2025-03-02, 00:38
Medlem
moralhoras avatar
Jag sitter och pausar och orkar inte,

Men nu sitter Anna och yrar om att Antonio blivit mordhotad av en grabb, vilket fick dom att åka hem till denne och denne sade till slut förlåt. Vilket fick Antonio att inte polisanmäla grabben i fråga.

Och jag undrar mest - och?!
Citera
2025-03-02, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag sitter och pausar och orkar inte,

Men nu sitter Anna och yrar om att Antonio blivit mordhotad av en grabb, vilket fick dom att åka hem till denne och denne sade till slut förlåt. Vilket fick Antonio att inte polisanmäla grabben i fråga.

Och jag undrar mest - och?!

Kanske hade varit läge att då också ta upp att Antonio hotade en målsägande och hennes familj efter att hon anmält honom för sexuellt ofredande. Han dömdes både för det och olaga hot.

_
Citera
2025-03-02, 00:43
Medlem
Kickassfarsans avatar
Först blir Bajsbaronen anmäld och nu Anjo, det här året blir bara bättre och bättre.

Tror ni Bajshögen kommer tillåtas vara kvar på yt efter förtalsdom nr.2?

Tror ni Anjo tar till sig av kritiken eller är han för sinnessjuk för att fatta?
Citera
2025-03-02, 00:45
Medlem
vichy6s avatar
Anjo har begränsat svar nu även från följare.

Det beror såklart inte på att han är magisk. Det är kritik han duckar.

Och jag kommer göra min grej. Min syster blev våldtagen!
Citera
2025-03-02, 00:46
Medlem
Anjo bryter mot Vimeos begränsningar gällande vad som går publiceras på följande punkter

5.2 Content Restrictions
You may not submit any content that:
Is defamatory

Depicts or encourages self-harm or suicide

Depicts sexualized violence, including rape

Contains claims that a real-world tragedy did not occur

Contains false or misleading information (including fake news, deepfakes, propaganda, or unproven or debunked conspiracy theories) that creates a serious risk of material harm to a person, group, or the general public; or Violates any applicable law.

Please see the Vimeo Guidelines for guidance on how we interpret these terms.

5.3 Code of Conduct
Act in a deceptive manner

Harass or stalk any person

Harm or exploit minors

Engage in any unlawful activity

https://vimeo.com/terms#acceptance
Senast redigerad av Pallal 2025-03-02 kl. 00:55.
Citera
2025-03-02, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Först blir Bajsbaronen anmäld och nu Anjo, det här året blir bara bättre och bättre.

Tror ni Bajshögen kommer tillåtas vara kvar på yt efter förtalsdom nr.2?

Tror ni Anjo tar till sig av kritiken eller är han för sinnessjuk för att fatta?

Alla dessa kreatörer, sekten eller antagonister som Lokal, Chrippa osv tillför 0 till att skapa ett bra klimat. Och dessa kollar även ungdomar på och ser upp till.
Citera
2025-03-02, 00:48
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Alla dessa kreatörer, sekten eller antagonister som Lokal, Chrippa osv tillför 0 till att skapa ett bra klimat. Och dessa kollar även ungdomar på och ser upp till.

Bra läge att rensa och ta av clownnäsa.
Citera
2025-03-02, 00:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Anjo bryter mot Vimeos terms of use på följande punkter

5.2 Content Restrictions
Is defamatory

Contains false or misleading information (including fake news, deepfakes, propaganda, or unproven or debunked conspiracy theories) that creates a serious risk of material harm to a person, group, or the general public; or Violates any applicable law.

Då återstår Motherless.com där Rask laddar upp sina filmer.
Citera
2025-03-02, 00:49
Medlem
0.1s avatar
Jag trodde åtminstone att anjos film skulle ha någon liten twist så att han skulle kunna knäppa alla kritiker på näsan. "Haha min film var inte alls helt värdelös, bara liiiite värdelös där fick ni!" Men istället blev det ännu värre? Hur kan han vara så jävla värdelös och varför var han så kaxig när filmen var ännu värre än alla hade trott? Han måste ha något fel i hjärnkontoret den där McAnjo.
Citera
2025-03-02, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Jag trodde åtminstone att anjos film skulle ha någon liten twist så att han skulle kunna knäppa alla kritiker på näsan. "Haha min film var inte alls helt värdelös, bara liiiite värdelös där fick ni!" Men istället blev det ännu värre? Hur kan han vara så jävla värdelös och varför var han så kaxig när filmen var ännu värre än alla hade trott? Han måste ha något fel i hjärnkontoret den där McAnjo.
han repostar alla inlägg där folk berömmer filmen men undra hur många som sågat den.
Citera
2025-03-02, 00:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Den är helt jävla värdelös.
Det är mest han som högläser och står och flummar i sina egna tankar, växlat med en fullständigt ovikdommande intervju med Felicia och så gråt och snyft från Antonio och hans pappa.
Vad är detta för skit.

Edit
Det enda han bevisar är hur jävla dysfunktionell familjen Book är där det är gap och skrik och slängs könsord på varandra.
Senast redigerad av micro113 2025-03-02 kl. 00:56.
Citera
2025-03-02, 01:00
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Anjo bryter mot Vimeos begränsningar gällande vad som går publiceras på följande punkter

5.2 Content Restrictions
Is defamatory

5.3 Code of Conduct
Act in a deceptive manner

Harass or stalk any person

Harm or exploit minors

Engage in any unlawful activity

Då hoppas jag du kontaktar vimeo, chipstutten måste stoppas till varje pris!

Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja det är förjävligt, man vill ju bara ta tag i dessa avskum som Antonios farsa gjorde i honom i mockumentären och utdela örfil efter örfil tills kinderna blöder och tårarna rinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in