2025-03-02, 11:25
Medlem
abvs avatar
Antonios farsa
Citat:
Man kan ju undra....vad står det i slasken? Och varför har man.... inte tagit med den på något sätt? Det, det undrar jag.

Kanske finns fler drinkrecept i slasken än det som blev offentligt? Antonios farsa kanske inte gillar vodka.

Citat:
the ANT's booZe 'n' COKE!!

4 cl lastbilsvodka
6 cl groggvirke (helst cola)

Placera en valfri mugg på en stor sten
Häll i ingredienserna och blanda
Festen kan börja
Citera
2025-03-02, 11:28
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Dokumuntären var ju precis som man förväntade sig. Anjo sa se den så kommer du fatta. Nu har alla i FB gruppen sett den gratis , som man ska. Tror ingen fick en annan uppfattning snarare att man blev mer övertygad. Sen trodde jag inte att någon kunde bli mer smuttsig än vad anjo redan var. Sprid dokumuntären så anjo inte får en krona för sitt jobb.

De som köpt den har redan en bestämd åsikt.

De skippade väl en chipspåse för att verka viktiga i sin kompisgrupp.

Politik är för komplicerat, Anjo är på helt rätt nivå.
Citera
2025-03-02, 11:29
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sizeofvoid
Nej alltså, jag menar om du har källor? Inte om jag kan googla lite.
Antar att jag är lite lat, men att nåt rando på internet skriver "många jurister och experter säger... du får googla själv eller kolla en annan tråd" räcker inte för att jag ska köpa det.

https://www.expressen.se/ledare/morgan-johanssons-kritiker-har-nu-fatt-ratt/

Citat:
Lagändringen fick skarp kritik redan på förhand. Domstolarna blir ”hänvisade till att i efterhand värdera parternas handlande, deras relation och situationen i övrigt”, menade Lagrådet. Detta då domarna ska bedöma hur troligt det är att målsäganden gett sitt aktiva samtycke. Vilket öppnar upp för godtycke och oförutsägbarhet.

Farhågan har slagit in. Våldtäktsmål där juristerna varit oense har fördubblats, visar en granskning av Expressens reporter Jenny Strindlöv. I ett av fem fall är domstolen oenig, utifrån samma bevismaterial.
Citera
2025-03-02, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
"Sedan lagändringen 2018 är det möjligt att"

Detta hände innan 2018.
Citera
2025-03-02, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Jag blir så frustrerad. Det måste finnas nåt vi kan göra?! Känner nån en journalist? Nåt måste ske, det här kan inte accepteras, ska en obildad YouTuber få kabla ut vinklade ”dokumentärer” som skadar brottsoffer, intellektuellt funktionshindrade eller för den delen vem fan som helst?

Jag har kontaktat advokat för information, har en släkting som jobbar som journalist, jag beredd att ta denna striden mot Anjo.
Citera
2025-03-02, 11:43
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
"Sedan lagändringen 2018 är det möjligt att"

Detta hände innan 2018.

Det var som fan, det var helt omöjligt att bli oskyldigt dömd i Sverige innan 2018 med andra ord, man lär sig något nytt varje dag.
Citera
2025-03-02, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet

Vad fan jiddrar du om? Vi diskuterar en dokumentär som Anjo har släppt. Dokumentären tar upp skuldfrågan runt ett barn som var så förgiftat av alkohol att hon stundtals var okontaktbar samt beskrivs som medvetslös. Hon blev i detta tillstånd våldtagen av två gärningsmän… Samtycke?? Hur ser du att det hör hemma här?
Citera
2025-03-02, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Jag har kontaktat advokat för information, har en släkting som jobbar som journalist, jag beredd att ta denna striden mot Anjo.
Om du gör det är du en samhällshjälte!
Citera
2025-03-02, 11:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Jag blir så frustrerad. Det måste finnas nåt vi kan göra?! Känner nån en journalist? Nåt måste ske, det här kan inte accepteras, ska en obildad YouTuber få kabla ut vinklade ”dokumentärer” som skadar brottsoffer, intellektuellt funktionshindrade eller för den delen vem fan som helst?
Sådär har han försörjt sig under flera års tid, det konstiga är väl att youtube tillåter detta då det bryter mot både lagstiftningen samt deras egna regler.

Att det även hänger mycket barn på denna plattformen som kollar och ser upp till Anjo är förkastligt. Youtube är en riktig skitplattform, dom borde ta steget fullt ut ocu börja annonsera ut droger & vapen också.
Citera
2025-03-02, 12:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Violalang
Vad fan jiddrar du om? Vi diskuterar en dokumentär som Anjo har släppt. Dokumentären tar upp skuldfrågan runt ett barn som var så förgiftat av alkohol att hon stundtals var okontaktbar samt beskrivs som medvetslös. Hon blev i detta tillstånd våldtagen av två gärningsmän… Samtycke?? Hur ser du att det hör hemma här?

Samtycke fanns inte då, så det är uteslutet och något Anjo borde ha insett under sin research
Citera
2025-03-02, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Har man sett trailern har man sett hela filmen.

Inget nytt. För den som har 2 timmar att slösa bort finns den att se gratis.

Tror jag hoppar det då faktiskt, främst för att brottsoffer ska slippa tro att hela Sverige kollar på skiten.
Citera
2025-03-02, 12:03
Medlem
Om man tänker efter ordentligt så är ju egentligen Jocke den so m ligger bakom detta, inte att Anjo släppte sin värdelösa film men att Joakim har fått Anjo att tro att detta är en bra ide 🤣 Jocke och Anjo blev nära efter att Chrippa blev häktad första gången, då behövde Jocke Anjo för att pumpa ut all information haha som kom från Jocke, men Jocke är smart så han lägger ju inte ut detta själv, utan Rask O Anjo gör det åt honom.

Joakim vet exakt hur Anjo fungerar, Anjos hälsning till Jonna på hennes födelsedag (att hon inte ska glömma allt han vet om henne) lite hotfullt. Iallafall, Joakim såg sin chans att lämna Anjo nu. Det har bara varit en vänskap när det har gynnat Joakim 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in