2025-03-02, 17:54
Medlem
Skilleras meddelar på instastory att han inte mår bra idag, anledningen till det är att började kolla dokumentären kl.10 och har efter det gjort anteckningar till kl. 17:20.

Han filmar när han skrollar ner genom anteckningarna och jävlar vad han har skrivit!
5666 ord för att vara exakt.
Två av av rubrikerna är: Mer bölande av Anna Book och Anjo är en jävla nolla.
Kan bli riktigt bra detta! 19:00 ikväll hos Skilleras, see you there!
Senast redigerad av Kristallgran 2025-03-02 kl. 17:55. Anledning: Tillägg
Citera
2025-03-02, 17:55
Medlem
Nästan så att jag måste be om ursäkt till Anjo efter att ha sett skiten!

Den handlar ju inte om Antonio eller rättsväsendet, den handlar ju om Anna Book som vill ha en plattform att sprida sina sjuka idéer om att samhället har misslyckats med hennes barnuppfostran.
Citera
2025-03-02, 17:55
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vad i filmen gör dig osäker på det? Eller är det hela filmen som gör dig osäker på det?

Läser du på i några minuter om fallet, så slipper du vara osäker. Han är dömd utom rimliga tvivel på ett otroligt rättvist och bra sätt, för våldtäkt på barn.

Du får inte låta Anjo produktion AB hjärntvätta dig, bara för att det bolaget vill att du skall tro att han är oskyldig.

Exakt! Det är det här jag är rädd för, och jag lider verkligen med målsäganden. Hon fick upprättelse för åtta år sedan, i en rättsprocess som utförts korrekt. Vilket vi inte alltid får se gällande våldtäkt mot barn. Så många barn som blir svikna, men ett av de fall som gått till på rätt sätt ska man dokumentära sig med på ett sätt som kan få allmänheten att misstro offret. Jag anser att det är något av det skadligaste med det här, att sättet Anjo vinklat ”dokumentären” kan få folk att börja tvivla på barnet som var utsatt. Det är extremt farligt, och kan leda till stort psykiskt lidande för målsäganden.

Nu får ni rätta mig om jag har fel, för jag minns inte exakt. Men i videon där Vad Är Problemet reagerade på Lokal, uttryckte han (VÄP) inte orden ”jag är faktiskt inte säker på om han är skyldig”? Det hade varit en hint om vad Anjos film förmedlar till folk som inte är källkritiska. Extremt farligt och respektlöst.
Citera
2025-03-02, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Kommer Axel fortfarande gå live idag? Vilken tid?
Kommer han fortfarande reagera på Anjos dokumentär?
Eftersom han gör det live blir det ju svårt att strika honom.
Eller om han enbart är live genom twitch/kick så får vi alla kolla där?

Kl 19:00 går Axel live. Han har tittat på filmen idag och antecknat.

Han kom upp i över 5.000 ord så han har en del att säga.
Citera
2025-03-02, 17:59
Medlem
miapetters avatar
Antar att ni har sett att Brott o Blandat släpper en video på yt 20.30 ikväll?
Om inte kan nog den vara värd att se...
Citera
2025-03-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Då kan du ju hinta om Antonios video där han erkänner att han smygfilmat inne i rättssalen under rättegången. Aja baja Antonio, så får man inte göra

Jag är inte hemma just nu så jag kan inte kolla på den, kan du filma och skicka till mig på något sätt? Om den tas bort tänker jag ☺️
Citera
2025-03-02, 18:03
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter

Varför det? Den kufen är inte direkt skarp eller syrlig och underhållningsvärdet är lågt eftersom han inte vet mer om någon eller något än det han och vi har sett. Pass
Citera
2025-03-02, 18:09
Avslutad
Citat:

Tack för tipset. Brott och blandat är verkligen sevärd!
Citera
2025-03-02, 18:22
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Fanns fler vittnen men det utelämnar Anjo eftersom det inte passar in i den bild han försöker måla upp.

https://imgur.com/a/till-anjo-NfSPhui

Vart kommer detta ifrån och vem har skrivit det? För man skriver inte "kuk" i en FUP, tex.
Citera
2025-03-02, 18:25
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Vart kommer detta ifrån och vem har skrivit det? För man skriver inte "kuk" i en FUP, tex.

Sid 94 i FUP - o jo, det står KUK.
Citera
2025-03-02, 18:26
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Sid 94 i FUP - o jo, det står KUK.

Okej, mycket märkligt. Läst hundratals fup:ar aldrig sett att man formulerar sig så. Låter som en tonåring skulle har skrivit det.
Citera
2025-03-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Kl 19:00 går Axel live. Han har tittat på filmen idag och antecknat.

Han kom upp i över 5.000 ord så han har en del att säga.

Enda anledningen att jag orkade härda igenom Anjos skitfilm var vetskapen att Axel kommer granska den.

Kvällens live kommer bli riktigt intressant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in