Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
https://ibb.co/C5bDRsmc
Folk som har synpunkter på Anjos film har inte rimlig kritik och en grundläggande förståelse för ämnet. Nej, de är avundsjuka.
Man förstår hur han så enkelt kan slå ifrån sig allt. Han går in med en inställning att alla som är av en annan åsikt har dåliga intentioner från början, för de är avundsjuka på honom. Därför behöver han inte ta någon kritik på allvar. Han har ju en driva idioter som tycker filmen är bra, och det är det enda som betyder något. Trots att det räcker med att kolla upp ett handfull konto för att förstå att personerna som skriver så till honom inte har någon som helst förståelse för juridik.
Han är en bräcklig jävla mupp, och jag ser framemot att se Axel Öhman plocka isär hans klappkassa film på sin stream ikväll.
När nån måste upprepa hur mycket stöd dom har kan det vara ett tecken på hur förkrossade dom är över motsatsen.
Sen att avfärda kritiker som avundsjuka istället för att ta kritiken på allvar är bara ett tafatt försök att rationalisera bort kritiken.
"Backa varandra" och sånt är hans försök att skapa en vi och dom-känsla. Anjo känner sig hotad och behöver samla sin armé av IQ-befriade mammisar och annat pack.
Anjo skriver att han "inte kommer ge dom mer av min tid eller energi", men bara genom att skriva detta inlägg har han redan gjort just det. Det visar ju att kritiken uppenbart påverkat honom haha.
"Nu tar vi över 2025 oxå"
Den store journalisten borde lära sig att det stavas "också".
Känns förövrigt som en påklistrad optimistisk fras, nästan manisk, som försöker maskera nederlaget med framtidstro. Det blir en överkompensation snarare än en genuin segerkänsla.
Sen fattar jag inte hur han både ska "luta sig tillbaka" och samtidigt "ta över 2025".
Anjo är totalt rökt nu. Det får bli vloggar från olika lekland och skit och kladdiga besök på Donken. Det kanske drar in lite deg. Men bäst vore såklart om både han och Lisen skriver in sig på Arbetsförmedlingen.