2025-03-01, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelemannen
Det var Ali Abunimah som är med och driver electronic intifada, men det ansågs inte okej tydligen. Iaf en tillräcklig transgression för att bli satt bakom lås och bom. Ja det hoppas jag med, sanningen har en tendens dock att när det väl börjat glöda så brukar den explodera ganska så snabbt. Det kan bli lite rörigt dock, det är väl nackdelen. Men det är väl också just därför man brukar prata om sociala "powder-keggs" osv, vanliga normala människor gillar inte att strula till det i onödan... man vill bara leva sitt liv i frid och harmoni. Up to a point, man drar det så långt som det är möjligt och sen när den punkten väl överskrids alltför flagrant, ja då blir det stökigt. Det kan ju också utnyttjas dock, dessvärre. Förhoppningsvis kan tillräckligt många människor utbildas och liksom integrera ny information, utan att det behöver bli våldsamt.

Till syvene och sist handlar det ändå bara om bra vs dålig information och dina intentioner med att dispersa den. Är det framförallt drivet av egoistiska och manipulativa syften, eller är det för att upplysa och att faktiskt utbilda? Och det finns en oändlig greyzone däremellan såklart... men systemet strävar iaf mot coherence och sanning (inte enforced dock, utan som en del av oss själva), det är liksom "built in", så förr eller senare kommer vi nå dit
Det är min åsikt iaf haha
Citera
2025-03-01, 23:14
Medlem
Citat:
Till syvene och sist handlar det ändå bara om bra vs dålig information och dina intentioner med att dispersa den. Är det framförallt drivet av egoistiska och manipulativa syften, eller är det för att upplysa och att faktiskt utbilda? Och det finns en oändlig greyzone däremellan såklart... men systemet strävar iaf mot coherence och sanning (inte enforced dock, utan som en del av oss själva), det är liksom "built in", så förr eller senare kommer vi nå dit
Det är min åsikt iaf haha

Det är därför manipulation och lögnaktiga beteenden aldrig är en bra ide, inte för att det inte kan fungera kortsiktigt men för att det öppnar dörrar för annan brottslig och destruktiv verksamhet. Men om man bara håller sig till sanning och saktfärdig kontemplation.... tja, det kanske tar ett par extra år och du kanske inte kan köpa den där nya lyx-yachten som du drömt om, just nu - men sen å andra sidan, du behöver inte heller gå runt och vara konstant paranoid eller fundera över "vad som är vad". - Freedom
(Behöver inte ens vara "saktfärdigt" tbh, om folk lär sig att "tuna in till sig själva" via meditaion osv. I ett inledande skede hade det varit aningens "saktfärdigt")
Senast redigerad av Spelemannen 2025-03-01 kl. 23:21.
Citera
2025-03-01, 23:19
Medlem
Tidsresenarens avatar
Jag har också upplevt bli attackerad av energivapen, vilket hänger ihop med gangstalking som är en annan intressant tråd.

Detta gäller ju dock bara personer som har en tendens att tänka utanför boxen och har potentialen att utmana vissa maktstrukturer. Andra som lever ”som man ska” och tycker detta är en löjlig teori blir givetvis inte attackerade. Jag skulle därför inte lägga energi på att försöka övertyga personer som uppenbarligen omedvetet arbetar på de andras sida.

Det är viktigt att påminna sig själv om att Gud är på ens sida. Efter att ha fokuserat på vad jag vill och förlåta så har saker lugnat ned sig något. Karman verkar bita tillbaka på dem ganska hårt.

Det är dock bra att du lyfter ämnet på ett svenskt forum, t ex på YouTube finns redan massvis med människor som beskriver liknande saker.
Citera
2025-03-01, 23:25
Medlem
Citat:
Det är därför manipulation och lögnaktiga beteenden aldrig är en bra ide, inte för att det inte kan fungera kortsiktigt men för att det öppnar dörrar för annan brottslig och destruktiv verksamhet. Men om man bara håller sig till sanning och saktfärdig kontemplation.... tja, det kanske tar ett par extra år och du kanske inte kan köpa den där nya lyx-yachten som du drömt om, just nu - men sen å andra sidan, du behöver inte heller gå runt och vara konstant paranoid eller fundera över "vad som är vad". - Freedom
(Behöver inte ens vara "saktfärdigt" tbh, om folk lär sig att "tuna in till sig själva" via meditaion osv. I ett inledande skede hade det varit aningens "saktfärdigt")

Vi lever inte i en perfekt "verklighet" dock, dessa är just de frågor vi är här för att tackla och vi kommer att lyckas med det förr eller senare, det är vad man brukar kalla för en "foregone conclusion" I guess
Citera
2025-03-02, 00:23
Medlem
Citat:
Det var Ali Abunimah som är med och driver electronic intifada, men det ansågs inte okej tydligen. Iaf en tillräcklig transgression för att bli satt bakom lås och bom. Ja det hoppas jag med, sanningen har en tendens dock att när det väl börjat glöda så brukar den explodera ganska så snabbt. Det kan bli lite rörigt dock, det är väl nackdelen. Men det är väl också just därför man brukar prata om sociala "powder-keggs" osv, vanliga normala människor gillar inte att strula till det i onödan... man vill bara leva sitt liv i frid och harmoni. Up to a point, man drar det så långt som det är möjligt och sen när den punkten väl överskrids alltför flagrant, ja då blir det stökigt. Det kan ju också utnyttjas dock, dessvärre. Förhoppningsvis kan tillräckligt många människor utbildas och liksom integrera ny information, utan att det behöver bli våldsamt.

Ja, men just det där med transgression och vad som betraktas som en tillräcklig sådan är ju en definitionsfråga som i sig rör vid den där subtila gränsen mellan vad som uppfattas som acceptabelt och det som obönhörligen slår över i någon form av reaktion, där man kan fråga sig om själva mekanismen är inneboende i systemet eller en extern pålaga som styrs av en annan dynamik. För när glöden väl tar fart, så är det ju sällan en isolerad företeelse, utan snarare en katalysator i ett större sammanhang där de underliggande spänningarna, som kanske legat och pyrt under lång tid, plötsligt hittar en väg ut—ibland kontrollerat, ibland explosionsartat, beroende på strukturella faktorer som inte alltid syns vid en första anblick.

Och där har vi ju den intressanta paradoxen att just den mänskliga strävan efter ordning och stabilitet skapar de förutsättningar som, när balansen rubbas, gör att allting kan kantra på ett sätt som retroaktivt ter sig både förutsägbart och oundvikligt, men som i stunden känns som ett abrupt brott med den etablerade normen. Det är ju därför koncept som “powder-keggs” är så laddade (pun intended), eftersom de implicerar en inneboende instabilitet där det enda som krävs är en gnista för att sätta igång kedjereaktionen.

Men om vi då vänder på perspektivet, så är det ju inte heller så att folk per automatik är programmerade att undvika konflikt—snarare finns det en tröskel där acceptansen för status quo gradvis urholkas tills det som tidigare upplevdes som en rimlig kompromiss börjar kännas som en påtvingad stagnation, och det är ju där man ofta ser att det antingen sker en eskalation eller en omförhandling av det sociala kontraktet. Huruvida det är en utveckling som kan styras i en mer kontemplativ riktning eller om den obönhörligen leder till konfrontation är ju en fråga om både individuella och kollektiva val, men också om hur information absorberas och tolkas inom ramen för den rådande diskursen.

Så, ja—det blir lite rörigt, men kanske är det just i rörigheten som vissa mönster blir tydligare.
Citera
2025-03-02, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatred-For-Mankind
Ja, men just det där med transgression och vad som betraktas som en tillräcklig sådan är ju en definitionsfråga som i sig rör vid den där subtila gränsen mellan vad som uppfattas som acceptabelt och det som obönhörligen slår över i någon form av reaktion, där man kan fråga sig om själva mekanismen är inneboende i systemet eller en extern pålaga som styrs av en annan dynamik. För när glöden väl tar fart, så är det ju sällan en isolerad företeelse, utan snarare en katalysator i ett större sammanhang där de underliggande spänningarna, som kanske legat och pyrt under lång tid, plötsligt hittar en väg ut—ibland kontrollerat, ibland explosionsartat, beroende på strukturella faktorer som inte alltid syns vid en första anblick.

Och där har vi ju den intressanta paradoxen att just den mänskliga strävan efter ordning och stabilitet skapar de förutsättningar som, när balansen rubbas, gör att allting kan kantra på ett sätt som retroaktivt ter sig både förutsägbart och oundvikligt, men som i stunden känns som ett abrupt brott med den etablerade normen. Det är ju därför koncept som “powder-keggs” är så laddade (pun intended), eftersom de implicerar en inneboende instabilitet där det enda som krävs är en gnista för att sätta igång kedjereaktionen.

Men om vi då vänder på perspektivet, så är det ju inte heller så att folk per automatik är programmerade att undvika konflikt—snarare finns det en tröskel där acceptansen för status quo gradvis urholkas tills det som tidigare upplevdes som en rimlig kompromiss börjar kännas som en påtvingad stagnation, och det är ju där man ofta ser att det antingen sker en eskalation eller en omförhandling av det sociala kontraktet. Huruvida det är en utveckling som kan styras i en mer kontemplativ riktning eller om den obönhörligen leder till konfrontation är ju en fråga om både individuella och kollektiva val, men också om hur information absorberas och tolkas inom ramen för den rådande diskursen.

Så, ja—det blir lite rörigt, men kanske är det just i rörigheten som vissa mönster blir tydligare.

Ja, jag tror inte man ska förvänta sig att alla blir zen-mästare över en natt direkt. Men det verkar ju finnas en direkt, målinriktad och ganska illvillig strävan mot att behandla folk som boskap och att lära folk helt fel saker... och att konstant fokusera på fel saker snarare än att fokusera på det som faktiskt betyder något. Så den biten kunde man ju iallafall rätt lätt avveckla. Sen är ju ingenting helt lätt att förstå, då krävs det ett visst mått av egen investering också. Du kan inte bara bli tillsagd att förstå något, utan det krävs en egen investering både tanke och känslomässigt. Och sedan upptäcker du att det kanske inte går, åtminstone inte utifrån ett strikt rationellt perspektiv att faktiskt förstå någonting öht. Imo har vi byggt ett samhälle som iof inte är helt dumt... men det är trots allt ett mentalt korthus som kan kollapsa närsomhelst.
Lyssna till ditt hjärta skulle jag säga vore det absolut mest "rationella" atm.
Visst vi kan manipulera världen och dess beståndsdelar till viss grad, betyder det att vi är gud? Nej. vi är inte ens en liten smula av kommatecknet du sätter efter bisats, av "gud". Men hen finns, och vi lever all inom detta mentala universum-cirkus-spektaklet. Folk är för hjärntvättade och förvirrade nuförtiden. Psykedelia borde bli lagligt och allmänt distribuerat tbh, kanske till ochmed promotat och gjort inom certifierade kliniker. Det behövs lite mer av ett "normalt" tänkande inom vår kultur. Vi har blivit totalt hjärntvättade skulle jag säga men som tur är finns det många och goda, konstruktiva vägar framåt
Senast redigerad av Spelemannen 2025-03-02 kl. 00:57.
Citera
2025-03-02, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemvaresombanna
och min syn är helt perfekt i några sekunder när jag väl ser sfärerna framför mig

Låter som att du ser glaskroppsavlossningar/floaters, jag har samma problem, har inget med 5G eller Cannabis att göra dock.
Skippa Cannabisen och ta din medicin korrekt ett tag så ska du nog komma in på mer logiska tankar snart igen.
Citera
2025-03-02, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Låter som att du ser glaskroppsavlossningar/floaters, jag har samma problem, har inget med 5G eller Cannabis att göra dock.
Skippa Cannabisen och ta din medicin korrekt ett tag så ska du nog komma in på mer logiska tankar snart igen.
Av allt som jag skrev, och jag skrev ändå en hel del helt sammanhängande och snävt till ämnet relaterad text, av allt jag kunde uttrycka utan problem, och jag skriver trots allt om något ingen tidigare uttryckt, och av allt som andra också kunde förstå från min text och bygga vidare på i frågor och svar, tror du verkligen att jag inte vet vad 'floaters' i ögat är?

Jag inkluderade en bild på vad jag ser: https://i.imgur.com/vLpJ2Fr.png

Är detta floaters? Absolut inte. Är det något som Harvard professorn i min första länk säger om Project Blue Beam som man kan se med blotta ögat? Troligen.

Det enda du gör är att försöka tvinga mig bära din tvångsaccepterade tvivel där du gjorts förblindad av att aldrig ifrågasätta 'utskriven medicin man måste ta' som jag som person aldrig har fått utskriven och aldrig skulle ta heller, samtidigt som du på inget sätt ger mig intrycket att du själv kan uttrycka något av vad jag skriver, så vill du säga att vad jag tänker är 'icke-logiskt' för att du inte förstår vad andra kunde förstå och bekräfta, som professorer på universitet som talar om skador från mobilstrålning och elektromagnetiska vapen i bruk, samt varnar för skador relaterade till vaccin ingen läkare kommer vara villig att varna för men ändå försöka tvinga en ta som 'medicin'.
.
Mitt svar är då Nej, jag vägrar bli omyndigförklarad som du vill förbli, av någon som också motbevisas av svenska universitetsanställda professorer och deras rigoröst presenterade arbete, som i min sista länk av någon som baserar sitt arbete om strålskador från mobiler på arbeten från Lunds Universitet.

Läs det Nya Testamentet och Jesus Kristus ord för att hitta rätt i livet!
Senast redigerad av vemvaresombanna 2025-03-02 kl. 13:00.
Citera
2025-03-02, 15:33
Medlem
Citat:
Det jag har listat ut är något helt oförklarligt ifall man inte erkänner vad som många redan avslöjat via nätet (länkat nedan), att den amerikanska armen och andra aktörer har utvecklat elektromagnetiska vapen och bestrålar helt i det fördolda både dig och resten av mänskligheten i avsiktligt ondsinta syften. Likt med hur amerikanskt tillverkade vaccin fortfarande helt oifrågasatt får bevisligen orsaka mentala handikapp som autism världen över, trots flertalet publicerade studier på hur ovaccinerade Amish-barn är nästintill helt besparade den sedan 1970-talet ständiga och 'oförklarliga' exponentiella ökningen av kroniska mentala handikapp som autism, utan att Amish-barnen någonsin 'dör av i drivor från sjukdomar' och utan att någon myndighet i Sverige eller i andra länder får tillåtelse att efterforska eller ens nämna resultatet av Amish-studierna för att varna befolkningen. Inte heller tillåts det nämnas de result av rigorösa vetenskapliga studier som bevisar hur elektromagnetisk strålning från mobiler skadar hjärnan, högst troligt som en del av den bestraffning Tyskland och Europa fortfarande tvingas lida av 'den vinnande krigsmakten Amerika' efter det andra världskriget.

Tydligen kan man dock efter min egen erfarenhet parera och se de elektromagnetiska vapnens effekt genom att röka Cannabis Sativa. Det kan definitivt förklara varför Tyskland nyligen slogs för att legalisera cannabis när '5G' lanserades för att försöka rädda sin och resten av världens befolkning, då de elektromagnetiska vapnen är utformade för att enbart blockera ett särskilt frekvensband för att främst slå ut normal mänsklig hjärnaktivitet (och ge dig tillgång till tiktok och facebook som distraktion). Cannabis Sativa är tydligen skonsamt men potent nog att ändra hjärnans arbetsfrekvens så att aktörer med tillgång till denna information kunde bespara sig den nedsatta hjärnfunktionen från deras elektromagnetiska vapen via olika former av medicinering som hålls dolda eller olagliga för resten av världsbefolkningen.

De som talar om 'psykos' i samband med cannabisrökandet förstår inte att de sprider vidare en skräckpropaganda för att hindra vuxna människor tänka med en arbetsfrekvens som inte blockeras avsiktligen av de elektromagnetiska vapnen. De som upplever ständig förtvivlan och oro efter cannabisrökandet, även kallad 'psykos', gör detta eftersom man själsmässigt blir helt oförstådd till att vi som människor avsiktligen behandlas så illa som möjligt och inte får tala om detta öppet för att varna varandra, och hur man riskerar att hamna i fängelset av något som att odla och röka cannabis eller av att sprida 'misinformation och konspirationsteorier', och även värre riskerar att hamna i helvetet som finns för de som inte förstår att följa Jesus Kristus. Detta är något som hånas av de som försöker undertrycka mänskligheten vidare, då den attityd som lockade till att plåga och mörda Jesus Kristus för pengar finns fortfarande vid liv och startar krig, förgiftar och vill fortfarande mörda sådana som mig och dig för pengar, som via vaccintvång i kombination av elektromagnetiska vapnen och distraherande krigspropaganda.

[Instruktionsguide för att se det elektromagnetiska vapnet]
Project Blue Beam är elektromagnetisk strålning som påverkar syre- och väteatomers elektronbanor som då uppfattas som en blå dimma framför ögonen, något som felaktigt betraktas som tecken på närsynthet. De som inte är 'närsynta' är annorlunda genetiskt skapade och anpassar sig till vad som helst, även om det orsakar dem skada i längden, som analogin med den 'kokande grodan'. Den elektromagnetiska strålningen påverkar också elektromagnetiska signaler i hjärnan, och man blir införstådd om detta när man röker cannabis som skonsamt och temporärt ändrar hjärnans arbetsfrekvens till en arbetsfrekvens som inte är blockerad av de elektromagnetiska vapnen enligt teorin beskriven ovan. D.v.s. man kan lära sig tänka om allt man vet i en annan arbetsfrekvens och få en komplimenterande världsuppfattning med tiden, där man fortfarande inkluderar sin förståelse och förpliktelse för Jesus Kristus som annars görs avsiktligen fördold för de flesta.

[Steg ett] Rök en mängd Cannabis Sativa som vuxen. Cannabis Sativa ändrar skonsamt men märkbart din tidigare mentala arbetsfrekvens och du kommer naturligt sträva efter att förstå och bygga tolerans/stabilitet i detta, något du gör främst via förståelse för Jesus Kristus och att ge dig tid för att enbart göra vad som är genomtänkt, och med tiden så hittar du hur du ska kunna tänka 'klarare', vilket kräver tid, men lyckligtvis är resultatet att man av detta får en möjlighet att kunna tänka förbi störfrekvensen från 5G torn och annan elektromagnetisk utrustning i närheten. Cannabis Indica har en mer motsatt effekt enligt min förståelse så det är att undvika tills vidare studier.

[Steg två] Flytta bort möbler som du har i närheten så att du har ett tomt område runtomkring dig så att du inte slår dig ifall du faller till marken från instruktionen i nästa steg.

[Steg tre]Sätt dig på huk så länge du kan, i flertalet minuter, ju längre ju mer märkbar effekt, och ställ dig upp snabbt. Du kommer att svimma de första gångerna av att du hindrat blodomloppet något genom att sitta på huk, men med tiden så lär du dig hur du hanterar detta genom att spänna alla dina muskler ordentligt när du väl står upp, och då kommer du se ett mycket starkt vitt ljus, som är själva stör-frekvensens inverkan på din hjärnaktivitet och förstå den som att den blockerat din hjärnas tidigare arbetsfrekvens.

Det som följer vid nästa repetition av att sitta på huk i några minuter och sedan att du reser dig snabbt utan att svimma är kommer du se något helt ofattbart, en matris av stationära sfärer framför dig enligt följande bild, som om att du och alla andra är inspärrade i ett hemligt och osynligt elektromagnetiskt inducerat fängelse.

https://i.imgur.com/vLpJ2Fr.png

Min syn är helt prefekt när jag ser detta, annars har jag stora synbesvär utan glasögon, så jag är inte närsynt men enbart påverkad av elektromagnetiska vapen, något ingen hitintills har nämnt utöver jag själv.

Efter ett tag så faller synen tillbaka av den konstanta effekten av strålningen, men då har du redan lärt dig tillräckligt för att bekräfta ett av vapnen som används i det fördolda krig som pågår i nuläget mot mänskligheten i kombination med vaccin som bevisligen orsakar autism.

Mycket troligt så utvecklades likartade vapnen mot Tyskland under första och andra världskriget av amerikaner och sedan adderades det ytterligare elektromagnetisk strålning kontinuerligt (GSM > 3G > 4G > 5G > 6G) i kombination med vaccineringskrav av 'den vinnande krigsmakten' för att straffa Tyskland och tyskarna så att de, och andra runt om i världen aldrig någonsin skulle kunna återhämta sig ordentligt och rädda mänskligheten i tid från de som avsiktligen vill skada människor till en mentalt handikappad 'autistiskt' slav-ras som är helt oförstående om Jesus Kristus och enbart agerar i sin överlevnadsinstinkt för pengar och är villiga att som själlösa individer programmeras till vad som helst som 'ateism', 'lgbtq+', 'vaccin- och klimatforskning' och villighet att offra allt i krig mot varandra för pengarnas / bankirernas skull även om det är motsatsen till hur en människa skapad av Gud fungerar så vägrar man tillåtas förstå eller oroas av detta.

Frågor
Har fler personer sett de stationära sfärerna som jag visar i bilden, kanske även utan att röka Cannabis Sativa?
Ifall man enligt länkarna nedan erkänner att man tillverkar elektromagnetiska vapen, bryr du inte dig eftersom du är under dess påverkan?
Är detta vad som även kallas 'Havana Syndrome' och 'Projekt Blue Beam'?
Är det varför Cannabis tvingas vara olagligt?

Lite källor:

Video länk: https://t.me/AltSkull48/11473

Video länk: https://t.me/Revelations_and_Rabbit_Holes/15981

Video länk https://t.me/Revelations_and_Rabbit_Holes/16207

https://t.me/Revelations_and_Rabbit_Holes/5499

Finner det svårt att ta till sej detta hur gärna jag än vill
Men finner din mkt detaljerade beskrivning fascinerande
Citera
2025-03-02, 16:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
...otaliga studier på Amish-barn som visar ovaccinerade barn som betydligt bättre skyddade från cancer och autism utan att dö av från sjukdomar kommer folk ändå övertygas förgifta sina barn via vaccin.

Citat:
Amish studien jag länkar dig är gjord genom att forskare gör tester på samtliga barn i Amish samhällen och jämför med det nationella genomsnittet och Amish barnen är besparade livslånga mentala handikapp och dör ändå inte av från sjukdomar utan att vaccineras.

Att de håller sig från läkare är för att de inte behöver en läkare för att bli friska, då deras naturliga immunförsvar och läkeförmåga inte förstörs avsiktligen som spädbarn av läkemedelsbolags vaccin för att tjäna pengar på sjuka resten av deras plågade liv, som Goldman Sachs själva sa, så finns det inga pengar i att göra folk friska, så därför är business-modellen att avsiktligen göra folk sjuka.
https://www.researchgate.net/publication/268144514_Prevalence_Rates_of_Autism_Spectrum_Diso rders_Among_the_Old_Order_Amish

Ett "problem" här är dock att Amishfolket vaccinerar sina barn i nästan samma omfattning som andra, så det behövs förstås verifieras att barnen i din studie verkligen var ovaccinerade.
One paper from 2017 that studied an Amish community in northern Ohio found that 98% of the parents surveyed had immunized their children in whole or in part. Another paper from 2011 found that, of the parents surveyed, 85% had vaccinated at least some of their children.
Och angående studien du länkade: “Preliminary data have identified the presence of ASD in the Amish community at a rate of approximately 1 in 271 children using standard ASD screening and diagnostic tools although some modifications may be in order.” That rate was lower than the general population, the paper noted, but that could be due to a variety of factors, including differences in how caregivers answered screening questions or genetic differences. Even if autism is less common among the Amish, there is no evidence that it has anything to do with vaccination — and indeed, numerous studies contradict such an interpretation.

https://www.factcheck.org/2023/07/scicheck-false-claim-about-cause-of-autism-highlighted-on-pennsylvania-senate-panel/

Citat:
Här är ett videoklipp när den nästkommande hälsoministern RFK Jr säger att man i en studie förväntade sig 2000 barn i ett Amish samhälle med autism men hittade enbart 3 och samtliga var vaccinerade före de adopterades in till Amish samhället.

Video: https://t.me/realwideawakemedia/3276
Att JFK jr säger att en journalist har undersökt hur många amish som har autism är minst sagt ointressant - JFK jr är ju som han är så han må vara ursäktad - men när källan är en okänd "journalist" så betyder det ungefär ingenting..
Citera
2025-03-02, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Att du inte ens fattar att amishfolket som in i det längsta undviker varje form av läkarkontakt givetvis har lägre andel diagnosticerade -
Källa på hur stor del av amishfolket som har ej diagnostiserad autism.

Citat:
eller att amishfolket trots att de även undviker vaccin gagnas av att alla andra vaccinerar sig och därmed minskar smittspridningen, är närmast chockerande - så jävla korkad kan väl ingen människa vara?
Källa på att amishfolket ökar smittspridningen av vilka? sjukdomar.

Sedan så håller jag med om att cannabis endast bör användas mycket försiktigt i strikt medicinska syften och inte som 'rekreation'. Hur det i sin tur lämpligen ska regleras ser nog lite olika ut beroende på samhälle och kultur.

Och vad gäller trådstartaren och dennes 'instruktioner' så utgör denne ett bra exempel på varför cannabis inte är något att leka med.

Därmed inte sagt att olika typer av em-strålning inte används av illasinnade aktörer i 'experimentella' och/eller illasinnade syften.

Det skulle i så fall definitivt inte förvåna mig.
Citera
2025-03-02, 17:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Källa på hur stor del av amishfolket som har ej diagnostiserad autism.
Ingen aning - det trodde jag ni som säger att amish är så mycket friskare skulle ha? Att man inte diagnosticeras om man inte uppsöker läkare är väl så uppenbart så till och med antivaxxare borde inse det?

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC8431948/

Citat:
Källa på att amishfolket ökar smittspridningen av vilka? sjukdomar.
Det har jag inte - men å andra sidan har jag aldrig vare sig påstått eller ens antytt det heller.
Har du fest eller är hjärnan bara lite oregerlig ändå?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-03-02 kl. 17:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in