2025-03-02, 10:13
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hahahahaha. 273 kommentarer på hans senaste jootoobvideo.
Han måste raderat upp mot 1000.

Det kostar på att vara en värdelös jootober som måste radera kommentarer för att få leva kvar i sin alternativa verklighet där han är Anjovis Josefsson.

Ridå.

(Josefson är ju inte en vass kniv)

Ja, 273 kommentarer av minst 5000 som faktiskt köpt/hyrt filmen måste ju ses som ett misslyckande.

Siffror på YT är inget att lita på. Tydligen har han blivit överöst av kärlek på DM.

De skriver att det är en bra och viktig film.

Vad har allmänheten lärt sig av Anjos samhällsinslag?
Citera
2025-03-02, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det är inte alls ovidkommande.
Var det Books son som söp henne full så..
Jag är inte någons krigare.
Jag bara tänker. Tänk om han ÄR oskyldig.

Han är skyldig, vad är det du inte förstår? Till och med hans mamma och pappa kastade ut pedofilen från deras hem efter att detta uppenbarade sig.

Så den tanken kan du släppa, kolla bara på Anjos dokumentär så blir det om något ännu mera glasklart att han är helt rätt dömd och skyldig utom rimligt tvivel.
Citera
2025-03-02, 10:15
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://ibb.co/C5bDRsmc

Folk som har synpunkter på Anjos film har inte rimlig kritik och en grundläggande förståelse för ämnet. Nej, de är avundsjuka.

Man förstår hur han så enkelt kan slå ifrån sig allt. Han går in med en inställning att alla som är av en annan åsikt har dåliga intentioner från början, för de är avundsjuka på honom. Därför behöver han inte ta någon kritik på allvar. Han har ju en driva idioter som tycker filmen är bra, och det är det enda som betyder något. Trots att det räcker med att kolla upp ett handfull konto för att förstå att personerna som skriver så till honom inte har någon som helst förståelse för juridik.

Han är en bräcklig jävla mupp, och jag ser framemot att se Axel Öhman plocka isär hans klappkassa film på sin stream ikväll.

De som är Anjos hundar upprepar gärna i kommentarer att Anjo aldrig ljuger och har BELÄGG för allt han gör och säger.

Vet hans följare vad BELÄGG betyder?
Citera
2025-03-02, 10:17
Medlem
Citat:
600 (eller fler än 1000 enligt Anjovis) har hyrt/köpt den men endast 279 kommentarer på jootoob (och då är en del kritiska + att Anjovis svarat inräknade).

Han vägrar lämna sin bubbla. Intalar sig att allt är toppen. Jag trodde att det kunde bli lite knepigt för Axel men att Mockumentären skulle vara så här klappkass fanns inte på kartan. Det var den och frågan är om det blir en maratonsågning kl. 19.00 ikväll?

Jag tror det.

Ja, det var betydligt mycket värre än jag trodde också. Så det kommer vara en walk in the park för Axel. Det kommer finnas saker att anmärka på filmen ut.

Uppmanar alla som fått nog av den här uppblåsta pellejönsen att gå in och checka streamen ikväll. Det är precis sådana kanaler som behövs på tuben. Dessa idioter har fått härja alldeles för länge oemotsagda och blockar all giltig kritik. Det är bara att kolla kommentarerna Anjo lyfter fram. Det är en massa ensamstående mammor som verkar haft fullt upp med att ploppa ut ungar de senaste 10 åren som kommenterar vilken bra film han gjort och att de tror att Antonio är oskyldig. Detta tar han som ett kvitto på att hans film är bra.

Jag hoppas på en seriös granskning av den av någon större tidning/tv-kanal. Samt stämningar, alla pengar den här muppen tjänat på haveriet ska han bli av med, och lite till.
Citera
2025-03-02, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det är inte alls ovidkommande.
Var det Books son som söp henne full så..
Jag är inte någons krigare.
Jag bara tänker. Tänk om han ÄR oskyldig.

Han är inte oskyldig, det är. Tydligt. Vi har domstolar just för den anledningen, för att reda ut skulden.
Citera
2025-03-02, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
De som är Anjos hundar upprepar gärna i kommentarer att Anjo aldrig ljuger och har BELÄGG för allt han gör och säger.

Vet hans följare vad BELÄGG betyder?

Nej, jag har konstaterat att det inte är några högstående människor som kommenterar detta. Det är väldigt dumma människor, som man kan tuta i nästan vad som helst. De behöver inga belägg, när någon säger att det är så och det läggs på stämningsfull bakgrundsmusik.

Kolla Anjos story och hans repost av följare som hyllar filmen. Går man in på deras profiler ser man. Det är fan samma människa trots olika konton. Ensamstående, alltid med en unge i famnen. Är det den här världen mödrar vill att deras barn ska växa upp i? Där våldtäktsmän som förgriper sig på barn kan bli rentvådda bara de har god ekonomi och kontakter?

Jag kan lova att ingen med någon som helst förståelse för detta ämne hade tyckt att den här filmen är bra. Det är bara en driva underbegåvade människor som aldrig tänker utan bara känner en massa saker som har positiva saker att säga om den här rullen.
Citera
2025-03-02, 10:24
Avslutad
Citat:

Folk som har synpunkter på Anjos film har inte rimlig kritik och en grundläggande förståelse för ämnet. Nej, de är avundsjuka.

Man förstår hur han så enkelt kan slå ifrån sig allt. Han går in med en inställning att alla som är av en annan åsikt har dåliga intentioner från början, för de är avundsjuka på honom. Därför behöver han inte ta någon kritik på allvar. Han har ju en driva idioter som tycker filmen är bra, och det är det enda som betyder något. Trots att det räcker med att kolla upp ett handfull konto för att förstå att personerna som skriver så till honom inte har någon som helst förståelse för juridik.

Han är en bräcklig jävla mupp, och jag ser framemot att se Axel Öhman plocka isär hans klappkassa film på sin stream ikväll.

När nån måste upprepa hur mycket stöd dom har kan det vara ett tecken på hur förkrossade dom är över motsatsen.
Sen att avfärda kritiker som avundsjuka istället för att ta kritiken på allvar är bara ett tafatt försök att rationalisera bort kritiken.
"Backa varandra" och sånt är hans försök att skapa en vi och dom-känsla. Anjo känner sig hotad och behöver samla sin armé av IQ-befriade mammisar och annat pack.

Anjo skriver att han "inte kommer ge dom mer av min tid eller energi", men bara genom att skriva detta inlägg har han redan gjort just det. Det visar ju att kritiken uppenbart påverkat honom haha.

"Nu tar vi över 2025 oxå"

Den store journalisten borde lära sig att det stavas "också".
Känns förövrigt som en påklistrad optimistisk fras, nästan manisk, som försöker maskera nederlaget med framtidstro. Det blir en överkompensation snarare än en genuin segerkänsla.

Sen fattar jag inte hur han både ska "luta sig tillbaka" och samtidigt "ta över 2025".

Anjo är totalt rökt nu. Det får bli vloggar från olika lekland och skit och kladdiga besök på Donken. Det kanske drar in lite deg. Men bäst vore såklart om både han och Lisen skriver in sig på Arbetsförmedlingen.
Citera
2025-03-02, 10:26
Medlem
moralhoras avatar
Jag säger om och om igen: gammelmedia behöver gå in och räta upp den här skiten. Detta är inte okej. Detta är i princip det värsta med "nymedia". Idioter kan skada andra rätt rejält - och tjäna pengar på det.
Citera
2025-03-02, 10:27
Medlem
Citat:

Kolla vad för folk det är dom kommenterar på hans senaste youtube film. Mest kvinnor verka det som.
Citera
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Hahahahaha. 273 kommentarer på hans senaste jootoobvideo.
Han måste raderat upp mot 1000.

Det kostar på att vara en värdelös jootober som måste radera kommentarer för att få leva kvar i sin alternativa verklighet där han är Anjovis Josefsson.

Ridå.
Bad han inte om kritik dessutom? Han skriver som jockiboi på stories och tackar för all kärlek han mottagit. Nu är det hans tur att stå i rampljuset, tror han. Han säger att han visste att videon skulle vara en vattendelare och påstår att den har gått hem mycket bättre än vad han hade trott. Allt för att lura i sin följare att det var en hit.
Citera
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Han är inte oskyldig, det är. Tydligt. Vi har domstolar just för den anledningen, för att reda ut skulden.

Många jurister och experter anser att det är ett rent lotteri i många våldtäktsdomar eftersom det oftast handlar om ord mot ord.
Citera
2025-03-02, 10:30
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
När nån måste upprepa hur mycket stöd dom har kan det vara ett tecken på hur förkrossade dom är över motsatsen.
Sen att avfärda kritiker som avundsjuka istället för att ta kritiken på allvar är bara ett tafatt försök att rationalisera bort kritiken.
"Backa varandra" och sånt är hans försök att skapa en vi och dom-känsla. Anjo känner sig hotad och behöver samla sin armé av IQ-befriade mammisar och annat pack.

Anjo skriver att han "inte kommer ge dom mer av min tid eller energi", men bara genom att skriva detta inlägg har han redan gjort just det. Det visar ju att kritiken uppenbart påverkat honom haha.

"Nu tar vi över 2025 oxå"

Den store journalisten borde lära sig att det stavas "också".
Känns förövrigt som en påklistrad optimistisk fras, nästan manisk, som försöker maskera nederlaget med framtidstro. Det blir en överkompensation snarare än en genuin segerkänsla.

Sen fattar jag inte hur han både ska "luta sig tillbaka" och samtidigt "ta över 2025".

Anjo är totalt rökt nu. Det får bli vloggar från olika lekland och skit och kladdiga besök på Donken. Det kanske drar in lite deg. Men bäst vore såklart om både han och Lisen skriver in sig på Arbetsförmedlingen.

Ta över 2025 😱 satte frukosten i halsen.

Lisen har redan ett heltidsjobb, det är att boosta en bäbi i mjukiskläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in