2025-03-02, 01:01
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tror ni Anjo tar till sig av kritiken eller är han för sinnessjuk för att fatta?
Nej. Jag tror att han sitter och väntar på telefonsamtal från TV4 om att de vill ha han som gäst i morgonsoffan på måndag.

Han har inte en blek om hur urusel hans Mockumentär är.

Ridå.
Citera
2025-03-02, 01:01
Medlem
vichy6s avatar
Anna är en misslyckad mamma. Ja?

Antonio sägs er ju det. Pappan är Coco!!!!!
Citera
2025-03-02, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Då återstår Motherless.com där Rask laddar upp sina filmer.

Vimeo kan förmodligen försöka kräva en kreatör på pengar för att ha godkänt användarpolicyn och trots det i berått mod, ha postat ett för vimeos varumärke, skadligt innehåll.

Läser igenom avtalet nu.
Citera
2025-03-02, 01:02
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Nej. Jag tror att han sitter och väntar på telefonsamtal från TV4 om att de vill ha han som gäst i morgonsoffan på måndag.

Ridå.
Skitdålig? Usel.
Citera
2025-03-02, 01:03
Medlem
moralhoras avatar
Ärligt talat säger denna dokumentär inte mycket.
Så länge den inte sprids så lär den förbli irrelevant då den inte skadar någon.

Med det sagt - enligt vissa är det ett mästerverk? Finns det följare som tycker detta?
Citera
2025-03-02, 01:04
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Ridå.
Han har blivit fullständigt galen efter alla kommentarer från hans efterblivna fans.

Såg att någon skrev bästa dokumentären som gjorts, 10 av 10. Man blir ju mörkrädd för fan

Kanske kan åklagaren banka lite vett i chipsskallen.
Citera
2025-03-02, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
men det finns två systrar, det var väl inte åldringsrånaren som var med i filmen?
Det var därför skrev jag väl. Någon skrev att det var Felicia som pratar i filmen (jag har lyssnat på hela, inte tittat på allt) och jag tror att det är hon som är dömd för rån eller stöld mot äldre.

Lång tid sedan jag läste om det. Det har i samband med att Chrippas dotter började bo över mycket hos Book.

Edit: det var Felicia Book som dömdes och det var rubricerat som stöld. Hela rättegången
https://m.youtube.com/watch?v=QihSou0fiQY
Senast redigerad av Pallal 2025-03-02 kl. 01:17.
Citera
2025-03-02, 01:09
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han har blivit fullständigt galen efter alla kommentarer från hans efterblivna fans.

Såg att någon skrev bästa dokumentären som gjorts, 10 av 10. Man blir ju mörkrädd för fan

Kanske kan åklagaren banka lite vett i chipsskallen.
Hans följare har nog inte sett så många dokumentärer förut. De kanske är helt förtrollade av snyftmusiken och krokodiltårarna. De hade nog trott att Hitler lever och bor i Gävle om någon gjorde en dokumentär om det.
Citera
2025-03-02, 01:12
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Hans följare har nog inte sett så många dokumentärer förut. De kanske är helt förtrollade av snyftmusiken och krokodiltårarna. De hade nog trott att Hitler lever och bor i Gävle om någon gjorde en dokumentär om det.

Återigen. Se hur skit som Making a Murderer lyckades trollbinda en hel värld.

Brottsdokumentärer funkar, tyvärr. Man får helt enkelt gå ut och debunka, debunka, debunka.
Citera
2025-03-02, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
han repostar alla inlägg där folk berömmer filmen men undra hur många som sågat den.

Printscreena de som hyllar den.
Flashback behöver veta!
Citera
2025-03-02, 01:14
Medlem
Undra om han seriöst hörde av sig till streaming plattformar med denna skiten??!
Citera
2025-03-02, 01:31
Medlem
Antonio: ”Så jag ställde spriten här och groggvirket här”
5 min senare
”Nä jag drack nästan ingenting för det var inte min sprit”

Anki tar det som en sanning, vinklad cringe ”dokumentär”.

Åldringsrånaren menar att hon sett Robin lukta på sina fingrar efter våldtäkten och sagt att det luktar fitta. Hon ljuger lika mycket som hon gjorde i rättegången när hon stal en gammal kvinnas guldsmycken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in