2025-03-01, 15:36
Bannlyst
Det jag har listat ut är något helt oförklarligt ifall man inte erkänner vad som många redan avslöjat via nätet (länkat nedan), att den amerikanska armen och andra aktörer har utvecklat elektromagnetiska vapen och bestrålar helt i det fördolda både dig och resten av mänskligheten i avsiktligt ondsinta syften. Likt med hur amerikanskt tillverkade vaccin fortfarande helt oifrågasatt får bevisligen orsaka mentala handikapp som autism världen över, trots flertalet publicerade studier på hur ovaccinerade Amish-barn är nästintill helt besparade den sedan 1970-talet ständiga och 'oförklarliga' exponentiella ökningen av kroniska mentala handikapp som autism, utan att Amish-barnen någonsin 'dör av i drivor från sjukdomar' och utan att någon myndighet i Sverige eller i andra länder får tillåtelse att efterforska eller ens nämna resultatet av Amish-studierna för att varna befolkningen. Inte heller tillåts det nämnas de result av rigorösa vetenskapliga studier som bevisar hur elektromagnetisk strålning från mobiler skadar hjärnan, högst troligt som en del av den bestraffning Tyskland och Europa fortfarande tvingas lida av 'den vinnande krigsmakten Amerika' efter det andra världskriget.

Tydligen kan man dock efter min egen erfarenhet parera och se de elektromagnetiska vapnens effekt genom att röka Cannabis Sativa. Det kan definitivt förklara varför Tyskland nyligen slogs för att legalisera cannabis när '5G' lanserades för att försöka rädda sin och resten av världens befolkning, då de elektromagnetiska vapnen är utformade för att enbart blockera ett särskilt frekvensband för att främst slå ut normal mänsklig hjärnaktivitet (och ge dig tillgång till tiktok och facebook som distraktion). Cannabis Sativa är tydligen skonsamt men potent nog att ändra hjärnans arbetsfrekvens så att aktörer med tillgång till denna information kunde bespara sig den nedsatta hjärnfunktionen från deras elektromagnetiska vapen via olika former av medicinering som hålls dolda eller olagliga för resten av världsbefolkningen.

De som talar om 'psykos' i samband med cannabisrökandet förstår inte att de sprider vidare en skräckpropaganda för att hindra vuxna människor tänka med en arbetsfrekvens som inte blockeras avsiktligen av de elektromagnetiska vapnen. De som upplever ständig förtvivlan och oro efter cannabisrökandet, även kallad 'psykos', gör detta eftersom man själsmässigt blir helt oförstådd till att vi som människor avsiktligen behandlas så illa som möjligt och inte får tala om detta öppet för att varna varandra, och hur man riskerar att hamna i fängelset av något som att odla och röka cannabis eller av att sprida 'misinformation och konspirationsteorier', och även värre riskerar att hamna i helvetet som finns för de som inte förstår att följa Jesus Kristus. Detta är något som hånas av de som försöker undertrycka mänskligheten vidare, då den attityd som lockade till att plåga och mörda Jesus Kristus för pengar finns fortfarande vid liv och startar krig, förgiftar och vill fortfarande mörda sådana som mig och dig för pengar, som via vaccintvång i kombination av elektromagnetiska vapnen och distraherande krigspropaganda.

[Instruktionsguide för att se det elektromagnetiska vapnet]
Project Blue Beam är elektromagnetisk strålning som påverkar syre- och väteatomers elektronbanor som då uppfattas som en blå dimma framför ögonen, något som felaktigt betraktas som tecken på närsynthet. De som inte är 'närsynta' är annorlunda genetiskt skapade och anpassar sig till vad som helst, även om det orsakar dem skada i längden, som analogin med den 'kokande grodan'. Den elektromagnetiska strålningen påverkar också elektromagnetiska signaler i hjärnan, och man blir införstådd om detta när man röker cannabis som skonsamt och temporärt ändrar hjärnans arbetsfrekvens till en arbetsfrekvens som inte är blockerad av de elektromagnetiska vapnen enligt teorin beskriven ovan. D.v.s. man kan lära sig tänka om allt man vet i en annan arbetsfrekvens och få en komplimenterande världsuppfattning med tiden, där man fortfarande inkluderar sin förståelse och förpliktelse för Jesus Kristus som annars görs avsiktligen fördold för de flesta.

[Steg ett] Rök en mängd Cannabis Sativa som vuxen. Cannabis Sativa ändrar skonsamt men märkbart din tidigare mentala arbetsfrekvens och du kommer naturligt sträva efter att förstå och bygga tolerans/stabilitet i detta, något du gör främst via förståelse för Jesus Kristus och att ge dig tid för att enbart göra vad som är genomtänkt, och med tiden så hittar du hur du ska kunna tänka 'klarare', vilket kräver tid, men lyckligtvis är resultatet att man av detta får en möjlighet att kunna tänka förbi störfrekvensen från 5G torn och annan elektromagnetisk utrustning i närheten. Cannabis Indica har en mer motsatt effekt enligt min förståelse så det är att undvika tills vidare studier.

[Steg två] Flytta bort möbler som du har i närheten så att du har ett tomt område runtomkring dig så att du inte slår dig ifall du faller till marken från instruktionen i nästa steg.

[Steg tre]Sätt dig på huk så länge du kan, i flertalet minuter, ju längre ju mer märkbar effekt, och ställ dig upp snabbt. Du kommer att svimma de första gångerna av att du hindrat blodomloppet något genom att sitta på huk, men med tiden så lär du dig hur du hanterar detta genom att spänna alla dina muskler ordentligt när du väl står upp, och då kommer du se ett mycket starkt vitt ljus, som är själva stör-frekvensens inverkan på din hjärnaktivitet och förstå den som att den blockerat din hjärnas tidigare arbetsfrekvens.

Det som följer vid nästa repetition av att sitta på huk i några minuter och sedan att du reser dig snabbt utan att svimma är kommer du se något helt ofattbart, en matris av stationära sfärer framför dig enligt följande bild, som om att du och alla andra är inspärrade i ett hemligt och osynligt elektromagnetiskt inducerat fängelse.

https://i.imgur.com/vLpJ2Fr.png

Min syn är helt prefekt när jag ser detta, annars har jag stora synbesvär utan glasögon, så jag är inte närsynt men enbart påverkad av elektromagnetiska vapen, något ingen hitintills har nämnt utöver jag själv.

Efter ett tag så faller synen tillbaka av den konstanta effekten av strålningen, men då har du redan lärt dig tillräckligt för att bekräfta ett av vapnen som används i det fördolda krig som pågår i nuläget mot mänskligheten i kombination med vaccin som bevisligen orsakar autism.

Mycket troligt så utvecklades likartade vapnen mot Tyskland under första och andra världskriget av amerikaner och sedan adderades det ytterligare elektromagnetisk strålning kontinuerligt (GSM > 3G > 4G > 5G > 6G) i kombination med vaccineringskrav av 'den vinnande krigsmakten' för att straffa Tyskland och tyskarna så att de, och andra runt om i världen aldrig någonsin skulle kunna återhämta sig ordentligt och rädda mänskligheten i tid från de som avsiktligen vill skada människor till en mentalt handikappad 'autistiskt' slav-ras som är helt oförstående om Jesus Kristus och enbart agerar i sin överlevnadsinstinkt för pengar och är villiga att som själlösa individer programmeras till vad som helst som 'ateism', 'lgbtq+', 'vaccin- och klimatforskning' och villighet att offra allt i krig mot varandra för pengarnas / bankirernas skull även om det är motsatsen till hur en människa skapad av Gud fungerar så vägrar man tillåtas förstå eller oroas av detta.

Frågor
Har fler personer sett de stationära sfärerna som jag visar i bilden, kanske även utan att röka Cannabis Sativa?
Ifall man enligt länkarna nedan erkänner att man tillverkar elektromagnetiska vapen, bryr du inte dig eftersom du är under dess påverkan?
Är detta vad som även kallas 'Havana Syndrome' och 'Projekt Blue Beam'?
Är det varför Cannabis tvingas vara olagligt?

Lite källor:
Citat:
Harvard Scientist Robert Duncan Explains ‘Project Blue Beam’
“You can see it by the naked eye and it would leave a radar trace”

Also mentions “Voice of God” technology.
full INTERVIEW (https://youtube.com/watch?v=T501LHx0R_Q&si=EnSIkaIECMiOmarE)
Video länk: https://t.me/AltSkull48/11473

Citat:
Michael Aquino joined the US Army in 1968 where he became an officer specializing in psychological warfare, later, a Lieutenant colonel in military intelligence. Aquino also climbed the ranks of another organization: The Church of Satan (https://www.churchofsatan.com/hierarchy/).

ELF waves up to 100Hz are naturally occurring, but they can be produced artificially (such as for the Navy’s Project Sanguine for submarine communication). ELF-waves are not normally noticed by the unaided senses, yet their resonant effect upon the human body has been connected to both physiological disorders and emotional distortion. Infrasound vibration (up to 20 Hz) can subliminally influence brain activity to align itself to delta, theta, alpha or beta wave patterns, inclining an audience toward everything from alterness to passivity. Infrasound could be used tactically, as ELF-waves endure for great distances; and it could be used in conjunction with media broadcasts as well.”
– Michael A. Aquino and Paul E. Valley, MindWar (https://archive.org/details/from-psyop-to-mind-war-the-psychology-of-victory)
Video länk: https://t.me/Revelations_and_Rabbit_Holes/15981

Citat:
French Scientist Pierre Gilbert speaks on mRNA vaccines and how the liquid crystals (Graphene Oxide) will take over its host via electromagnetic radio frequencies, contaminating the blood of mankind purposely causing infection.

This is from 1985 – another reason why we call it a plandemic.
Video länk https://t.me/Revelations_and_Rabbit_Holes/16207

Citat:
Electromagnetic Fields, Wi Fi, Wireless Radiation and Leakage of the Blood Brain Barrier, Dr. Leif Salford
https://t.me/Revelations_and_Rabbit_Holes/5499
Senast redigerad av vemvaresombanna 2025-03-01 kl. 16:14.
Citera
2025-03-01, 15:41
Medlem
Nog för att jag älskar Cannabis men detta är bara löjligt
Citera
2025-03-01, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Nog för att jag älskar Cannabis men detta är bara löjligt
Vad är det som är 'löjligt' när jag länkar till flera källor som säger att man använder elektromagnetiska vapen mot människor.

Den sista länken är en studie baserad på forskning från Lunds Universitet (!) om hur mobilstrålning skadar hjärnan.
Citera
2025-03-01, 15:52
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Open up your third eye. Black helicopters in the skye..
Citera
2025-03-01, 15:53
Medlem
Fan mannen du behöver sätta punkter i din text. Jag blir psykiskt utmattad av att läsa den. Det finns ingen vila i din text och jag orkar inte läsa den.
Om du vill nå ut till människor i text så måste du sätta ut punkter för jag tror att andra blir lika utmattade som jag näst jag ser din text.
Citera
2025-03-01, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenpolitik
Fan mannen du behöver sätta punkter i din text. Jag blir psykiskt utmattad av att läsa den. Det finns ingen vila i din text och jag orkar inte läsa den.
Om du vill nå ut till människor i text så måste du sätta ut punkter för jag tror att andra blir lika utmattade som jag näst jag ser din text.
Ordnat med lite kortare meningar, men läs igenom detta för tusan, det är avgörande information!!

Citat:
Ursprungligen postat av Balderis
(FB) Project blue beam
Skillnaden är att det specifikt handlar om att se ett elektromagnetiskt fenomen via Cannabis Sativa, inte nödvändigtvis Project Blue Beam, och frågan ifall Cannabis är olagligt av den anledningen.
Senast redigerad av vemvaresombanna 2025-03-01 kl. 16:08.
Citera
2025-03-01, 16:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvaresombanna
Ordnat med lite kortare meningar, men läs igenom detta för tusan, det är avgörande information!!

Skillnaden är att det specifikt handlar om att se ett elektromagnetiskt fenomen via Cannabis Sativa, inte nödvändigtvis Project Blue Beam, och frågan ifall Cannabis är olagligt av den anledningen.

Eftersom du talar om USA där cannabis har gjorts lagligt i hälften av alla delstater (fler i medicinskt syfte) så känns det rätt osannolikt. Varför skulle ”staten”, ”deep state”, ”big brother” (eller vem du nu är rädd för) legalisera cannabis samtidigt som de strålar oss med vapen som kan upptäckas om man använder skiten (cannabis)?
Citera
2025-03-01, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Eftersom du talar om USA där cannabis har gjorts lagligt i hälften av alla delstater (fler i medicinskt syfte) så känns det rätt osannolikt. Varför skulle ”staten”, ”deep state”, ”big brother” (eller vem du nu är rädd för) legalisera cannabis samtidigt som de strålar oss med vapen som kan upptäckas om man använder skiten (cannabis)?
Det är få som ens är medvetna om att man öppet erkänner att man utvecklat elektromagnetiska vapen och använder dem mot människor eftersom man intalas att tro det bara är en konspirationsteori, som hur även om det finns otaliga studier på Amish-barn som visar ovaccinerade barn som betydligt bättre skyddade från cancer och autism utan att dö av från sjukdomar kommer folk ändå övertygas förgifta sina barn via vaccin.

Som hur du skriver om cannabis som 'skiten', för att andra säger det så, oavsett vad man kan uppnå mentalt via cannabis sativa, kommer du ändå hellre avskriva allt som en konspirationsteori, enligt design., för annars hade någon sagt något, som hur ingen sa något i USA när epstein hade sin barnvåldtäkts-ö i över ett decennium efter att han dömdes för att försöka rekrytera minderåriga för prostitution.
Citera
2025-03-01, 17:01
Medlem
Amitriptylins avatar
Kvalificerat svammel och ordbajs rakt igenom.
Du om någon ska absolut inte bruka cannabis, det är uppenbart att du har en pågående psykos.
Att omgående resa till psykakuten borde vara din högsta prioritet.

Därutöver vet du uppenbarligen ingenting om Cannabis, varken sativa, indica eller ruderalis.
Senast redigerad av Amitriptylin 2025-03-01 kl. 17:03.
Citera
2025-03-01, 17:02
Medlem
F.Hansens avatar
Har du provat din sitta på huk metod utan att vara pårökt? Cannabis sänker blodtrycket och antagligen är synhallucinationerna inte något elektriskt fält.
Citera
2025-03-01, 17:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvaresombanna
Det är få som ens är medvetna om att man öppet erkänner att man utvecklat elektromagnetiska vapen och använder dem mot människor eftersom man intalas att tro det bara är en konspirationsteori, som hur även om det finns otaliga studier på Amish-barn som visar ovaccinerade barn som betydligt bättre skyddade från cancer och autism utan att dö av från sjukdomar kommer folk ändå övertygas förgifta sina barn via vaccin.
Att du inte ens fattar att amishfolket som in i det längsta undviker varje form av läkarkontakt givetvis har lägre andel diagnosticerade - eller att amishfolket trots att de även undviker vaccin gagnas av att alla andra vaccinerar sig och därmed minskar smittspridningen, är närmast chockerande - så jävla korkad kan väl ingen människa vara?

Citat:
Som hur du skriver om cannabis som 'skiten', för att andra säger det så, oavsett vad man kan uppnå mentalt via cannabis sativa, kommer du ändå hellre avskriva allt som en konspirationsteori
Vad svamlar du om? Vilka ”andra”?
Jag tycker cannabis är skit, har provat själv flera gånger men finner det värdelöst på flera plan..
Såväl berusningsmässig som sinnesöppnande.

Citat:
enligt design., för annars hade någon sagt något, som hur ingen sa något i USA när epstein hade sin barnvåldtäkts-ö i över ett decennium efter att han dömdes för att försöka rekrytera minderåriga för prostitution.
Visst, men Trumps polare släppte ju aset.
Citera
2025-03-01, 17:26
Medlem
Det finns definitivt elektromagnetiska vapen. Sen existerar det också en psyop som är designad att spä på paranoian hos schitzofrena personer. Ingen aning om det där med cannabis... men vem vet. Om du röker dmt i väldigt låga doser t.ex, så kan du se hur världen är konstruerad, med repeterande patterns. Ett träd (som exempel) blir då liksom "simplifierat" och består av identiska grenar plastered över en stam, man accessar en lite mer avskalad "medvetandestream" är min hypotes. Det är rätt häftigt.
Men ja åter till ämnet, röker sällan cannabis och blir inte bestrålad på någon daglig basis iaf vad jag märkt men nästa gång jag röker på ska jag definitivt hålla ögona öppna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in