2025-03-02, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Imdb är för riktiga filmer. Hybrisen är extrem.
Enligt Imdb har han gjort en ”Tv-serie” Den osynliga sjukdomen samt en mini Tv-serie ”Historien om Joz”🤣
Citera
2025-03-02, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Är den inte lite väl högt rankad??

Det kan vi nog fixa

https://m.imdb.com/title/tt35680972/?ref_=nm_knf_t_1

1.7/10 i betyg är riktigt uselt men ändå alldeles för högt för Anjos haveri till film. Jag har dragit mitt strå till stacken.
Citera
2025-03-02, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggamygga
https://odysee.com/Antonio---N%C3%A4r-r%C3%A4ttvisan-blir-or%C3%A4ttvis:3

🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

❤️🫶💯🙏

Hade jag betalat 49 kr eller vad det är Anjo vill ha för den så hade jag nog övervägt att stämt in mot honom i TR💯
Citera
2025-03-02, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Kan man tänka sig att det är runt 2000 pers som köper skiten för 49 kr. Då har han alltså tjänat 98 000 kr på skiten han slitit med i två år. Riktigt dålig avkastning får man säga, efter alla utgifter blir det nog inte mycket pengar kvar.

Det verkar som att Anjo tror att det här skulle bli hans stora brejk, det som skulle göra att han blir insläppt i filmvärldens finrum. Han förväntade sig stående ovationer men alla seriösa dokumentärfilmare måste ju bara skratta åt haveriet.

Japp, något otroligt betalt i förhållande till tiden han lagt. Men otroligt bra betalt med tanke på vilken totalt värdelös film det är.

Säkerligen förväntade han sig någon form av positiv kritik, men med all rätt så verkar alla rata skapelsen som Anjo kallar dokumentär.

Enda positiva jag har sett är garanterat vänner eller botar som på ett konstigt sätt skriver någon bra om den på Anjos senaste youtube klipp.
Citera
2025-03-02, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du har sett början av filmen och får uppfattningen av att Antonio är oskyldig? Har du läst fup och dom?
Med risk för att låta som Anjo men du borde nog SE FILMEN FÖRST
Nu har jag sett hela filmen. Den är väldigt partisk och inte alls neutral. Jag är dock osäker på om A är skyldig. Det är inte alls säkert. Men min viktigare fråga-är antonio utvecklingsstörd? Dvs har han en diagnos om intellektuell funktionsnedsättning?
Citera
2025-03-02, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Kan man tänka sig att det är runt 2000 pers som köper skiten för 49 kr. Då har han alltså tjänat 98 000 kr på skiten han slitit med i två år. Riktigt dålig avkastning får man säga, efter alla utgifter blir det nog inte mycket pengar kvar.

Det verkar som att Anjo tror att det här skulle bli hans stora brejk, det som skulle göra att han blir insläppt i filmvärldens finrum. Han förväntade sig stående ovationer men alla seriösa dokumentärfilmare måste ju bara skratta åt haveriet.
Inte långt ifrån vad en familj drar ihop på 1 månad. 🖖
Citera
2025-03-02, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Nu har jag sett hela filmen. Den är väldigt partisk och inte alls neutral. Jag är dock osäker på om A är skyldig. Det är inte alls säkert. Men min viktigare fråga-är antonio utvecklingsstörd? Dvs har han en diagnos om intellektuell funktionsnedsättning?

Vad i filmen gör dig osäker på det? Eller är det hela filmen som gör dig osäker på det?

Läser du på i några minuter om fallet, så slipper du vara osäker. Han är dömd utom rimliga tvivel på ett otroligt rättvist och bra sätt, för våldtäkt på barn.

Du får inte låta Anjo produktion AB hjärntvätta dig, bara för att det bolaget vill att du skall tro att han är oskyldig.
Citera
2025-03-02, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Japp, något otroligt betalt i förhållande till tiden han lagt. Men otroligt bra betalt med tanke på vilken totalt värdelös film det är.

Säkerligen förväntade han sig någon form av positiv kritik, men med all rätt så verkar alla rata skapelsen som Anjo kallar dokumentär.

Enda positiva jag har sett är garanterat vänner eller botar som på ett konstigt sätt skriver någon bra om den på Anjos senaste youtube klipp.

Anjo ljuger om allt även att han lagt 2 år på att göra skiten.
Gissar på 2 månader på deltid kanske
Citera
2025-03-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
❤️🫶💯🙏

Hade jag betalat 49 kr eller vad det är Anjo vill ha för den så hade jag nog övervägt att stämt in mot honom i TR💯

Också härligt att han missat att maska målsägandens namn 1.15 in i filmen.
Citera
2025-03-02, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Jag har kontaktat advokat för information, har en släkting som jobbar som journalist, jag beredd att ta denna striden mot Anjo.

Då kan du ju hinta om Antonios video där han erkänner att han smygfilmat inne i rättssalen under rättegången. Aja baja Antonio, så får man inte göra
Citera
2025-03-02, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Anjo ljuger om allt även att han lagt 2 år på att göra skiten.
Gissar på 2 månader på deltid kanske

Ja så är det givetvis, vad var det egentligen i filmen som borde ta sådan tid?

En intervju vid brottsplatsen med våldtäktsmannen.
En intervju på ett rehabiliterings hem eller psykhem, med våldtäktsmannen.
En intervju med våldtäktsmannens mamma.
En intervju med ett vittne i telefonen.
En stunds uppläsning av fup, där våldtäktsmannens mamma redan valt ut delar.
En intervju i studion med våldtäktsmannen.
En intervju med våldtäktsmannen syster på annan plats.
En intervju med våldtäktsmannens pappa på annan plats.
En intervju med en jurist lärling på annan plats.
En överflygning med drönare.

Missar säkert någon sekvens. Men detta krafset borde gå att få till på några veckor, som du säger så ljuger han som vanligt.

Edit: Inklippta sekvenser ifrån våldtäktsmannens privata filmer, där alla beter sig mycket skumt.
Citera
2025-03-02, 17:52
Medlem
Deimos01s avatar
Kommer Axel fortfarande gå live idag? Vilken tid?
Kommer han fortfarande reagera på Anjos dokumentär?
Eftersom han gör det live blir det ju svårt att strika honom.
Eller om han enbart är live genom twitch/kick så får vi alla kolla där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in