2025-03-02, 00:18
Medlem
Carl S Bergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josseskristus
Du är inte vidare fyndig när du försöker förolämpa mig.

Är du lågbegåvad? Kan du inte komma på något bättre?

Du kan få några rubel av mig om du försöker lite hårdare.

"Trumputinkramarna är så depraverade från sex att de finner honom het."

Är detta fyndigt då menar du..?
Citera
2025-03-02, 00:21
Medlem
redbullosodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Shit! Mycket på gång förstår jag. Det märks att du inte bor i Ryssland för du har ingen aning.
Ryssarna har verkligen ingen aning, de kommer hamna i Gulag igen. Tror du kommer trivas där, kan få mycket kärlek från kosackerna.
Inom ett halvår har du obotlig TBC.
Citera
2025-03-02, 00:22
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Tveksamt att du var vuxen då om du vidhåller att händelserna 1989 och därefter inte var ett radikalt skifte och kalla krigets slut.

Till saken: Varför brådskar freden nu?

Kalla kriget var ju egentligen bara ett uttryck för terrorbalansen. Jag var närmare 40 år 1989.

---

Varför vill du inte ha fred?
Citera
2025-03-02, 00:24
Medlem
redbullosodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Kalla kriget var ju egentligen bara ett uttryck för terrorbalansen. Jag var närmare 40 år 1989.

---

Varför vill du inte ha fred?
Fred på Rysslands villkor är ingen fred, Ryssland ska bli en Kinesisk provins och Europa tar hand om Europa.
Ska bli skönt att slippa königsberg, Leningrad och Murmansk.
Citera
2025-03-02, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tor-Odensson
Nervös? Han såg ju helt lugn ut. Trump, som är tyska för trumpinne, "Drumpftheller" och därmed är ett tyskt namn, och JD med det fula vecket emellan ögonbrynen som får honom att likna en kackerlacka, skriker på Zelensky, som inte höjer rösten alls. Du måste också utgå ifrån, att Zelensky inte har engelska som modersmål.
Jag håller med, Z borde ha haft en tolk istället för att försöka mumla öststatsengelska med amerikanerna. Tolken kunde då han översatt och sagt: You are a bitch, till vicepresident Vance.
Citera
2025-03-02, 00:33
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Nu är det heller inte längre fred det handlar om utan en tillfällig vapenvila så Putin kan fylla på sin stridsmakt.
Haha herregud så efterblivet. Ryssland har varit tydliga med att de inte är intresserade av någon tillfällig vapenvila.
Citera
2025-03-02, 00:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av redbullosoda
Ryssarna har verkligen ingen aning, de kommer hamna i Gulag igen. Tror du kommer trivas där, kan få mycket kärlek från kosackerna.
Inom ett halvår har du obotlig TBC.

Finns Gulag? Har Gulag funnits? Du vet att inga bevis finns för att Gulag ens har existerat och att allt Solsjentszin skrev om är lögn, från början till slut.

Min slutsats: Gulag har nog aldrig funnits men det kan ha funnits arbetsläger för såna som dig.
Citera
2025-03-02, 00:37
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Varför vill du ha krig?

Det är bara din herre Putin som vill ha krig. Och sitt krig det fick han! Tre år har gått och tre till lär följa. Sedan är dags för presidentval igen i USA och Ryssland är kört i botten.

Därför var det väldigt bra att Zelenskyj läste fulspelet. Trump gjorde en missbedömning och Putin blev mötets stora förlorare (trots att han inte ens var där) och därför måste vi nu stå ut med er ryzztrolls klagosång här…
Citera
2025-03-02, 00:40
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Haha herregud så efterblivet. Ryssland har varit tydliga med att de inte är intresserade av någon tillfällig vapenvila.
Så du tror Trump pratar i nattmössan även om detta?
Det tror inte jag, Ryssland behöver tid och Trump har lovat att häva sanktioner samt återigen investera i Ryssland och detta är just vad Putin drömmer våta drömmar om.

I så fall kan de vara redo att ta sig an europa innan europa hunnit komma igång med sin upprustning ordentligt och gå till attack mot Finland, Baltikum, Polen, Moldavien samt Ukraina igen inom en tioårsperiod.
Citera
2025-03-02, 00:41
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullosoda
Ukraina har enormt starkt stöd i Europa, USA är föraktade. De plundrar en av Europas fattigaste stater på 500 miljarder. Vance och Trump har i stort sett splittrat NATO. De kommer hjälpa Ryssland om det smäller. Trump är med i ryska maffian i Brighton beach dvs GRU.

Att USA vill ha betalt för sina tjänster av länder med tvivelaktig betalningsförmåga är inget nytt.

Britterna fick betala med guld för WW2.

Ukraina med brytnings rättigheter.

Take it or leave it.

Winston Churchill valde att betala med guld o driva kriget mot Nazityskland. Det sägs att han kunde ha kommit billigare undan om han gjort upp med Hitler.

Alla krig är olika. Alla ledare måste ta beslut. Med tid så får man avgöra om de var rätt.
Citera
2025-03-02, 00:43
Medlem
Storstark68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Så istället för att skriva något sakligt, klistrar du in någon annan aktivists åsikter.

Och du orkar inte ens ha en åsikt om det faktum att en psykopat håller på att förgöra en fri stat i Europa. Du kommer aldrig att förstå hur ynklig och lydig du är för en genomrutten putlerist.
Citera
2025-03-02, 00:48
Medlem
cerns avatar
Det är inte bara pressträffen som urartade utan även denna tråden också jisses!

Aja jänkarna fick va de röstade på skålart. Jag tror Z skiter i USA och en deal nu och fortsätter kriga på med stöd från Sverige och alla andra EU-Länder.

Trist med mera pengar för krig men kan inte lösa så vanliga arbetare får bra pension och sjukvård.
Det är skamligt hela soppan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in