2025-02-28, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Efter åklagarens begäran har kräket inkommit med en patetisk, handskriven vädjan till domstolen för att slippa fängelse. Han passar på att nämna att ett "stort tv-team" följer honom i hasorna (precis som storebror!)
Linköpings TR B 254-25 - Ansökan om undanröjande av villkorlig dom förenat med föreskrift
om samhällstjänst (B 2921-23)

https://pixeldrain.com/l/Wq7jNvh1

Så jäkla sjuk. Är han påtänd när han håller på så här?
Citera
2025-03-01, 01:06
Medlem
Citat:
Så sent som igår hade inget hänt efter att Anjo fick målsägarbiträde - utredningen fortgår:
Linköpings TR B 104-25 Dagboksblad 2025-02-27
https://pixeldrain.com/u/2uyQW9PH

Tack! Jag läste att något skulle hända denna veckan och ett tidsur i samband med det. Det handlade nog om något annat då. Vi får vänta och se vad som händer.
Citera
2025-03-01, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Tror inte han skulle anse sig vara fri, om han fick röra sig inom Sverige ens.

Det tror inte jag heller. Han vill vara fri med pengar och olika länder. Nu är han fast på liten yta vilket han säkert likställer med fotboja.
Citera
2025-03-01, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Kolla igen på den handskrivna lappen. Kolla ordentligt. Så förstår du varför chrippa inte kunde använda en skrivare hemma 🤣

Bra noterat! Kräket hade alltså inte råd att anlita advokat Ritzer ens en timme privat, han är ju verkligen en tragisk kyrkråtta.
Citera
2025-03-01, 01:54
Medlem
Citat:
Bra noterat! Kräket hade alltså inte råd att anlita advokat Ritzer ens en timme privat, han är ju verkligen en tragisk kyrkråtta.

Det finns en mer intressant del i handstilen.
Citera
2025-03-01, 02:03
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Vart var chrippa när han skrev den handskrivna lappen som skickades in?
Citera
2025-03-01, 02:06
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det finns en mer intressant del i handstilen.
Vad menar du? För jag antar att du inte menar stavfel och svamlet om tv team?
Citera
2025-03-01, 03:15
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Undrar då varför dessa hatiska följare envisas med att fortsätta följa Chrippa om de nu tar så illa vid sig när han svarar

Ja, herregud vilken fixering på svar som blivit framprovocerade.

Chrippa är en av de som är riktigt trevlig tillbaka till trevliga följarkommentarer.

Nej han är inte trevlig. Hatiska prenumeranter som ifrågasätter hans sjuka beteende? Han är en jävla parasit som inte förtjänar mer än att sitta inlåst. Har du missat helt att han försöker leka rik när han inte är det och kallar normala knegare för fattiga? Du tycker det beteendet är helt ok? För du försvarar honom om du själv inte märker det och bara det är sjukt absurt.
Senast redigerad av Horrorgram 2025-03-01 kl. 03:20.
Citera
2025-03-01, 05:04
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Hur går det för Jullan, bor hon fortfarande hemma hos morsan medans hon försöker slå igenom som influencer?

Längesen man såg lillen nu, har dom slutat exponera henne eller har hon blivit placerad?
Citera
2025-03-01, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur går det för Jullan, bor hon fortfarande hemma hos morsan medans hon försöker slå igenom som influencer?

Längesen man såg lillen nu, har dom slutat exponera henne eller har hon blivit placerad?

Förhoppningsvis har de förstått att det är bästa för barnet. Men jag tror att de blivit tvungna till det, nämligen inget aktivt val själva av föräldrarna.
Citera
2025-03-01, 09:47
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Förhoppningsvis har de förstått att det är bästa för barnet. Men jag tror att de blivit tvungna till det, nämligen inget aktivt val själva av föräldrarna.
Jag tror tvärtom. Det är ett aktivt val av föräldrarna.
Med vilket stöd skulle någon annan kunna förbjuda det menar du?
Citera
2025-03-01, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror tvärtom. Det är ett aktivt val av föräldrarna.
Med vilket stöd skulle någon annan kunna förbjuda det menar du?

Påtryckningar från socialtjänst och övriga i deras närhet. Tror inte de har förmågan att förstå, någon av dessa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in