

Jag menar ALL attraktion bara tvärdog ju

Svårt att komma på något annat som kan vara sån total dealbreaker?
Citera
2025-03-02, 22:53
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vid stanna eller åka hem ceremonin introduceras tittarna för en tant Harriet

Vilket fiasko, merparten åkte hem, kul!
Kan inte Lennart betala för Kristins resor ut i världen?

Jo om han hade velat ha henne. Kristin uttryckte att hon blev en språngbräda för honom att gå vidare efter en skilsmässo-sorg. Det var väl inte mer än så.

Jag uppfattade det som att han egentligen visste redan i Polen att Kristin inte var ”the one” men klarade inte av att bryta där för hennes skull. Så det blev väl lägligt hemma sen att vilja fara runt i världen för då ”passade de ju inte längre ihop” eftersom hon inte kunde det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in