2025-03-01, 00:11
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Dom är alla inblandade i detta tillsammans. Finns inga sidor här.

Världsledarna är korrupta kriminella bara, dom manipulerar media för att få med massan i NWO.

Vi har inget annat val än att strunta i det här gamla systemet.

Det är inte Putin mot den o den och Trump mot Zelenskyj o den o den. Dom är alla i samma klubb och gemensamt arbetar dom mot NWO ny världsordning, även Kina är med samt Saudiarabien.

Alla dessa styrs av underrättelse och entitet som varit här länge.

Familjerna har sitt DNA från Nephilim. Hybrid, därför är det viktigt för dom att gifta in sig med rätt familjer, dvs Rotschilds med Orsini etc. Så länge som Nephilim DNA finns med.
Du får skriva en bok om dessa spännande sagor.
Citera
2025-03-01, 00:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Du får skriva en bok om dessa spännande sagor.

Jag behöver inte det, den boken finns redan KJV.
Citera
2025-03-01, 00:15
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Jag behöver inte det, den boken finns redan KJV.
Kung James Bibel, eh?
Visste inte att det fanns så mkt samtida referenser i den gamla boken.
Citera
2025-03-01, 00:19
Avslutad
Citat:
Kung James Bibel, eh?
Visste inte att det fanns så mkt samtida referenser i den gamla boken.

Ja du är ignorant och jag kan förstå detta.

Men åter till ”grälet”

Hur många timmar tror ni dom har sammanlagt för att framföra detta? Hur länge har dom övat repliker och ansiktsuttryck?
Citera
2025-03-01, 00:21
Medlem
LarsVonDusseldorfs avatar
Förmodligen så berättade Zelensky för Trump innan mötet att han ej hade för avsikt att signa mineralavtalet just idag o det gick Donald full Trump på honom i ovala rummet.
Citera
2025-03-01, 00:29
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Dom är alla inblandade i detta tillsammans. Finns inga sidor här.

Världsledarna är korrupta kriminella bara, dom manipulerar media för att få med massan i NWO.

Vi har inget annat val än att strunta i det här gamla systemet.

Det är inte Putin mot den o den och Trump mot Zelenskyj o den o den. Dom är alla i samma klubb och gemensamt arbetar dom mot NWO ny världsordning, även Kina är med samt Saudiarabien.

Alla dessa styrs av underrättelse och entitet som varit här länge.

Familjerna har sitt DNA från Nephilim. Hybrid, därför är det viktigt för dom att gifta in sig med rätt familjer, dvs Rotschilds med Orsini etc. Så länge som Nephilim DNA finns med.

Hört det där förr men det är så långt över fattningsförmågan så skulle det stämma kan man lika gärna ge upp med en gång.

Citat:
Ursprungligen postat av SamDumpty
Finns ingen chance att trump låter Ryssland få trilliarder dollars mineraler bara så där.

Kanske inte får någon lösning i år men jag anar ugglor i mossen.

Ryssland är världens största land. 50% av jordklotets färskvatten finns där, de har mest naturtillgångar av alla länder. Varför skulle de behöva roffa åt sig mer mark?
Citera
2025-03-01, 00:38
Medlem
ApanNegersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Haha, man måste ju vara ännu mer efterbliven om man tror att det är riggat!

Dom i usa och har riggat 9/11 och october 7.

Man bet aldrig med dessa judar
Citera
2025-03-01, 00:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Att det, inför närvarande journalister och reportrar, utbryter ett sådant gräl mellan presidenterna är förstås fullständigt unikt och häpnadsväckande! Så pass unikt och häpnadsväckande att det bara måste vara riggat! Inte ens Trump med anhang kan vara så skruvade, den saken är klar.

Här handlar det förstås om ett förutbestämt manus med visst utrymme för "improvisationer". De närvarande vill få oss att tro att det är helt kört mellan USA och Ukraina, men detta är enbart för att föra Putin bakom ljuset. (Om det nu går att föra Putin bakom ljuset?). Exakt vad som finns att vinna på detta för USA och Ukraina är kanske inte helt självklart just nu, men det kanske visar sig?

Nå, Flashbackvänner, vad tror ni? Är ovanstående scenario en rimlig teori? Själv vet jag inte vad jag ska tro...

https://www.youtube.com/watch?v=CIEZEvx1HfU

Tanken slog mig också, man får ju inte glömma att båda två är gamla skådespelare medverkande i diverse filmer m.m.

Och jag brukar inte följa politik särskilt väl men sådana här ärenden brukar väl föras bakom stängda dörrar och inte likt denna öppna fars i fåtöljer inför allmän beskådan?
Citera
2025-03-01, 00:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Hört det där förr men det är så långt över fattningsförmågan så skulle det stämma kan man lika gärna ge upp med en gång.

Ryssland är världens största land. 50% av jordklotets färskvatten finns där, de har mest naturtillgångar av alla länder. Varför skulle de behöva roffa åt sig mer mark?

Man behöver bara välja rätt sida, agnarna från vetet och allt det där. Ja kunde lika gärna säga här att detta bara är sagor men jag gör det inte pga det är sant. Det är så stort att vi slutar tänka när sånt här nämns.

Men dom kommer försvinna precis som dom gjorde innan Noa. Man måste bara välja sida och välja gud samt Jesus Kristus.

Det är enda vägen ut när slutet kommer. Det är inte sagor, det är vår historia.

Åter till bluffen med Trump bastarden, silverkalven, ja dom har ett manus dom går efter givetvis.

Man ser på Zelenskyj icke juden hur han spelar bara med mimiken osv. Så jävla korkat detta så ja undrar varför folk ens går på detta spektakel.
Senast redigerad av DevilsDen 2025-03-01 kl. 00:53.
Citera
2025-03-01, 01:03
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Sorry, jag önskar du hade rätt, men det är en dagdröm. Europa måste steppa upp big time, vi har en förrädare på tronen väster om pölen.

Jag förstår att detta var ett sätt för Trump att skapa detta så han kan skylla på det när han tar sin hand ifrån löftet att fixa fred. Han börjar väl inse att han inte kan fixa det och vill naturligtvis inte erkänna det utan skapar detta så han kan skylla på Zelensky.

Saken är den att det funkar på idioterna som är MAGA-idioter. De är fullt upptagna med att vara arga över hur "respektlös" Zelensky var mot grisen Vance och Vance pappa Gris. Det räcker för Trump. Resten av världen skiter han i ändå. Men han måste väl inse att alla politiska ledare i Europa tycker att han är en stor idiot och han har burit sig väldigt illa åt idag. Men som sagt så skiter han i det.

Att grälet skulle vara en bluff kan vi tyvärr glömma.
Citera
2025-03-01, 01:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Freebop
Exakt den här jävla clownen zelensky måste hålla käften och visa respekt, nu får det räcka. Hela världen vill inte att ett tredje världskrig ska bryta ut för att EU kör proxykrig mot Ryssland i Ukraina. Låt Ryssland ta vad de vill och EU upprättar relationen med Ryssland. Problem solved

https://x.com/KarluskaP/status/1895522111822987609?t=8ocDUpc47lnyHU54Os31vg&s=19
Citera
2025-03-01, 02:12
Medlem
Lilla narcisten och jättebäbisen Trump blev ledsen över att Ukraina inte ville signa avtalet. Och det gjorde Zel helt rätt i. Trump fick sitt lilla självförtroende skadat och så blev det så här.

Stor underhållning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in